Tænk! her i en moden alder har jeg det som et barn juleaften
, jeg kan bare ikke holde ud at vente 
Vi har i vores familie (især jeg) længe haft et ønske om en hund mere, en lille en af slagsen. Jeg har læst, og her på nettet hentet information, om flere forskellige racer, for at være sikker på vi får en hund vi passer sammen med.
Min søgen har dog i lange perioder ligget i dvale, fordi jeg har brugt meget tid og resourcer på, at finde en ny pony til min datter.
Den er nu fundet og har stået i stalden i fjorten dage 
Da vi nu har fundet den rette pony og desuden har sommerferie tog vi på hundeudstilling idag for, at se de forskellige racer i virkeligheden.
Hvad skete der? jeg forelskede mig pladask i den lille Yorkshire terrier (selvom jeg egentlig har haft den afskrevet) sådan en lille fyr vil jeg elske, at give et kærligt hjem 
Men men de hænger ikke på træerne og jeg kan allertidligst (hvis jeg er heldig) få en tævehvalp med DDK stamtavle om tre uger TRE UGER
hjælp jeg er forelsket og har sommerferie jeg vil ha`den nu!
Som i nok kan se er jeg totalt gået i barndommen
vores Flatcoated var vi skrevet op til før den blev født og vi kom og besøgte den flere gange så vi var sikre på den var præget på den rigtige måde. Når fornuften er sat ud forekommer det VILDT overdrevet, jeg vil bare gerne have en lille bitte hund NU!
Andre der venter i ulidelig spændning! på en absolut "umoden" måde