Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

det må være en fejl
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 21:54

hm jeg har lige skrevet til den avler jeg har købt min hunde hvalp af, for da jeg købte hvalpen fik jeg oplyst hun blev tolv uger den 23 juni, fik hende den 16 juni, så det var aceptabelt, men nu da jeg modtager hendes stambog, står der hun er født den 13 maj 2007.

det må da være en fejl, men jeg har det også sådan, at hvis det ikke er, og avleren har givet mig forkerte oplysninger og solgt mig en hund som knap var 4 uger, kan man så melde hende til et eller andet sted.

jeg håber det er en fejl men hvad skal man ellers gøre

hilsen helen

hubertus comfort dressur sadel sælges

monty roberts bid 12,5 cm sælges

0
0
Svar på denne tråd

Tjah...
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 21:55

Til det respektive avlsforbund, enten DKK eller DRU

~~~ Mvh. Annette ~~~

Fjordhoppe m. fuld stamtavle købes.

Gerne avlskåret, Min. LB dressur med potentiale.

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 21:56
Uden at være særlig meget inde i hundeavl og hvalpens udvikling vil jeg da ikke tro man ville være i tvivl om hunden var 4 eller 12 uger?

Så mon ikke det er en fejl :)

-Jane

Regulator Complete sælges ved Aalborg

www.hms4life.dk
trailerlæsning og problemløsning i nordjylland
0
0
Svar på denne tråd

Du burde nok
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 21:57

kunne se, om det er en hvalp på 4 uger du har mellem hænderne. Havde den tænder i munden, da du fik den? For en 4 ugers hvalp har nemlig ingen tænder. Mine hvalpe er 4 uger i dag, så jeg har let ved at sammenligne ;-)

Mvh

Line

DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting

0
0
Svar på denne tråd

som jane skriver
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 22:01

som jane skriver så er der meget forskel på en hvalp på 4 eller 8/12 uger -så havde den kun været 4 uger så tror jeg du havde opdaget det.. men godt at du er opmærksom på det...

I' m me.... and I'm perfect...

Ægte GUCCI solbriller og LOUIS VUITTON taske sælges! se BILLEDER på min præ.

0
0
Svar på denne tråd

kig på din hund
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 22:02

Tydelig forskel!

En 4 ugers hvalp er da meget mere afhængig af sin mor end en 12 ugers lille baryler er.

Så det må helt sikkert være en fejl i stambogen.

-Hvor vigtigt det så er at få rettet det hat jeg ingen forstand på.

0
0
Svar på denne tråd

enig med alle de andre
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 22:13

der er tydelig forskel på en 4-ugers og 8-ugers hvalp. Den yngste kan slet ikke klare sig selv...

Så på med Sherlockbrillerne og få afklaret papirnusseriet gennem avler...

KH:) én der nødig ville ha' en 4-ugers hvalp uden moderdyret var tilstede

Annette

rigtige piger rider hver dag
boks udlejes i lille privat stald
- direkte til skov...

0
0
Svar på denne tråd

hvalpen
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 22:19
den havde tænder, men virkede alligevel meget kontakt søgende og afhængig, de første par dage ville den ikke rigtig spise tørfoder men det er den kommet efter, tilgengæld har den stadig det, at hvis den ser en die vorte på en hunhund eller en brystvorte prøver den at die. nu havde jeg aldrig haft en hvalp af den størrelse før, så jeg var lidt i tvivl. men det er jo vigtigt at finde ud af om det er en fejl, eller det er avleren den er gal med, for jeg har da ikke lyst til at vide, at hun sælger andre hundehvalpe, hvis de er så unge.
0
0
Svar på denne tråd

Kunne vi ikke
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 22:30

se et billede af "krapylet" ;-)

Så kan det jo være, at kendere af netop den race hund du har købt dig kan se, om hvalpen er 8 eller 16 uger nu.

Mvh

Line

DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting

0
0
Svar på denne tråd

ggg
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 22:41

Det med den dier hos andre skal du ikke tage så tungt, jeg fik en gang en lille hvalp på 9 uger (da den var voksen vejede den 3,3kg) Min kat havde killinger på det tidspunkt, jeg tror de var 6 uger. Hvalpen diet hos katten til hun ikke gad at lade dem patte mere. Det var dog ikke så meget han gjorde det for så blev man jo vasket når man lå der, og det var ikke sjovt.

Jeg havde en gamle hanhud da vi fik den lille, og jeg torre ikke lade dem være sammen når de var alene hjemme, så den lille kom i bur med låg på, den lille kunne ikke hoppe op, men låget var for at den store ikke kom til den. Men jeg blev lidt paf da vi kom hjem anden gang de var alene, og den gamle, som kunne åbne alt, havde taget den lille op af buret. Den lille kom ikke i bur mere. Nå det var et lille sidespring.

Venlig Hilsen

Anni og Hannibal!!

Klik dig ind på min hjemmeside

Åengensponygård

Se hvilke ponyer vi har tilsalg på hjemmesiden

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider