Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

kender i det at blive blød i knæene?
Forfatter: 
Dato:  17-07-2007 22:08

ahr kender i det? uhh man bliver bare så blød i knæene, og blodet strømer fuld af kærlighed afsted. Man føler at tiden går i stå, og man ved at i det tidsrum er man bare i sin helt egen verden. En dejlig sød verden svævende på den mest smukke lyserøde sky. Når man enten sætter sig på jernhesten eller i dytten så kommer de mest fabelagtige sommerfugle i mavsen, og de er ikke til at styre...

Aaahh sådan føler jeg det når jeg kommer op til min dejlige super mule, tænk at sådan en skønhed har valgt mig som sin ven og hvor er jeg heldig at have ham i mit liv...

Er verden ikke bare vidunderlig

Og når man så kalder på ham så kommer han løbene hen til en med ørene fremme, kan man blive mødt meget dejligere?

Åhhh og solen går ned og vi er bare kun ham og jeg, sikke en måde og slutte dagen på, hvor skønt

Lykke og kærlighed må jeg nok sige er den mest fantastiske følelse man kan føle indeni hjertet

Kender i også til de dejlige øjeblikke og skønne følelser?

Så kom med dem, lad os dele vores øjeblikke og sprede lidt kærlighed

<3-hilsen diana venbjerg

Min elskede Lukas døde d.1 sep. 2006 -du er savnet.

Mit nye lys er Kenzo McClaude se præsentation.

Også ejer af en ædel pølsehund, Trille.

♥Lukas & Trille ♥
♥og Kenzo ♥

0
0
Svar på denne tråd

wauw slet ingen
Forfatter: 
Dato:  17-07-2007 23:36

der bliver blød i knæene og slet ingen som har dejlige stunder som de vil dele med os andre...

Øv det var trist...

<3-hilsen diana venbjerg

♥Lukas & Trille ♥
♥og Kenzo ♥

0
0
Svar på denne tråd

Hver dag
Forfatter: 
Dato:  18-07-2007 00:32
Sådan har jeg det hver dag når min mand giver mig et klem eller et kys...

Leder efter afkom. Se denne efterlysning: www.heste-nettet.dk/fo...086/21086/

En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!

Medlem af AHNA

0
0
Svar på denne tråd

Altså...
Forfatter: 
Dato:  18-07-2007 08:06

Jeg er ikke forelsket i nogen af mine heste og har aldrig været det, så jeg bliver ikke blød i knæene, det lader jeg hankønsvæsner af arten homo sapiens om at gøre mig. Men jo, jeg bliver da varm om hjertet når jeg ser på mine heste, grise, hunde og katte og jeg elsker dem da også meget højt. Ikke sært hvis at din kæreste bliver jalous på din hest

Danmarks hestemuseum, -videnscenter og -arkiv, søger genstande, arkivalier, viden osv. om hestens historie til udstilling og bevaring for eftertiden.

Al hjælp er højt værdsat. Kontakt venligst Mai (se præs).

0
0
Svar på denne tråd

he he he
Forfatter: 
Dato:  18-07-2007 09:51

hmmm nej han bliver ikke jalou men hvis jeg skulle fortælle om følelser når det gælder min forlovede ja så bliver det tre gange værre he he... for så går det helt op i sukker sødme hi hi

nej jeg ville bare prise mig lykkelig over at have sådan en dejlig hest

<3-hilsen diana venbjerg

♥Lukas & Trille ♥
♥og Kenzo ♥

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  18-07-2007 10:54

Jeg føler mig tom, hvis ikke jeg ser min hest et par gange om dagen. den betyder alt for mig, ligeså gør min hund. Jeg kommer automitisk til at smile, når jeg er ved min hest. Den sødeste hest man kan ønske sig. hun stikker julen frem, så hun kan få farvelmys,.

sys det er sødt:)

Nanna

Lammeskindsunderlag sælges. Pæn og meget velholdt. nypris 979(den er fra hooks.) Dressurmodel, passser alle sadler op til 18". Pris 600 kr. inkl. porto.

kontakt over HN eller sms 24614888.

Du er velkommen

0
0
Svar på denne tråd

jeg bliver...
Forfatter: 
Dato:  18-07-2007 10:54

Men det er nu når jeg kigger på min super dejlige kæreste

har ingen hest - det kunne være det snart var på tide at få en, men der er bare for lidt timer på et døgn men kan bestemt godt huske følelsen...

HUSK at værdsætte det du har! Mange i denne verden Misunder DIG!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider