Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Billeder af hest fra tidligere ejer.
Forfatter: 
Dato:  18-07-2007 21:33

Hey..

Jeg købte min dejlige tidligere galophest for snart 2 år siden. Og har lige siden prøvet at få kopier af billeder af ham fra han var yngre.. Har snakket med avler og hun lovede at sende kopier af billeder og bånd, men det er snart 1 år siden. Der sker ikke rigtig mere den vej

Men han har gået løb på klampenborg galopbane, og har da også vundet nogle placeringer. Så tænkte om der er nogen der ved om evt DR tv eller andre måske ligger inde med optagelser derfra og hvordan jeg måske kunne få fat i sådanne bånd eller billeder..

Han hedder Madrilenjo er fra 1996 og avlet af Bente slot, reddet af sara slot

På forhånd tak..

0
0
Svar på denne tråd

Join the club
Forfatter: 
Dato:  18-07-2007 22:28

Det er faktisk over et år siden Cheries tildigere ejer lovede mig at sende nogle billeder af hende da hun var i tidligere ejeres hænder, men ak nej, jeg venter stadig!

Træls er det, men jeg har fundet frem til stedet der ejede hende før tidligere ejer og overvejer seriøst at snakke med dem, også selvom de er bekendte med hende, det kunne godt give lidt ballade, men jeg savner at høre om hvem hesten forældre er bla. da jeg overvejer at i fole hende på et tidspunkt...

Mendacem memorem esse oportere. *

Brugen af døde heste hos DAKA:

www.dakabio-industries...sp#arr2573

Søger du opstaldning på Amager? Læs her først: www.heste-nettet.dk/forum/5/406745/ 403953/

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider