Hejsa.
Jeg har brug for lidt rådgivning, og efter at ha' snuset rundt herinde længe, synes jeg at I virker som nogle personer der kan give mig det. 
Situationen er den, at jeg er en pige på snart 23 som gerne vil i gang med at ride igen. Jeg har redet da jeg var yngre (9-15år) havde dengang også en pony (eller passede ham som min egen) var en aktiv stævnerytter mm. Men så begyndte der at komme andre ting ind i mit liv.. fester.. drenge.. you know the drill :p anyway - jeg savner det - livet med hestene, og vil meget gerne til at i gang igen.
Men hvordan kommer jeg sådan lige i gang igen..
Jeg vil gerne have min egen hest igen - men da jeg jo som sagt er MEGET rusten, synes jeg ikke det skal være med det samme.. Jeg har overvejet at starte på en rideskole, få lidt alm. holdundervisning, så jeg kan "lære" at ride igen.
Jeg har heller ingen anelse om hvor "lang væk" det er - om det som at cykle på cykel (aldrig glemmer det) eller om jeg er på point zero igen . hvis I forstår
og hvor lang tid det så tager for jeg er "tilbage" i form, så jeg evt. kan købe mig egen.
Eller skulle jeg købe mig egen og så få undervisning på den? - synes dog personligt det kunne være rart at lige vænne sig lidt til det igen inden.. Men når jeg så er blevet "rettet" til, hvilken hest skulle jeg så gå efter. Jeg ved at jeg gerne vil frem ad.. men skal self lige "lære" det igen.. så hvis jeg nu anskaffede mig en "skovturshest" og så efter et par vil mere - skal jeg så ha' en ny.. Vil nemlig gerne have min hest gennem mange år - da jeg elsker at knytte mig til min hest/pony og "venskabet" for mig er vigtigt…
Håber I har nogle forslag til hvad jeg skal/ikke skal..