|
|
| Flytte sammen med kæresten - hvornår? |
|
|
Ja, det var såmænd bare spørgsmålet - hvornår er I flyttet sammen med jeres kærester? Hvad er jeres erfaringer med det - går det helt i hårdknude hvis man fx gør det efter 1½ år? Når man er vant til at "bo sammen" - altså være ovre hos den ene eller den anden stort set hele tiden. Det er selvfølgelig et individuelt spørgsmål - I know. Men lidt statestik må man vel have lov at lave 
Mange hilsner fra Sine stud.ling. ved AAU Heldig ejer af (og bukkende tjener for) haflingerne Havanna & Aslan Skøn 4-årig haflingerhoppe sælges - se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fra dag 1 |
| Forfatter:  |
RatsterZoo ♥Joy og Rottweiler |
| Dato:  |
09-07-2007 09:55 |
|
eller han havde ikek adresse hos mig, men var der altid.. Da jeg blev smidt ud flyttede jeg hjem til ham (og hans far) med adresse go det hele, og vi skal snart flytte i lejlighed sammen
------------------------------------ ------------------------------------ - Læs om mine dyr på Ratster Zoo og Joy06 -- Killinger og tamrotter til salg læs mere HER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Med det samme |
|
|
og officielt efter et par uger.
mvh PiaR quantum in me fuit
Havefest - bryllup? Lej en grill med god plads weberudlejning.dk
Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| efter et |
|
|
halvt år flyttede kæresten ind til mig...Det var også hårdt at bruge 1½ time på transport, når man gerne ville se hinanden dagligt, og han arbejdede fra tidlig morgen til eftermiddag, og jeg arbejdede fra formiddag til aften!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forskelligt... |
|
|
Lidt forskelligt til statistikken : Jeg har tidligere været sammen med en kæreste i 7 år uden at rykke sammen. Men "denne gang" er det anderledes... Ved ikke om det er fordi at vi har de flere år og erfaringer på bagen, men min kæreste og jeg kigger efter hus og er ved at sætte lejlighederne til salg - efter 5 mdr sammen. Vildt - Og jeg plejer IKKE at være spor impulsiv med den slags alvorlige ting. Men det føles bare rigtigt, tror jeg... Hej fra Rikke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flytte sammen med kæresten... |
|
|
Jeg flyttede sammen med kæresten efter 9 måneder og det er da gået rigtig godt Kunnne slet ikke forestille mig at bo uden ham 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Med det samme |
Louise (Lukas) |
09-07-2007 10:16 |
|
Vi flyttede sammen stortset med det samme. Jeg beholdt dog min lejlighed i et halvt år eller sådan. Nu har vi boet sammen i 5 år, så det kan sagtens lade sig gøre.
Louise - med George Kanin og Lukas Hest
Halvpart søges til vallak. Opstaldet i Kvistgård med alle faciliteter og dejlig natur. Skriv en Pb, hvis du vil høre nærmere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 4 måneder |
Helle Christensen |
09-07-2007 10:17 |
|
Vi flyttede sammen efter 4 måneder vi var trætte af transporten for at se hinanden. Dengang boede vi 30 km fra hinanden. Nu knap et år efter vi flyttede sammen har vi købt et hus sammen som vi glæder os til at overtage den 15 august
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flytte sammen |
|
|
Efter 2 måneder flyttede kæresten ind til mig (og min mor), indtil vi efter 8 måneder fandt en lejlighed  - Der har ikke været nogle problemer ved at flytte sammen så tidligt , synes nærmere det har gjort vores forhold mere tæt ! Ville bestemt ikke bo uden ham 
<33 Fine & Anastasia <33 Hellere bakse med livet, end at få lykken foræret !! ¤*´`*¤..¤*´©©©`*¤..¤*´`*¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| meget forskelligt |
katrunte |
09-07-2007 11:45 |
|
Jeg har efterhånden boet sammen med et par stykker og det har været ret blandet hvor lang tid der har været gået. To stk flyttede jeg sammen med med lige på stedet - dagen efter vi havde lært hinanden at kende (det holdt henholdvis 2 og 5 år). En gik der 1 års tid med (og vi boede sammen 1 år)og en anden gik der skisme 6 år ind vi fik taget os sammen, men derefter holdt det kun 3 mdr. Mit sidste forhold var det på 5 år, vi flyttede sammen med det samme, flyttede hver for sig efter 3 år og brugte 2 år on and off før det endte helt. Jeg har ingen menig om hvordan det skal være fremover, det må tiden og følelserne vise. mvh. katrunte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| flytte sammen med kæresten. |
|
|
Tja, med min nuværende kæreste så flyttede vi sammen fordi vi synes det var spild med to lejligheder. Der gik kun 6 måneder før vi flyttede sammen. Vi startede med at være meget i hans lejlighed. Han arbejdede om natten, og jeg om dagen, så det passede med at han lavede dejlig middag og inviterede mig op lige efter arbejde. Så havde vi lige et par timer sammen inden han skulle afsted på job igen. Så vi var stort set kun hos ham. Lidt efter lidt fik jeg lokket ham ud til mig, fordi jeg synes mine katte var meget alene når vi var hos ham og sove. Det accepterede han glat og så endte vi med at være meget hos mig. "Sammenflytningen" startede faktisk allerede efter vi havde kendt hinanden 2 måneder. Han flyttede flere og flere ting ind i min lejlighed. Først bare et par boxershort og rene sokker og til sidst havde han hele den ene side af skabet. Det var sådan kommet lidt snigende for os begge to. Det endte med at min kæreste, en dag hvor vi var i hans lejlighed for lige at hente et eller andet, ssagde at han egentlig slet ikke følte noget for sin lejlighed længere. Min lejlighed var mere hjem end hans egen var. Ja og så var beslutningen jo egentlig taget. Derefter brugte vi en månedstid på at "flytte sammen". Dvs at finde ud af hvilke møbler der skulle med og hvilke der skulle ud. Samt hvilke af mine møbler der skulle ud og indskiftes med hans osv. Nu, efter vi har boet sammen i et helt år næsten, så er der ikke ret meget tilbage af "dit og mit". Vi har smidt det meste ud og skabt et fælles hjem. Så min mening om alt det her er jo at det skal falde en naturligt. Hvis det skal være, så kommer det helt automatisk. Der er i min verden ikke noget rigtigt og forkert tidspunkt for at flytte sammen. Det skal bare ske når begge parter er klar til det. Nogle mente at det var lige hurtigt nok at Jesper og jeg flyttede sammen, men det tog vi os ikke af. Det er ligesom med dates. Hvem siger dog at man ikke må gå i seng sammen på første date, hvis det er det begge parter har lyst til?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
|
|
Stof til eftertanke. Kæresten og jeg bor pt. i hvert sit land, men snakker om at flytte sammen i USA om et år - HVIS det hele klapper selvfølgelig. Jeg pusler bare med tanken; nu må vi se. Vi har stort set boet sammen de sidste 4 mdr. jeg var derovre, så måske måske... Dejligt med lidt input - og beskrivelser af plus og minus 
Mange hilsner fra Sine stud.ling. ved AAU Heldig ejer af (og bukkende tjener for) haflingerne Havanna & Aslan Skøn 4-årig haflingerhoppe sælges - se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| efter 4 år |
yiip |
09-07-2007 12:45 |
|
vi flyttede sammen efter 4 år.. og har nu boet sammen i 1..
I' m me.... and I'm perfect... ******************************** Ægte GUCCI solbriller og LOUIS VUITTON taske sælges! se BILLEDER på min præ.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Enig med PrettyFancy |
|
|
Min kæreste dengang flyttede ind hos mig fra dag 1 - lidt komisk men det bedste løsning. Efter ca ½ år blev vi forlovet 4/6 2005 og den 9/9 2006 blev vi gift og det går rigtig godt. Så i bund og grund skal man gøre det man føler er mest rigtig for en selv og ikke tænke så meget over hvad andre tænker. Syntes tit det kan være en hurdle at man tænker over hvad andre mener.
Hvor verdens behov og dine talenter mødes, der findes dit kald ! R.I.P. Monti Juli 1999 Broget hingste føl e. Wyatt Earp til salg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
charkant |
09-07-2007 13:44 |
|
Hej. Da jeg mødte min kæreste, så var han her altid. Så derfor flyttede vi sammen efter 3mdr. Og idag 2år efter er vi stadig sammen... MVH Henriette
Nu med min oldenborg Charkant Og New Forest/Araber Bl. Miss Hope Løvehovedkanin unge sælges! Hvid m/lidt sort. Han. Kælen og sød.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jfkelæjrelw |
fru-schwerin |
09-07-2007 13:47 |
|
Stort set lige med det samme... ...og det går stadig forrygende...vi blev gift sidste år i maj... vh Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| flytte sammen |
pocoo |
09-07-2007 13:55 |
|
der gik tre år, inden jeg flyttede sammen med kæresten. jeg var lige blevt 18 da vi mødte hinanden og var lige flyttet i min egen lejlighed, tror godt vi kunne have flyttet sammen med det samme, men jeg ville prøve at bo alene først og det er jeg glad for idag. Syntes måske også der går lidt af romantikken hvis man flytter sammen med det samme, men føles det rigtigt er det vel det man gør. tror ikke man kan lave en statestik for hvornår det er bedst at flytte sammen med kæresten, det er vel op til den enkle og hvornår man er klar. Vi har været sammen i 7 år her til august og vi har det stadig rigtig godt med hinanden, så det har nok været det rigtige for os. Mvh Line
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1½ år... |
|
|
Vi sov stort set sammen hver nat fra vi mødte hinanden... men flyttede først officielt sammen 1½ år efter... 
Mange hilsener Ann-Rikka  Skal giftes d. 29/9-2007. Mor til: Snorre 28/6-2007 Englebarnet Tika 18/3-2006, R.I.P. Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg flyttede sammen med Claus samme dag vi mødte hinanden. har kendt ham i 16 år og havde kobberbryllup sidste år. Tror ikke der er nogen regl for, hvornår man skal/kan flytte sammen. Hvis det føles rigtig - så er det for mig at se - helt ligegyldig om der er gået 2 timer eller 2 år!! Hvis det holder - jamen så holder det... går det i stykker så var det nok gået i stykker hen a vejen alligevel... Lykke og held!!!
HESTETRÆF VED DALMOSE (4261) 4. WEEKEND I AUGUST. TJEK www.heste-nettet.dk/lodge/139390/
Never argue with an idiot they drag you down to their level and then beat you with experience
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| flytte sammen |
|
|
min kæreste og jeg boede stort set også sammen fra dag 1 - mest hos ham. Efter 13 måneder flyttede vi officielt sammen... Og her 7 måneder efter går jeg og overvejer at flytte ud igen 
------- Ad Astra per Aspera (It is a rough road to the stars)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forskelligt |
Signus |
09-07-2007 19:36 |
|
den første jeg boede med flyttede jeg sammen med efter syv måneder. Det var en hel fin tid- bortset fra at jeg flyttede direkte hjemmefra og ned til ham- don´t go there! Nummer to (og forhåbentlig den sidste!) brugte jeg hurtigt MEGET tid med, og da det blev for uoverskueligt for mig efter kun tre måender, at det hele tiden foregik frem og tilbage, hos dig og mig og bla bla flyttede han ind med en god del af sine ting der. Efter yderligere fire måneder blev den 2værelses for trang, så der flyttede vi officielt sammen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| flytte sammen |
|
|
Vi flyttede sammen efter 4 mdr (Jeg var 20 og han 24). Boede 100 km fra hinanden og blev traette af transporten.
Der har skam vaeret op og nedture.
Vi har nu 2 boern og har koebt hus.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi flyttede sammen |
|
|
efter at have kendt hinanden i et halvt år. Så gik der 6 år med det, og så flyttede vi fra hinanden i 2 år. Så flyttede jeg ind hos ham igen her i april, og har sagt min lejlighed op pr. 1. august. Til December har vi kendt hinanden i 9 år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
clanen1 |
09-07-2007 21:20 |
|
Næsten fra dag 1.. Da vi havde hver vores hus, men i starten var han altid hos mig, men efter 2 mdr flyttet vi ud til hans hus ude på landet, da vi ikke gad og bo i byen mere. Og nu har vi da været sammen i over 4 år. Så tror ikke det har den store betydning hvis han er den rette...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|