Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

ny hund
Forfatter: 
Dato:  20-07-2007 21:54

Tænk! her i en moden alder har jeg det som et barn juleaften , jeg kan bare ikke holde ud at vente

Vi har i vores familie (især jeg) længe haft et ønske om en hund mere, en lille en af slagsen. Jeg har læst, og her på nettet hentet information, om flere forskellige racer, for at være sikker på vi får en hund vi passer sammen med.

Min søgen har dog i lange perioder ligget i dvale, fordi jeg har brugt meget tid og resourcer på, at finde en ny pony til min datter.

Den er nu fundet og har stået i stalden i fjorten dage

Da vi nu har fundet den rette pony og desuden har sommerferie tog vi på hundeudstilling idag for, at se de forskellige racer i virkeligheden.

Hvad skete der? jeg forelskede mig pladask i den lille Yorkshire terrier (selvom jeg egentlig har haft den afskrevet) sådan en lille fyr vil jeg elske, at give et kærligt hjem

Men men de hænger ikke på træerne og jeg kan allertidligst (hvis jeg er heldig) få en tævehvalp med DDK stamtavle om tre uger TRE UGER hjælp jeg er forelsket og har sommerferie jeg vil ha`den nu!

Som i nok kan se er jeg totalt gået i barndommen vores Flatcoated var vi skrevet op til før den blev født og vi kom og besøgte den flere gange så vi var sikre på den var præget på den rigtige måde. Når fornuften er sat ud forekommer det VILDT overdrevet, jeg vil bare gerne have en lille bitte hund NU!

Andre der venter i ulidelig spændning! på en absolut "umoden" måde

0
0
Svar på denne tråd

Ha ha...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2007 22:02

Kender absolut godt følelsen... Vi kørte i snestorm, efter vi havde været sneet inde i 5 dage, som det første overhovedet vi foretog os, 3 timer ned i landet, for at hente vores lille vuf... Og 3 timer hjem...

Vi blev absolut ikke skuffet, vi købte en stue-fejl-opdrættet pomerain (staves?) Noget med en tæve, den enste hund de havde, de havde så besøg af mormor som havde en han i samme race, og de 2 ja ja, resten siger sig selv...

Vi var også som børn, og da den lille vaps så, som 4½ mds. brækkede et ben, ak vi var langt mere bange, end var det vores børn, som var kommet galt af sted

Jo jo, kender følelsen absolut...

Har du gennemsøgt nettet??

En hilsen fra Vibeke, højt fra Nord, hvor solen skinner

http://www.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

jamen...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2007 22:04

det er da dejligt, at der går 3 uger - så har du jo netop muligheden for at følge hvalpen i den periode, frem for først at lære den at kende, når den er 8 eller 10 uger, eller hvor gammel den nu skal være før avleren vil af med den.

Jeg har selv hvalpe i øjeblikket og jeg får besøg af næsten alle familierne en gang om ugen, så de kan følge deres hvalp. Kun dem fra den anden ende af landet kommer ikke så tit.

Så du er ret priviligeret efter min mening.

Mvh

Line

DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting

0
0
Svar på denne tråd

Den søde ventetid
Forfatter: 
Dato:  20-07-2007 22:11

Ja jeg venter også på hvalp (Chihuahua), og har gjort det i over et halvt år Og jeg har endda været heldig, at springe over en ret lang kø, fordi jeg var den eneste, som ønskede en han-hvalp. Så jeg må sige, at 3 uger ikke er særlig lang ventetid set med mine øjne!

Men jeg forstår dig skam godt.

-Min ventetid er ovre om ca. 14 dage, og jeg glæder mig som et lille barn, og tænker (næsten) ikke på andet

Mange hilsner

Christina

med Guldhestene Kara og Bailey

Jo mere du giver af dig selv,

jo rigere bliver du!

0
0
Svar på denne tråd

Ja nettet
Forfatter: 
Dato:  20-07-2007 22:18

er gennemsøgt! fra A til Z jeg har brugt flere timer her i aften på, at lede på udenlandske sider. Kunne jeg finde en i f.eks. Tyskland med papir (er hunde angst for at komme til støtte noget hundehandleri) så startede jeg gladligt bilen imorgen og kørte afsted.

LineG du har da fuldstændig ret, det er fantastisk givende, at følge sin lille ny hvalp men jeg har tabt mit hjerte (og min fornuft) og så er det altså svært, at vente!

0
0
Svar på denne tråd

Christina
Forfatter: 
Dato:  20-07-2007 22:23

kan godt forstå du synes 3 uger er "piece of cake" når du har ventet i 6 mdr!

Vi så også Chi hua hua på udstillingen idag, de var rigtig søde held og lykke med din nye hvalp

0
0
Svar på denne tråd

Ikke for at
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 09:44

Ikke for at blande mig, men du skriver DDK Stamtavle. Mener du DKK? altså stamtavle fra Dansk Kennel Klub?

Stine

0
0
Svar på denne tråd

Hvordan kan I være sikker på
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 10:05

At hvalpen præges "på den rigtige " måde ???

Sidder I hos avler i flere timer/dage ???

:-)

.

Illum

.

Der er kun EN Smuk Ganger og EN MiniTøsedulle...

Skadefro nej, men ganske tilfreds....

0
0
Svar på denne tråd

selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 10:17

mener jeg DKK stamtavle

Illum jeg vil ikke have det fjernste imod at bruge resten af min ferie på, at sidde hos avler og nusse med nogle søde små hvalp

men sidst vi fik hvalp kiggede vi efter at hvalpene boede sammen med resten af familien og at de var tillidsfulde og nysgerrige.

0
0
Svar på denne tråd

Aha jamen
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 10:21

Jeg er sikker på at denne avler har gjort det på den rigtige måde.

Men at hvalpene er inde når potientelle køber er forbi er desværre brugt mange steder

.

Illum

.

Der er kun EN Smuk Ganger og EN MiniTøsedulle...

Skadefro nej, men ganske tilfreds....

0
0
Svar på denne tråd

Hvalpe...
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 13:43

Ja tre uger!! Du har det nemt - jeg har ventet siden december 2005 og det ser først ud til jeg får min nye hvalp i 2008 altså næsten 3 år efter den blev bestilt

Men jeg ved at det er STEDET jeg har bestilt hvalp hos så jeg venter gerne

Tilykke med din nye hvalp..

Mvh Heidi, hestene og hundene.

"Anything forced or misunderstood, can never be beautiful."
~ Xenophon

Kieffer Wien sadel sælges - se min præs.

Nu med hjemmeside :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider