Så var det vist min tur til at være uheldig, fredag eftermiddag kørte jeg over til Billum for at ride med på tur sammen med en flok hn-ænder, smeden svigtede så måtte nøjes med at tage en hest med, vel ankommet lukke hende ud på fold ved siden af de andre heste, ved ni-tiden får jeg et kald om at jeg hellere må komme med det samme, hun har været i hegnet og det ser slemt ud, de skrækkeligste tanker og billeder flyver gennem ens hoved, og ja det ser skrækkeligt ud med blod der pumper ud af et bredt snitsår henover haseleddet. Heldigvis er dr. dyr på vej og dommen er mild, boksro i lang tid så bliver hun så god som ny, der er ikke sket skade på led, sener eller noget, kun et grimt kødsår.
Så kan man jo ånde lettet op, kommer godt nok ikke ud at ride, men pyt bare hesten bliver ok igen.
Lørdag aften efter de andre har haft en fed tur i Marbæk området, sidder vi så og hygger med lidt at spise og drikke, og for det ikke skal være løgn, så knæk - der røg en halv tand - av for den, det gjorde ondt, så ringe til vagttandlægen, som selvf. først har åbent søndag! fat i vagtlægen og få noget stærkt mod smerter, heldigvis har Jette noget stærkt - skal jeg lige love for - så jeg får en pille og vælter omkuld i min "campingbil", totalt skæv, men pyt, har ingen smerter.
I dag var jeg så til tandlæge, mindre godt, skal have tanden ud, der er ikke noget at gøre, så jeg tager aldrig nogen steder igen hvis jeg skal afsted på en fredag den 13!
Tør slet ikke tænke på hvad dr dyrs regning løber op i, men pyt, bare hesten bliver rask igen.
Men bortset fra det, så var det en hyggelig weekend! 
Lige et stemningsbillede fra lørdag aften på stranden