Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Lad os så få den debat om piercinger.
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 19:23

Nu gik bølgerne jo lidt højt sidst i mit indlæg hvorvidt det var pænt eller ej, så lad os tage den her i stedet.

Piercing pænt eller kvalme fremkaldene?

Sarah

Hvis din hund fælder, skal du blot dyppe den i fernis.

(Garfield)

0
0
Svar på denne tråd

Ingen af delene
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 19:24

Det er ikke pænt, men får nu ikke kvalme af at se på dem

0
0
Svar på denne tråd

Hamrende ligegyldige.
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 19:26

Smag og behag.

Nogen piercinger er pæne, nogen er grimme. Nogen mennesker kan bedre bære dem end andre, men i bund og grund er jeg hamrende ligeglad.

Mvh
Linda
Jack, Pascall, Thor
:-) :-) :-)

0
0
Svar på denne tråd

Ja men jeg kan
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 19:26
ikke lide andet end øreringe. Og ham fra DR om Touren, der har ringe nedad nakken er .

Jeg synes ikke ,det er pænt/sexet/whatever!

Mvh xtiny

♣ Scientist's Door Sign: "Gone Fission." ♣

"Have no fear of perfection, you´ll never reach it"
Salvador Dali

0
0
Svar på denne tråd

dgfgdfdxdgf
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 19:30
ja og nej nogen kan bære det andre ka ik, jeg har da set mange små flotte piercinger SMÅ det skal ikke være en navlering der fulder det halve af maven eller en næsepiercing der går helt op i øjnene. men en lille diamant(falsk eller ægte) skader ikke og er nogle gange lidt pænt. men vil aldrig selv have en

Medlem af dhpv klubben.

Se regnbuen ikke regnen.

Jeg søger en hest i odense som jeg kan passe... Har i en så kontakt mig.

0
0
Svar på denne tråd

Kommer an på personen der
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 19:49

bærer den/dem. Nogle personer er bare super lækre med en "sten" i overlæben andre er total kvalmende og hvem der afgører hvad der hører til hvad - tja, det er nok kun øjnene der ser :-)

Har i øvrigt ikke læst dit andet indlæg.

Mvh Gitte
Mor til Tera 2½ år

Ejer af Jack D. smuk broget hingst og Balder en skøn nordbakke

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har ikke...
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 19:50

... set nogen jeg ville betragte som pæne.

Jeg har set nogle overdrevne tilfælde der virkelig ER kvalmefremkaldende.

Men langt de fleste er bare et sted mellem ligegyldige og småfrastødende (dem der ligner bylder i ansigtet).

£isbeth & Baloo
Experience is not what happens to you;
it's what you do with what happens to you.
Aldous Huxley
0
0
Svar på denne tråd

Tja hvad kan jeg
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 19:52

Skrive.

Jer med jern i ansigtet, gør det godt nok nemt for andre er se godt ud...

.

Illum

.

Sød jeg er så gud IKKE sød

Men

.

Heldigvis heller IKKE en bitter, misundelig sladrende "grim" kone...

0
0
Svar på denne tråd

piercing
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 20:24

Det kommer helt an på om personen kan bære den valgte piercing... Dog kan jeg bedst li den der sidder der ved overlæben. Ved ik hvad den hedder... Men ku godt selv finde på at få den, men kan bare ik finde ud af om den passer til mig.

Den der ler sidst har ik fattet en skid

- Heidi -

Chivas søger en til at nusse og ride ture. Kontakt via pb for nærmere info. 4990 sakskøbing

0
0
Svar på denne tråd

Synes det kan..
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 20:24
være pænt! Har selv et par stykker og synes det kan være rigtig fint, men det har taget overhånd for nogle. Synes stav i tungen og det gælder mænd og kvinder at det er så kliche , bliver nærmest pinlig på deres vejne.. Men hver sin smag og der skal jo være plads til alle..

Anja Brøndum Petersen

www.soelsberg.dk

0
0
Svar på denne tråd

fint fint
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 20:40

Jeg synes mine i næsen og i læben er pæne

Det kan ikke rigtig pisse mig af at nogle har mange, eller synes det er klamt, jeg er nemlig glade for mine. Især den i navlen, den er altså hammerlækker. Ej oki er også glad for mine streches i ørene - kun 7 mm - cool men stadig feminint.

0
0
Svar på denne tråd

piercing
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 20:44
jeg har egentlig heller ikke noget imod hvis man har en eller to. I navlen, i tungen eller en madonna syntes jeg er flot, er desværre bare selv for meget bangebuks til at få den i navlen.
men når man ser dem med piercinger over det hele kan jeg godt kigge en ekstra gang, for det syntes jeg bestemt ikke er flot eller frækt eller noget.
Dem der kan skjules bag tøjet er smartest vil jeg sige, så er der ingen der bliver stødt.
0
0
Svar på denne tråd

Maja skriver !
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 20:48
Jeg sys det er okey . har selv 4 (overlæben , næsen , tungen og navlen)

Bimsemor

Mor til Maja og sponsor til Abstrakt Firfod

Besøg vores hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/mabepe

0
0
Svar på denne tråd

alt andet
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 21:14
end ørene på piger samt en lille ring i det ene øjenbryn er grimt.

~ Greven og Luke ~

Man skal aldrig sige nej til en fristelse. Man ved jo aldrig hvornår den kommer igen. - Garfield.

0
0
Svar på denne tråd

jeg kan ikke lide
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 21:23

andet end hul i ørene.

Jeg synes det er voldsomt grimt med huller alle vegne og jo flere desto værre.

og tro mig jeg er ikke sart..synes bare slet slet ikke der er noget pænt ved det.

mænd med ringe..hmmm feminint

og underligt nok er piger med ringe..ja alt andet end feminine

sorry men sådan ser jeg det desværre.

Er konverteret til western

Timaru er hjemme!

tak Dina

0
0
Svar på denne tråd

hmmm?
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 21:26

hmm jeg har ikk noget imod piercinger bare man ikk har dem over hele kroppen jeg har selv i begge øre også har jeg en i navlen og den er jeg meget glad for men nu over vejer jeg om jeg skal have en i tungen eller en madonna piercing hvis du ved hva det er...smil

knuzzz

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 21:28

Hul i ørene til et par øreringe er ok.

Huller andre steder virker på mig enten frastødende, billigt eller - åhh herregud.

Nu når vi er i nærheden af det, med at "udsmykke" kroppen.

Et Amager-stempel er bare det værste.

Hilsen fra Pony-mor.

Som har 4 mentorer til hesten.

Dyrlægen, underviseren, sadelmageren og smeden.

0
0
Svar på denne tråd

fagudtryk
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 21:33
bedes uddybet,

~ Greven og Luke ~

Man skal aldrig sige nej til en fristelse. Man ved jo aldrig hvornår den kommer igen. - Garfield.

0
0
Svar på denne tråd

Lalalala
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 21:42

Både ja og nej. Jeg har selv en i navlen og så min øreringe i ørerne, der som næsten alle piger har.

Jeg kan rgtig godt lide min i navlen, men den var pænere da jeg lige havde fået den, da jeg var pæn tynd dengang. Skal lige tabe et par kilo .. Hehe. Jeg har selv haft 7 huller i ørerne på én gang. Men synes det var for mange, tog jeg alle ud undtagen de 2 nederste (et i hvert øre) ..

Synes det er pænt så længe man kan bærer det. Altså det er ikke pænt, hvis man vejer 200 kg. og har en i navlen.

Er ikke så vild med dem der sidder i ansigtet. Madonna Piercingen er pænt til nogle piger, men bestemt ikke alle og tungen er også fint nok.

Min megning

0
0
Svar på denne tråd

Det kommer an på hvem hvad og hvor
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 21:48

Jeg så en pige på min arbejdsplads i går som havde en piercing i hver kind, og så, så det ud som om at hun på et tidspunkt bed i dem så de trak kinderne ind, som når man laver fiskemund, DET var ulækkert!! for det så helt ærligt ud som om det var 1 der sad fra den ene kind igennem hovedet(munden) og ud på den anden side..

Jeg sys det handler meget om hvem der har dem hvor de har dem og hvad de har!

Intimpiercinger sys jeg er uhygiejninske, jeg sys ikke det er pænt at have piercinger i øjnbryn læber osv, jeg kan ikke lide de der, der sidder omkring munden som "Madonna" og den der over hagen,

Jeg har ikke nogen trang til at se eller få en brystpiercing af nogen art!

Jeg sys ikke det er pænt at have piercinger som tyrering og ringe i næsen, piercinger på arme, og andre flade steder som kavalergang, ryg, hoved, nakke/hals, hvor man kan se begge ender af piercingen.. Jeg sys at en lille diskret stikker kan klæde nogle i næsen, men ikke mig.. det tror jeg helt ærligt ikke min næse egner sig til..

Jeg har selv en i navlen, som jeg ikke går og reklamere helt vildt med, og jeg vil gerne have en i tungen, og så har jeg mange huller i ørene, bla en tragus, som sidder i midten.. Min piercing i navlen har jeg fået lavet for 5 år siden, og der havde jeg samme indstilling til piercinger som nu.. Jeg ville på daværende tidspunkt osse bare have huller i ørene, en tunge piercing og en navlepiercing..

Mange hilsner fra Holly Dolly

Jeg søger part på en sød og rolig hest nær KBH.

Jeg savner ham, min hvide prins, min skat.. Du vil altid være i mine tanker

0
0
Svar på denne tråd

Dimser.
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 22:30

Jeg er for så vidt ligeglad, men jeg synes det er synd for dem der har "plasticdimser" i læben, det ligner store hudorme/bumser :-( men det må de om.

Mine 2 drenge har lige fået en i hver øre, og nu har ham på 11 sagt at han gerne vil have en til i det andet øre. Det ser rigtig pænt ud til dem, og det er ikke spor feminimt, tværtom

Det hedder YNDling, afledt af ynde, og ikke mit YNGlingstøj, sko, hest da YNGling refererer til YNGre personer ;-)
Venlig hilsen Gitte
0
0
Svar på denne tråd

tja...
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 22:42
Jeg synds nu at en fyr med pircing i tungen er sindsyg fræk :-) synds nu pircinger er smukke og ret så frække. nogle er det pænt til med en stav i øjenbrynet fx.. personligt synds jeg at det er pænt til de fleste.. havede selv en kort overgang en ring i læben men pillede for meget ved den *G* så min kugle blev væk... men skal ha lavet den igen når jeg har født og alt det pjat.

Elsker Min dejlige drømme hest! Ma Fila Noir.

0
0
Svar på denne tråd

lol...
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 22:46
helt ærligt. kan ikke se hvad problemet er med pircinger

har selv 2 i tungen og 1 i navlen.

og sys da bestemt at en stav i øjenbrynet (til nogle) er totalt nice!!

Kan ikke se hvad problemet er. tbh
men det må I jo selv om

---Over and out---
0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 22:59

Som med så meget andet; er du smuk i forvejen, behøver du ikke "ekstra udsmykning", men vælger du en piercing, ser det ofte smukt ud.

Er du ikke smuk i forvejen, bliver du heller ikke smukkere af en piercing...

Er piercingen et "statement" - ja så er det vel dét... Mange vil da se på dig og tænke "Hold da op!" - og glemme dig så snart de går videre...

- Smilet fra en Samojed gør hver dag til noget særligt -
0
0
Svar på denne tråd

Piercinger...
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 23:17

Jeg har en veninde, der har to piercinger i hvert øre, navlepiercing, en stor tatovering samt en fin lille sten i næsen.

Hun er nok det mest sobre, velplejede og ordentlige menneske, jeg kender - og til sådan en pige ser den slags bare fantastisk godt ud. På hende ligner det pynt og udsmykning - og ikke vulgære forsøg på at skille sig ud fra mængden.

Det sidste synes jeg ikke specielt godt om, hvis det ikke er tydeligt fra min formulering. :P

Jeg ved ikke, om det tæller som piercinger, da de er skudt i, men jeg har to huller i det ene øre, tæt på hinanden, og et hul i det andet. Ville gerne have en tatovering på foden, men min smertetærskel er lig nul, så det skulle vidst kun være under fuld narkose. ;)

-+- Zip.

0
0
Svar på denne tråd

jamen øhm...jaé!
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 23:21

Jeg har piercing i næsen, og 2 i hvert øre og jeg skal have flere. Fordi det gir nærmest et kick når man får det lavet, man overskrider nogle grænser. Jeg sys madonna piercingen er for klam, altså den ligner en bevægelig bums...ad ad ... En piercing i navlen, eller en intim ved ikk endnu... det kan godt være folk siger de er uhygiejniske men altså det er de jo kun hvis de ikke blir renset, og passet som de nu skal. Så er de det jo, pga. man selv er det ja... eller mange flere i ørerne bl.a en tragus...

0
0
Svar på denne tråd

hey tøser her har i så den
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 23:43

klamme!!!

Jeg har en madonna.. lille en så den ikke er for voldsom, vil jo ikke ligne en knagerække..

Så har jeg i tungen, den fik jeg for ca 4-5 år siden... jeg "leger" ikke med den (det irritere mig når andre gør det), og så er der mange der slet ikke lægger mærke til den før vi har snakket sammen flere timer. Så sys ikk det er så slemt.

Og så har jeg en i Brystet.. Tjaa den er der bare..

jeg har haft i navlen men jeg sys jeg var lidt for "rund" til a det var sødt/pænt, så den er taget ud..

Jeg sys ikke det er grimt fordi de er ikke så voldsomme.. Jeg har 7 huller i ørene, men efter jeg fik lavet madonna'en så blev det alt for meget så jeg bruger kun de 2 nederste (i øreflipperne) og hvis det går "vildt" for sig måske en mere.. Som regl går jeg helt uden nogen i ørene..

må indrømme jeg sys ikke jeg er klam og grim som sådan. Jeg er da nok heller ikke lige frem den smukkeste, men det er da ikke pga. mine piercinger.

Team LuXus

0
0
Svar på denne tråd

øjenbrynspiercing
Forfatter: 
Dato:  14-07-2007 12:20

hejsa..

jeg kan generalt godt lide piercinger. sys de kan være rigtig flotte, hvis man kan bære dem, altså..

kan bedst lide i øjenbrynet, nok fordi det er sådan en jeg lige har fået lavet. og ellers så kan jeg gå med til en ring i læben eller måske en lille sten i næsen..bryder mig ikke om i tungen eller den der madonna..ikke lige mig..

Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm
Forfatter: 
Dato:  14-07-2007 12:32

Bare grimt og personligt ikke noget jeg kunne finde på. Men fik dog et par alm. huller i ørene for et års tid siden, mine første piercinger... og de sidste

Jeg synes dog ikke at det er helt så grimt som kæresten synes, han synes at det er grimt til alle. Fx synes jeg at det kan være pænt til indiske damer som er mørke i huden og går i en farvestrålende sari med en guldblomst på siden af næsen. Til almindelige "blegansigter" synes jeg at det er grimt, andet end alm huller i ørene.

Danmarks hestemuseum, -videnscenter og -arkiv, søger genstande, arkivalier, viden osv. om hestens historie til udstilling og bevaring for eftertiden.

Al hjælp er højt værdsat. Kontakt venligst Mai (se præs).

0
0
Svar på denne tråd

Tjae...
Forfatter: 
Dato:  14-07-2007 12:44
Jeg synes ikke piercinger i ansigtet er pæne. Navlen kan være pænt, hvis man har kroppen til det.

Jeg har selv i navlen og synes lige, jeg skal have strammet maveskindet lidt før jeg skal vises frem. Desuden har jeg i brystet, men det er nu ikke så meget pga. udseendet. Det er mere fordi den er æh... "rar" Selvom jeg nu også har fået at vide at den er pæn til mig.

/Anna
0
0
Svar på denne tråd

hamrende ligeglad
Forfatter: 
Dato:  14-07-2007 12:52

folk må helt selv om hvad de vil gøre ved deres kroppe. på nogle er det pænt, på nogle er det knapt så heldigt.

selv er jeg meget glad for mine stretchede ører, min tungepiercing og min næse stud. men nok mest for mine ører i øjeblikket, da de er "nyest". at andre finder dem klamme er jeg faktisk RET ligeglad med.

"Why don't you ask the little people who live in your potatoes?"

0
0
Svar på denne tråd

Piercinger
Forfatter: 
Dato:  14-07-2007 13:23

Øreringe, en lille sten i næsen, tunge - og navlepiercing, det er hvad jeg kan finde pænt til nogle. Resten synes jeg er direkte grimt, men det er ikke noget der giver mig kvalme eller noget, folk må selv om hvordan de vil se ud og jeg kan jo bare kigge den anden vej.

Only the mountain has lived long enough to understand the meaning of a howling wolf

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-07-2007 15:17

jeg er lidt ligeglad med andres piercinger.

har lige fået lavet et par ganske almindelige huller i ørerne og det gjorde rigtig ondt!

så jeg er ved at besvime, hver gang jeg bare hører om piercinger i brystvorterne, tungen eller navlen!

hvis jeg var lidt mere brun, ville jeg odt ha' lave en guldring i læben. men så skal de jo renses efter man har spist og alt muligt.. det gider jeg ikke!

et ægte smil kan oplyse en hel by

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-07-2007 15:35
jeg elsker piercinger, det giver et kick at få dem lavet, og jeg syntes de er vildt frække at se på!!
Heldigvis har min kæreste det på samme måde.

Jeg har:
Snakebite(ring i hver side af læben)
næse ring
helix(øverst i øret)
4,5 mm stretching i begge øre
tunge piercing.

Har haft:
Navle piercing(dengang jeg var tynd)
intim piercing(tog den ud, da den forvirrede kæresten ;p)

Vil gerne have(men får dem nok aldrig):
industrial(stav der går gennem øret 2 steder)
1 mere i tungen
vertikal læbepiercing

Min bedre halvdel har:
snakebite
tungepiercing

har haft:
earl/niebuhr/brigde(sidder øverst på næsen, mellem øjnene)

Så lige et billede af os, det har før forarget flere herinde, men vi er ligeglade med hvad andre syntes om os!
Vi syntes selv det er pænt, det er ikke et statement, ikke for at skille os ud af mængden, og ikke fordi det er blevet populært, men udelukkende fordi vi selv kan lide det.
På billedet er mit snakebite med stave

Jagter på alle niveauer
www.jagtridningjylland.dk
Gratis træning på let terrænbane v Ikast tilbydes fra 30/6 - 14/7, kontakt over PB for at høre mere.
0
0
Svar på denne tråd

Kommer an
Forfatter: 
Dato:  14-07-2007 15:37

på hvor den sidder, og hvem den sidder på..

Dog syntes jeg en madonna pircing er grim til alle og ligner en bums, nu jeg tænker over det, har jeg heller aldrig set en tyrering der var pæn til andre end tadaaa tyre (tænker her på muhbasserne ;))

Jeg har selv haft labret og snakebite (og ikke samtidigt) og syntes begge klædte mig, dog var ikke alle enige i at labret klædte mig, men nåede ikke at møde nogen der ikke var "aaad pircinger" der ikke syntes den passede til mig..

Jeg har lige nu en stav i den ene øreflip og en ring i den anden..

En ting jeg ikke kabn forstå, er at nogen kalder en tind der er limet på en tand for en pircing.. Hvorfor? der kommer jo ikke et hul gennem tanden..

------------------------------------ ------------------------------------ -

Læs om mine dyr på Ratster Zoo og Joy06

--

Killinger og tamrotter til salg læs mere HER

--

Hundetræf i Fredericia i august læs mere HE

0
0
Svar på denne tråd

Det kan
Forfatter: 
Dato:  14-07-2007 17:37
være pænt. Jeg synes personligt, at det klæder min kæreste enormt meget. Jeg har dog også set nogle, som har placeret dem meget grimt, og måske har 5 for meget. Det er vidt forskelligt, nogle bliver smukkere og andre kommer til at ligne noget som er løgn.

Pennyblade købes. Se mere på præsentationen.

Pontus efterlyses, 15 årig New Forest på ca. 127 cm.
0
0
Svar på denne tråd

===
Forfatter: 
Dato:  14-07-2007 20:08

er vel smag og behag hva folk synes,

jeg har selv 4. ( ikke i ansigtet )

har haft dem i mange år, og er glade for dem

Stolt ejer af Hagi Håbegård. !

Mvh Cille79...

Grønne catago full skind bukser sælges...

0
0
Svar på denne tråd

===
Forfatter: 
Dato:  14-07-2007 20:08

er vel smag og behag hva folk synes,

jeg har selv 4. ( ikke i ansigtet )

har haft dem i mange år, og er glade for dem

Stolt ejer af Hagi Håbegård. !

Mvh Cille79...

Grønne catago full skind bukser sælges...

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  14-07-2007 20:54

Jeg har intet imod piercinger

Synes de er super fede til nogen og grimme til andre.

Selv tør jeg ikke at få lavet nogle, alene fordi det da må gøre pokkers ondt... ...men min søster vil gerne have lavet nogle, når hun bliver ældre, men nu må vi se. Hun er som regel en lige så stor kylling som jeg...

Charlotte

Gib mir die Hand

Ich bau dir ein Schloss aus Sand
Irgendwie, irgendwo, irgendwann

0
0
Svar på denne tråd

blobblob
Forfatter: 
Dato:  14-07-2007 22:31

Jeg synes piercinger er pæne - til dem der kan bære dem ja..

Og ikke i så overdrevet grad at det bliver til 'metal i hovedet', man skal kunne se den enkelte piercing.

Men ja, det giver et kick at få dem lavet.

Jeg har selv:

- Navle

- Nostril (i næsen)

- Tunge

- Lower Back Surface (på lænden)

Og 4 lobe (alm huller i ørene) og en pinna (øverst i brusken)..

Vil gerne have en i tragus, og laver den når jeg får samlet mig sammen til det..

Tanja
♡ Nu med Debbie ♡
0
0
Svar på denne tråd

Herre nice!
Forfatter: 
Dato:  15-07-2007 03:33

Ej, jeg synes bare piercinger er det fedeste! Men man kan godt have lidt for mange i hovedet, hvis de er store.

Min mor har bare et stort problem med piercinger, så det må jeg lide under, til jeg bliver 18. Det er så også lige halvandet år, hvor jeg må nøjes med en i navlen og en imtim(som jeg selv har lavet)!

Der er bare heller ikke noget mere lækkert end en dreng med piercing i øjnbrynet! Såh hot !!

-¤-

Bono kørt ihjel d. 30/11 <3 )':

Han betød alt for mig! Nu har jeg intet..

Jeg kan da ikke være den eneste, der synes en hest ikke bare er en hest, men en ven!?

0
0
Svar på denne tråd

ja & nej .
Forfatter: 
Dato:  15-07-2007 04:12

Jeg synes også det kommer helt an på personen.
personligt kunne jeg godt tænke mig en i næsen (aldrig en ring), og en i navlen.

& så synes jeg det ville se herre godt ud til min kæreste, som er en ung fyr på 17 år, med en i øjenbrynet.

Linka - Vi glemmer dig aldriig !

Nu med LittleLight - den lille 3'års hest
Akademisk ridekundst - Nogen omkring Vejle??

www.Jelling-Ridecenter.dk

0
0
Svar på denne tråd

nemlig...
Forfatter: 
Dato:  15-07-2007 10:40

det giver et kæmpe kick at få lavet en pircing! skal lige siges at jeg er sygt bange for nåle.. men da jeg fik lavet min pircing i læben følte jeg mig "stor" hehe var en så fed følse! er nu også glad for min tatto som jeg var flad af grin over da jeg fik den lavet synds det kilder på en dejlig måde

Skal helt sikkert ha lavet i læben igen.. og med tiden skal jeg ha en i næsen, øjenbrynet og i tungen hvis jeg får samlet mod til mig.

Elsker Min dejlige drømme hest! Ma Fila Noir.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider