|
|
| Kærlighedssang fra brud til gom?? |
|
|
HJÆLP Jeg skal giftes til september og prøver desperat at finde en sød kærlighedssang til min kommende mand.. Kan I ikke hjælpe med nogle forslag?? Danser med drenge - "aldrig undervære dig" var et oplagt emne, men desværre har vi lige været til fest hvor den blev brugt.. Det behøver ikke være en dansk sang.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Lilholt |
|
|
"Kald det kærlighed" kan virkelig få folk op af stolene, hvis den bliver renskrevet og omdelt til alle.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Havde du en præsentation var det nok lidt nemmere, at give nogle fif, for så viste vi lidt om dig. Vi aner jo ikke om du går til bryllup som 16 år med kongebrev eller det er 8. gang og du er 78 år. Så kære Skabs-HNer meld dig ind i klubben, så strømmer foreslagende nok ind.
Hilsen fra Pony-mor. Som har 4 mentorer til hesten. Dyrlægen, underviseren, sadelmageren og smeden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har en |
|
|
your still the one - shania twain.. (When I first saw you, I saw love. And the first time you touched me, I felt love. And after all this time, you're still the one I love.)
Looks like we made it Look how far we've come my baby We mighta took the long way We knew we'd get there someday
Bridge: They said, "I bet they'll never make it" But just look at us holding on We're still together still going strong
Chorus: (You're still the one) You're still the one I run to The one that I belong to You're the one I want for life (You're still the one) You're still the one that I love The only one I dream of You're still the one I kiss good night
Ain't nothin' better We beat the odds together I'm glad we didn't listen Look at what we would be missin'
(Bridge) (Chorus) (Chorus)
I'm so glad we made it Look how far we've come my baby
Mor til verdens smukkeste barn Joseph Alexander.
"Proff. Multitasker = Mor fuldtid "
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ingen tvivl - A wedding song  You're the one in my life who taught my heart to sing You give all of the gifts A perfect love can bring My wildest dreams came true When I fell in love with you I promise you Through the pleasure and the pain I'll be there Through all the wind and rain I will care I'm gonna keep you warm All through the wind and storm Now and forever more I'll be there I'll be there 'You're the one in my life You showed me love is real I'm on top of the world That's how you make me feel You're everything to me What we have is meant to be I promise you Through the pleasure and the pain I'll be there Through all the wind and rain I will care I'm gonna keep you warm All through the wind and storm Now and forever more I'll be there I'll be there
Med venlig hilsen Mette
"Sandt venskab findes, hvor tavshed mellem to mennesker er behagelig."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
Linda-N |
| Dato:  |
15-07-2007 20:45 |
|
Stevie Wonder: For once in my life
Led mig ikke ind i fristelse - (Jeg kan sagtens selv finde vej) Dansk Varmblod - det eneste der dur 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| From this moment on |
|
|
Uden tvivl "From this moment on" med Shania Twain. Var til et bryllup for et år siden hvor den indgik lige efter vielsen. En solosangerinde og hendes mand på akustisk guitar sang og spillede hele kirken op uden mikrofoner og alle stor-tudede. Oplevelsen var helt fantastisk -uden sammenligning. Har ikke lige teksten her, men den findes nemt på google. Good luck!
Mange hilsner fra Gry
Hoppeføl sælges efter Champiz (NF) (B-pony i military, B-pony i spring, A-pony i dressur) MF: Poseidon Hippios (NF) (PRI dressur og MB spring)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaeh... |
|
|
min svoger sang robbie williams angels og Ronan Keathings when you say notthing at all til min søster - det var så smukt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
15-07-2007 20:53 |
|
The Pretenders - I'll Stand By You... Større kærligheds erklæring kan ikke gives...  Evt. Frankie Valli - You're Just To Good To Be True, den er også rædselsfuld romantisk! 
Mvh Bonnie *Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did* Gratis fotografering tilbydes: www.bjfoto.ridesiden.dk MODELLER SØGES!
Errare humanum est - men der må sgu være grænser!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit valg |
|
|
Jeg ville også tage: your still the one - shania twain Men mest fordi man nærmest skulle tro den var skrevet til min kæreste og mig 
Mvh. Cat "Livskvalitet består i at tingene går som man ønsker de skal gå"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I Swear |
|
|
Hej Sangen I swear - har ingen ide om, hvem der synger den faktisk, men for mig betyder den alligevel noget. De spillede den i radioen dengang for 12 år siden, da jeg skulle giftes - helt tilfældigt om morgenen mens jeg gjorde mig klar. Tænker stadig med glæde tilbage på den dag, når jeg hører den sang. Lyder noget i stil med: I swear by the moon and the stars in the sky - I will be there. Forever ... untill death do us part I will love you with every beat of my heart. Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tekst.. |
|
|
Her følger teksten:
(I do swear that I'll always be there. I'd give anything and everything and I will always care. Through weakness and strength, happiness and sorrow, for better, for worse, I will love you with every beat of my heart.)
From this moment life has begun From this moment you are the one Right beside you is where I belong From this moment on
From this moment I have been blessed I live only for your happiness And for your love I'd give my last breath From this moment on
I give my hand to you with all my heart Can't wait to live my life with you, can't wait to start You and I will never be apart My dreams came true because of you
From this moment as long as I live I will love you, I promise you this There is nothing I wouldn't give From this moment on
You're the reason I believe in love And you're the answer to my prayers from up above All we need is just the two of us My dreams came true because of you
From this moment as long as I live I will love you, I promise you this There is nothing I wouldn't give From this moment I will love you as long as I live From this moment on
Mange hilsner fra Gry
Hoppeføl sælges efter Champiz (NF) (B-pony i military, B-pony i spring, A-pony i dressur) MF: Poseidon Hippios (NF) (PRI dressur og MB spring)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Er det en sang... |
|
|
.. som alle skal synge med på, vil jeg foreslå noget dansk og noget alle kender (så det ender nok med "kald det kærlighed") Er det en du skal synge til din gom, vil jeg foreslå "unforgettable". Den var der en af mine veninder der sang til sin mand og der var ikke et øje tørt. Unforgettable Unforgettable, that's what you are Unforgettable though near or far Like a song of love that clings to me How the thought of you does things to me Never before has someone been more
Unforgettable in every way And forever more, that's how you'll stay That's why, darling, it's incredible That someone so unforgettable Thinks that I am unforgettable too
Unforgettable in every way And forever more, that's how you'll stay That's why, darling, it's incredible That someone so unforgettable Thinks that I am unforgettable too
£isbeth & Baloo Experience is not what happens to you; it's what you do with what happens to you. Aldous Huxley
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åh ja...! |
|
|
Gitte - DEN sang "I swear", iøvrigt sunget af Boys2men, er bare perfekt! Den sang jeg selv for min mand til vores bryllup, jeg ledte VIRKELIG efter den perfekte sang, men de fleste kærlighedssange handler meget om at miste eller at fortryde osv., men denne her sang, den handler virkelig om hvordan man vil være der for den anden. Så den vil jeg også helt klart foreslå. Mvh Winnie
Du kan ikke forandre fortiden men du kan ødelægge nutiden ved at bekymre dig om fremtiden
Smuk brudekjole sælges - se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1000 tak |
|
|
Ihh, hvor dejligt med en masse forslag.. Jeg vil lige ind og finde melodierne på nogle af dem jeg ikke lige kan huske. Min plan er at jeg vil trykke sangen og at vi så skal synge den for min mand. Prinsessemette: Hvad er titlen på den sang du har skrevet, den lyder også rigtig fin, men jeg ved ikke lige hvor jeg kan finde den?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I swear |
|
|
Kan I finde teksten på I swear nogle steder på nettet? Jeg har lige prøvet at google den, men jeg kan ikke finde teksten.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke tillykke! |
|
|
Dejlige sange og rigtig skøn idé om at finde en kærlighedssang til din mand Men nu må du for Guds skyld ikke vælge en sang som "Every breath you take" med Police (Sting) eller "One" med U2, etc. etc. Husk at nærlæse teksterne så du ikke kommer galt afsted med noget du troede var en smuk kærligheds ballade 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I swear |
|
|
Hej Line: Ja lige præcis den - mange tak for at ligge den ind. Sidder lige nu og hører den. Winnie: Ja den er fantastisk - synes også den siger det hele og lidt til.  Helle: Nej, ved ikke, hvor jeg skal lede, men den må da være der et sted. HN har jo mange orakler, så mon ikke en kan finde den. Den er virkelig fantastisk. Mange gange tillykke med det forestående bryllup  MVH Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Elvis!!! |
|
|
Med Can´t Help Falling In Love...  Den spillede jeg for min mand til vores bryllup Dvs. jeg hyrede en rigtig dygtig gut, der kom ind og spillede den på saxofon lige der foran min mand og jeg, og han, jeg og resten af festen hylede helt vildt Det er stadig et virkelig dejligt minde fra vores dag, og jeg fik ham endda også til at indspille den til os på cd bagefter, så vi hører den engang i mellem... uha det er ren nostalgi. Ham der spillede for os hedder Thomas Edinger, jeg fandt ham på nettet  Held og lykke med det  Ps. apropros Elvis, blev vi re-married af Elvis i las Vegas, lørdagen efter brylluppet, og der sang han også vores sang 
Pletter eller broget - det jo skønt at se på :-) Mine heste - Nikita & Jackpot!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Denne... |
|
|
Er absolut den smukkeste - synes jeg..  Jessica Andrews (Dawsons Creek) - I Will Be There For You: When I lost faith You believed in me When I stumbled You were right there For every act of love you've done I owe you one...
There were hard times I know I survived Just because you stayed by my side With all I have, with all I am I promise you all my life...
Whenever the road is too long Whenever the wind is too strong Wherever this journey may lead to I will be there for you Oh, I will be there for you...
Through sorrow On the darkest night When there's heartache Deep down inside Just like a prayer, you will be there And I promise you all my life...
Whenever the road is too long Whenever the wind is too strong Wherever this journey may lead to I will be there for you Oh, I will be there for you... Whenever the road is too long Whenever the wind is too strong Wherever this journey may lead to I will be there for you Oh, I will be there for you... Milla
Frøsanggård's A'Capo - en stjerne er på vej! ! Nu med gårdens nye kronprinsesse - Frøsanggårds Grand Illusion!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Linda-N |
16-07-2007 13:05 |
|
I Swear er lavet af "All for one" og ikke boys2men som en nævnte tidligere i tråden. I swear by the moon and the stars in the sky and I swear like the shadow that's by your side
I see the questions in your eyes I know what's weighing on your mind You can be sure I know my part Cause I stand beside you through the years You'll only cry those happy tears And though I make mistakes I'll never break your heart
Chorus And I swear by the moon And the stars in the sky I'll be there I swear like the shadow that's by your side I'll be there For better or worse Till death do us part I'll love you with every beat of my heart And I swear
I'll give you every thing I can I'll build your dreams with these two hands We'll hang some memories on the wall And when (and when) just the two of us are there You won't have to ask if I still care Cause as the time turns the page My love won't age at all
And I swear (I swear) by the moon And the stars in the sky I'll be there (I'll be there) I swear (and I swear) like the shadow that's by your side I'll be there (I'll be there)
For better or worse Till death do us part I'll love you with every beat of my heart And I swear
And I swear (I swear) by the moon And the stars in the sky I'll be there (I'll be there) I swear (and I swear) like the shadow that's by your side I'll be there (I'll be there)
For better or worse (better or worse) Till death do us part I'll love you With every single beat of my heart I swear I swear I swear
Led mig ikke ind i fristelse - (Jeg kan sagtens selv finde vej) Dansk Varmblod - det eneste der dur 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak Linda! |
|
|
Det er da også rigtigt, selvfølgelig er det med All4one... jeg sad også og kiggede længe på det jeg havde skrevet, synes der var noget galt, men kunne ikke komme på det. Undskylder fejlen, håber ikke det er derfor den har været svær at finde... mvh Winnie
Du kan ikke forandre fortiden men du kan ødelægge nutiden ved at bekymre dig om fremtiden
Smuk brudekjole sælges - se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Show me heaven |
|
|
There you go Flashing fever from your eyes Hey baby, come over here And shut them tight
I'm not denyin' We're flying above it all Hold my hand, don't let me fall You've such amazing grace I've never felt this way
Oh, show me heaven Cover me Leave me breathless Oh, show me heaven, babe
Here I go I'm shakin' just like the reeds Hey baby, I need your hand to steady me
I'm not denyin' I'm frightened as much as you Though I'm barely touching you I've shivers down my spine And it feels divine
Oh, show me heaven Cover me Leave me breathless Oh, show me heaven, babe
If you know what it's like To dream a dream Baby hold me tight And let this be
Oh, heaven Cover me Leave me breathless Oh, show me heaven, please Leave me breathless Leave me breathless Cover me
Only the mountain has lived long enough to understand the meaning of a howling wolf
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|