|
|
| min mand fik strøm i ### |
|
|
Her lige en sjov episode fra igår Min mand kom hjem med en ny fluesmækker, sådan en moderne fætter der skal batterier i, nå han rodede hele huset rundt og hen af aftenen lykkes det ham endelig at finde batterier, så startede den store flue jagt rundt i huset, manden beordrede mig til at se efter fluer og kalde hvis jeg så nogle, desværre var huset denne aften flueløs iforvejen, men min kære mand opgav sørme ikke, bevæbnet med det nyindkøbte strøm våben liggende på sengebordet, trak han i adamskostume og gik i seng. Natten kom og sørme om han ikke vågnede ved en irriterende flue, jubi -fat i det nye strøm våben og fægte rundt i luften, for lys gad han ikke lige tænde, pludselig lyder et overrasket hyl, hæ hæ manden har ramt sig selv i måsen mens on knappen var slået til. Hvor dum har man lige lov at være gi sig selv strøm i måsen , både manden og fluen overlevede - tilgængæld var jeg ved at dø af grin.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fluedims |
| Forfatter:  |
pjemm |
| Dato:  |
17-07-2007 20:59 |
|
Ja, de der er manden i huset her også helt pjattet med. Jeg gider sgu ikke rende og fægte, de kan blive klasket når de sætter sig på noget, det har jeg større held med. Mænd og elektronik... :Pia
* Jeg går og mangler en lille brakpudser, grønthøster el.lign. som skal kunne trækkes af en gammel MF35. Billig, helst på Sjælland. Kontakt mig på PB eller mail. *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Fluesafari |
bimsemor |
17-07-2007 21:01 |
|
ja det store , vilde jagt instinkt kommer op i gemalen, når han får sådan et farligt dræbervåben i hænderne.Han går på fluesafari.. Min bedre halvdel har også sneget sig langs væggen for at søge efter det kæmpe byttedyt: FLUEN.. Men som hos Jer, er alle de farlige pludselige forsvundet..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| strøm... |
|
|
He he det var godtnok en af de bedre jeg tror også at jeg ville være færdig af grin hvis det var min mand. Sidste gang min mand fik strøm var det desværre min skyld Han havde slukke strømmen for at gå ned og lave hegnet ( der viste jeg bare ikke ) Så da jeg kommer ud opdager jeg at hegnet er slukke og går selvfølgelig ind for at tænde det. I det jeg har trykke på knappen, lyder der et meget højt brøl over fra en fold. Hmm han havde åbentbart stået med en tråd i hver hånd og forsøgt at sætte det sammen 
Hilsen Gitte Sønderkærgaard Der er ikke noget så skøn som fjordheste  Se min hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mænd og elektronik.. |
|
|
Min eks-mand var ikke til at drive til husligt arbejde - men så en dag... købte vi en Kirby støvsuger (det er mange år siden). Der var lys på støvsugeren.. og så kan i bande på, at manden i huset støvsugede - men helst om aftenen - så kunne han slukke lyset i hele huset og så kun have støvsugerlyset tændt... Han troede han var smart - men hvem var lige mest smart... jeg slap for at støvsuge...  Jeg købte også en gang en opvaksebørste med sæbedispenser - således, at man skulle trykke på en knap og så kom der opvaskemiddel ud af børsten... den kunne også holde ham til opvasken i et par måneder...  Sonja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ha ha ha... |
|
|
De kære mænd! Det er da ikke helt ufarligt med de fluesmækkere  Men, man kan da sige han kom i stødet!!!
Ann & Otto van der Zar Hvornår ligger der 4 meter -og 100 kilo hund på gulvet? Når Barbie & Batman er udvoksede! Jeg springer dagligt over 2 Berner Sennen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Gabella: Min kæreste har fået strøm i *Bib* Han skulle hænge noget op i loften (og guderne må vide hvorfor han var nøgen :-S), men så ramte "han" en forstærker, som var strømførende. Manden råbte højt og jeg var ved at flække af grin  Lidt ondt faktisk 
/DarkAngel "At give en grund til noget er at så tvivl om det. William Hazlitt" Husk: Du har altid mindst en grund til at være sur. Kan du ikke finde grunden, kan du være sur over det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hold da op... |
|
|
Ja, selv for store jægere giver jagten nogen gange bagslag 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skægt... |
linda-hvid |
18-07-2007 16:26 |
|
Så ved du da hvor hans ømme punkt er 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Solar... Du er godt nok snedig  er faktisk ret sikker paa det ogsaa ville virke herhjemme.. *smiley der gnider sig i haenderne* 
Mvh. Bodil Mor til to vidunderlige piger  Freya 16.05.03 Frida 17.02.07 "Livet leves forlæns, men forstås baglæns" Søren Aabye Kierkegaard
www.123hjemmeside.dk/ familienkauffmann Hifa udlånes se præs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| He he, strøm i måsen... |
Havila |
18-07-2007 16:39 |
|
Årh hvor har jeg dog ondt af din stakkels mand, men for pokker da, hvor har han lige reddet min aften, er helt færdig af grin... Kan se det hele for mig, i lyslevende billeder, he he...  He he, hvis det var min kæreste havde jeg bestemt heller ikke kunne holde masken... Min kæreste ville være så sød den anden dag, mens jeg ikke var hjemme, og rydde mit hegn for overvoksende planter med buskryderen... Han kommentar bagefter var bare "Nanna - jeg kan hermed konstatere dit hegn virker!"...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| He he... |
Hurricane ♥fleur♥ |
18-07-2007 16:45 |
|
er fluen holdt op med at grine 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| strøm i måsen |
webster |
18-07-2007 16:51 |
|
Fik han så striber på ballerne? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| striber |
|
|
Nu har vi kendt hinanden i 6 år, så ved ikke om manden har striber men jo tak fluen har det godt og trives.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| strøm og mænd.. |
Gitte (Tyran) |
18-07-2007 18:25 |
|
hehe.. det er næsten lige så sjovt som dengang min far tissede på et elhegn, og da det så gav "bagslag" lokkede han hans bror til også at prøve.. -lyden af 2 voksne mænd som piver og går med hænderne i bukserne er noget af det sjoveste jeg længe har set(og hørt)... de gik pænt sjovt i flere minutter.. bare så typisk at mænd er så dumme.. det er nok den der "du tør ikke" som de så fint afprøvede 
mvh. Gitte & Julie & Tyran.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| griner... |
|
|
Er helt vild med den med støvsugeren med lys i, men fik da også en griner af ham der gav sig selv strøm i bagdelen.
Et gammelt ordsprog siger at "Man strigler i krybben"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Det fik da lige smilet frem... Gitte (Tyran): Den er da bare typisk mænd.. De skal lige prøve 
I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|