Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Min bedste ven, aflives eller
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 13:40

ja i må ha´mig undskyldt, men har simpelhen brug for at høre jeres meninger, så kom endelig med dem.

Min elskede traver står halt for 3 gang inden for de sidste 8 mdr. Det er endnu en kodeledsforvidring, dog ikke så slem som de 2 andre gange. Dyrlægen har kigget på ham og mener ikke jeg skal ofre de store penge på ham, da han i forvejen har en anderledes ryg end andre heste. Jeg er så meget i tvivl om han bare skal ha´lov at gå på den anden side af regnbuen Han er en rigtig glad hest og elsker at nusse, han er dog på det sidste blevet lidt trist at kigge på. Han står heller ikke klar ved boks lågen når de skal ud, så må jeg ind i boksen og hente ham. Han er 13 år og har været prøvet i løb, men var ikke hurtig nok. Hva´søren gør jeg, han er min bedste ven Håber i vil komme med jeres råd.

Lev livet mens du kan!!

WWW.Billigste-pris.dk

0
0
Svar på denne tråd

Det er svært.
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 13:55

Men hvis han er din bedste ven, og du vurdere at han ikke er den han plejer. Så har du selv svaret.

Han har sikkert smerter (uden at jeg ved det med sikkerhed) og de er uudholdelige, så det bedse du kan gøre for ham er at sende ham over regnbuebroen.

Det er svært men så lider han ikke mere, og når selv dyrlægen mener det ikke er værdigt så få taget nogle gode billeder af ham og få nogle gode dage og få gjort en ende på det hele...

Bare min mening.

Jeg har selv stået med "en bedste ven" og skulle ha ham aflivet pga hovsenebensbet. og forbenet dragtbrusk i begge forben, han var meget halt, og slet ikke sig selv til sidst, og det var bestemt ikke nogen rar/nem beslutning, men jeg fortryder den ikke. Jeg har det godt med at jeg selv var med og aflevere ham hos slagteren og så da han var død - fik hans grime med hjem... det var rigtig hårdt. Det er nu 8 år siden og jeg glemmer aldrig min Monti.

Hvor verdens behov og dine talenter mødes,

der findes dit kald !

R.I.P. Monti Juli 1999

Broget hingste føl e. Wyatt Earp til salg

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 14:07
Det er kun dig der kan tage stilling til det, og især da han er din bedste ven og du kender ham rigtigt godt... Husk og brug hjernen og ikke kun hjertet.

Vi avler heste med farve og præstationsblod!!!!!!...!!!!!!!!!!! Painthingst med super blodlinier sælges 4 år og grunredet.

Painthoppe 2 år sælges.

Painthopper to stk 1 års sælges.

0
0
Svar på denne tråd

abcdef
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 14:17
Det er en forfærdelig situation at være i. Prøv at tale noget mere med dyrlægen om det. Hvis han kan holdes smertefri, kan han jo få et godt liv alligevel som hyggehest, men hvis han virkeligt skal leve med smerte, er det jo bedst at lade ham få fred.

Oldenborgfan

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider