Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hvad går det her lige ud på ?
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 14:37

Jeg har fået en eller anden form for mystisk mail, mit engelsk er ikke speciel godt men jeg tror at jeg har fattet pointen med at jeg skal hjælpe hende med at skaffe nogel penge ellers bliver hun dræbt ???

Folk er sku da underlige at sende sådan noget til vildt fremmed menesker, jeg gad da godt vide hvor hun har fået min mail adresse fra ??

Hello Dear,

I knew it will be wrong to contact you through this means,though I do not know you in person, is just that I am desparate and my present conditions are too bad, that was the more reason, I used this medium to fasten up my request to you.
I am Sandra Peters the daughter of late Mr Thomas Peters , the assacinated sinator in zimbabwe but pressentlly, I am in Abidjan, capital city of Cote D'Ivoire in west Africa, for the past two months now.But the pains,surffering and victimization of our fundamental human rights by our late father's brothers has made us to run to you for help.
Please for the sake of God and humanity,we will want you to assist us in all sincerity to claim the fund which my late father deposited in the bank before his death,he used my name as next of kin but my Uncles wants to kill I and my brother inorder to inherit this money as they did to other properties.Though I have gone to the bank which is been located here in Abidjan Cote D'Ivoire in West Africa inorder to request for claims,the bank reviewed my late father's agreement with them,that I must obtain the age of 25yrs before I would be able to make a claim of the money or alternatively I should contact a Guardian who will help me to make this claims on my behalf according to my late father's instructions.
Please help us out of this troubles and dangers of been killed by responding to my mail urgently so that I can give you all the documents and informations concering me and the money so that you will be able to contact the bank on my behalf and also invite us to your country inorder for our gridy uncles not to kill us.
Thanks for your understanding and may God bless you.
Waiting to hear your urgent response, have a fulfiled day.

Sandra.

Hilsen Gitte

Sønderkærgaard

Der er ikke noget så skøn som fjordheste :-)

Se min hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

virus..
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 14:45
Jeg tror altså det er fup og fidus. Lad for guds skyld vær med at svare på mailen.. så byder du nok en virus velkommen i din computer!
0
0
Svar på denne tråd

storspam
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 14:51

Det er en scammer i stil med de falske hestekøbere. Hvis du svarer begynder de at bede om dine bankkonti, samt du må sende dem en masse penge i etableringsomkostninger og bestikkelse for at få fat i den der "arv".

:Pia

*

Jeg går og mangler en lille brakpudser, grønthøster el.lign. som skal kunne trækkes af en gammel MF35. Billig, helst på Sjælland. Kontakt mig på PB eller mail.

*

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 14:52

Jeg havde nu heller ikke tænkt mig at svare på den, syntes bare at den var da total plat, men det kan godt være at det er en eller anden form for virus, ligesom den der er med netbanke.

Der var heldigvis ikke noget vedhæftet

Hilsen Gitte

Sønderkærgaard

Der er ikke noget så skøn som fjordheste :-)

Se min hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

Det går ud på...
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 14:55

... at kombinere din medfølelse og din grådighed til de får dig til at give dit bankkontonummer så du kan "hjælpe dem" - derefter vil din konti blive drænet.

Alt i alt et standard nigeriabrev - lige til deleteknappen.

£isbeth & Baloo
Experience is not what happens to you;
it's what you do with what happens to you.
Aldous Huxley
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider