Godaften 
Som overskriften siger fylder mad rigtig meget i mit liv- alt for meget!!
Jeg har fra jeg var helt lille altid været lidt tæt og meget madglad. Og har været på slankekur eller prøvet at ændre mine madvaner om man vil. Jeg har altid tabt mig det ønskede, men det er altid kommer på igen og endda meget hurtigt 
Og nu er jeg bange for at det samme vil ske igen.
Jeg havde for nogle år siden smidt 20 kg, så jeg vejede 65 kg og det var bare så fedt. Aldrig har jeg haft det bedre, men alligevel tillod jeg mig selv at tage hele 45 kg på, på et år ca.
Det var ikke godt for psyken og selvtilliden og jeg røg mildest talt ned i et sort sort hul.
På en eller anden måde fik jeg styrken til, at gå igang med den sunde livstil igen med stor hjælp fra min mor.
Jeg blev meldt til på Ubberup Højskole og det var virkelig godt for mig og jeg er gået fra en vægt på 110 kg til omkring 80 kg nu, men men!!
For en et lille stykke tid siden, var jeg inde i en virkelig god periode, hvor jeg tabte mig en del. Jeg vejede da 73 kg og gud, hvor var det fedt!! Følelsen af at der ikke var langt igen var så fed og jeg kunne faktisk lide det jeg så i spejlet!
Så kom der en dårlig madperiode + en ferie med alt for meget mad og 7 kg er røget på på MEGET kort tid 
Og nu er jeg så bange for at det bare skal køre derud af igen. Jeg har i 2 dage nu spist det jeg skulle, men hvor lang tid går der før jeg falder i igen??
Mad fylder så meget i mit liv, at jeg er ved at blive sindsyg. Jeg tænker på det fra jeg står op om morgenen til jeg går i seng om aften. Mit største ønske er bare, at få et normalt forhold til mad, hvor man ikke skal bruge så uendelig meget energi på det:(
En gang imellem skal alle da have lov til, at nyde noget kage eller spise en ekstra portion aftensmad, men jeg kan ikke nøjes med stykke kage.
Hvis jeg først har proppet noget "forbudt" i munden æder jeg til jeg er ved at brække mig. Jeg kører i kiosken og køber slik nok til 10 personer og æder vildt og voldtsomt.
Jeg siger til mig selv, at fra i morgen af, begynder jeg at spise sundt igen, men når jeg først har haft sådan en dag, er det meget svært at kommer ud af det igen.
Grundet det svinger min vægt også utrolig meget, men jeg orker snart ikke at kæmpe mere. Jeg vil så gerne bare ned på de 65 kg igen og bare kunne have et normalt forhold til mad.
Mad SKAL ikke betyde noget for mig, men lige meget hvor mange gange jeg prøver at få mig selv til at tro, at det ikke gør, så betyder det meget- alt for meget