Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Skod biograf!!
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 23:01

Ej, hvor er jeg bare irriteret

Vi skal 5, måske 6 personer ind og se Harry Potter på fredag. Vi havde bestilt en ekstra billet da den 6. person var taget på ferie og ikke havde givet svar forinden.. Så vi ville da ikke risikere at han ville med og så han skulle sidde 7 rækker længere nede end os andre. Vi tænkte at så kunne vi da afbestille den.. idag ved han heller ikke om han vil med, og jeg ville så ind og afbestille den ene billet da jeg ikke vil lægge penge ud for at han så ikke vil med.

Men jeg kan ikke afbestille den billet, fordi der er nogle der har bestilt lige ved siden af os. Og så kan man ikke slette en billet, fordi så er der kun et sæde imellem os og de andre.

Jeg kan sagtens se det fra biografens side - der er jo ikke så mange der går i biografen alene. Vi er blevet enige om at vi deler billetten over hvis han så ikke vil med eller finder en der vil overtage den. Men hvor er det bare en træls situation. Egentlig er det ikke biografen jeg er sur på, men dem der har bestilt sæder ved siden af os

(Dette indlæg skal tages med et gran salt :b)

Stor kat. 2 søger rytter i 6800 pr. 1. august!

0
0
Svar på denne tråd

lalala
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 23:26

Hej. skal I ind og se den på premieren, eller senere på dagen? jeg er så heldig, at jeg skal ind og se den på premieren fredag kl. 00:30 .. fredag morgen

Knuz

Kat

Hassan- glemmer dig aldrig.

R.I.P 29-11-06

Julie la Cour

Du vil altid være i mit hjerte!

"jeg burde gå hen foran din boks hver eneste morgen, og bukke og sige tak!!"

0
0
Svar på denne tråd

Premieren
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 17:10
Premieren, klokken 00:01 :D Jeg kan da ikke vente, har været til alle premierene ligefra film 1

Cæsar af Fredensberg

Mit livs lys

<33

0
0
Svar på denne tråd

Hvor surt!
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 17:23

Jeg hader når sådan noget sker! Jeg har prøvet at tage til København for at se en film som kun gik i den biograf på Sjælland. Da vi (mig og mine 2 veninder) kommer der ind viser det sig at man skal være 15 for at se den, hvilket en af mine veninder ikke var på det tidspunkt... Vi fik dog en anden til at købe en billet til hende HeHe... Da mig og min anden veninde så kom ind igen ville de pludselig have beviser på at vi var fyldt 15, hold op hvor blev vi sure så de lod os da købe billeterne! Heldigt for dem for det var kun os tre der skulle se filmen...

Nå men håber da på i alligevel får en god tur!

Knus...

Team Irish Cob!

Basse

Bjango

Rozie

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 17:33

Rozie ♥Basse Bjango♥ - Det lyder rimelig nedern xD. Vores biograf spørger så aldrig om alder ;D

Cæsar af Fredensberg

Mit livs lys

<33

0
0
Svar på denne tråd

Kan du ikke...
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 17:53
sælge billetten til en anden ven/veninde?

Mvh
Camilla
0
0
Svar på denne tråd

Pauline ♥Cæsar♥
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 17:54
Sikke noget pjat fra biografens side. Da vi var inde og se præmiæren sidste gang (nr. 4), afbestilte vi en billet i sidste øjeblik, og da vi gik ind og så filmen en halv time senere, var pladsen blevet solgt til en anden. Det var da en træls biograf!

Jeg skal dog først ind og se den lørdag, men det var nu med vilje, at vi valgte den dag, da vores bedste ven fra Odense, så kan komme med, og vi har super pldser (vi kunne vælge mellem alle pladser i salen).

Pennyblade købes. Se mere på præsentationen.

Pontus efterlyses, 15 årig New Forest på ca. 127 cm.
0
0
Svar på denne tråd

Lalala..
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 18:00

jaike03 - Det gør vi nok også ;)

Trine-Pingvin - Vi valgte premieren fordi jeg potter-freak som de kalder mig ;) Og jeg vil ind på premieren, og jeg så skulle alene ind xD

Cæsar af Fredensberg

Mit livs lys

<33

0
0
Svar på denne tråd

Heh, jeg
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 18:06
er også Harry Potter-freak, men jeg er nødt til at møde på arbejde dagen efter. Det bliver nogle super uger med først filmen og så bogen.

Pennyblade købes. Se mere på præsentationen.

Pontus efterlyses, 15 årig New Forest på ca. 127 cm.
0
0
Svar på denne tråd

Tjaaa...
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 18:54

Men så må man åbenbart godt bestille sådan at man tager sæde nr. 2 og 3 fra gangen og lader sædet lige ved siden af gangen stå alene

Vi skal også ind at se den. Det bliver dog først lørdag kl halv syv.

"Why is it that the only person who can make you stop crying is the one who caused your tears?"
Kort, bordkort, bordpynt mm. sælges til enhver lejlighed - HP på vej!
Medlem af ACO - Anonyme Cocioholikere
0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 21:24
Det var da ærgeligt - men okay, når man splitter en billet mellem seks mennesker, bliver det ikk alt for dyrt, hvis det kommer til det

Selv skal jeg ind og se den kl 00.05 natten til fredag Har en "pagt" med en veninde om, at vi skal se dem alle 7 sammen i biografen, så tæt på premieren som muligt - og indtil videre går det ret godt. Har enddog sagt til min kommende arbejdsgiver at jeg først kunne arbejde fra d. 16. juli - sku jo lige i bio med veninden

Anne

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~

BURBERRY <3

Så skal jeg til Streitdorf, Østrig - den 16. Juli!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 21:36

Jeg er blevet inviteret til London af en af mine venner når de to film kommer, Håber det bliver til noget - det kunne være Så fedt at opleve det i London, det er trods alt lidt større en kedelige danmark

Ja, det bliver super.. Det er dog sørgeligt at vi allerede er ved bog 7

Cæsar af Fredensberg

Mit livs lys

<33

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider