Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ulækre vaner
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 22:05

på den fede måde...!!

Lige nu sidder jeg med kold bearnaisesovs, en rest fra aftensmaden, og spiser den som dip til den pose chips, Havsalt fra Kims, som jeg er ved at fortære. Klamt, JA, men hold op hvor smager det godt!!!

Det er dybest set hamrende ulækkert, for ikke at sige usundt, fuldstændig ligesom mine pizzaer altid skal være "med ekstra ost", eller min ubeskrivelig trang til brie.

Bedst som jeg sidder her og væmmes ved mig selv, kommer jeg til at tænke på, gad vide hvad andre har af mystiske, for ikke at sige evt kvalmende madvaner!?

Så kære HN... Frem med dem. Vi vil læse om madvaner man helst ikke vil erkende!!

Lene

0
0
Svar på denne tråd

Leverpostej og æg...
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 22:09

... jeg elsker æg ovenpå leverpostej også deler jeg hver morgen en skål corn flakes med min kat.

Vh Tine

Hestens Urtehave- kig ind :-)

Urtemix, Plejemidler, Loppefrøskaller, Hyben, Hvidløg osv.

Ny konkurrence på hjemmesiden

0
0
Svar på denne tråd

Æg på..
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 22:11

Er du så også en af dem der spiser remoulade på leverpostej...?

Det gør min bror nemlig..

Lene

0
0
Svar på denne tråd

Leverposteg med ost
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 22:16

Tjah, bortset fra, at jeg uhæmmet kan spise alt muligt almindeligt mad om morgenen, har jeg vist ingen specielt ulækre madvaner.

Men jeg synes, at det er så ulækkert, når min søn spiser en af sine livretter: Rugbrød eller franskbrød med leverposteg og ost!

JANNE

0
0
Svar på denne tråd

Da jeg var
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 22:18

lille, omkring 5 eller 6 kunne jeg godt lide leverpostej og pålægsckokolade med en smule ristede løg..

Arbejdede sammen med en finne. Hun spiste rugbrød med ost, agurk og remoulade... bare synes fik det til at vænne sig i os andre ved bordet.

Lene

0
0
Svar på denne tråd

hvad er der galt...
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 22:23
... remoulade på leverpostej?... og så skal der iøvrigt også ristede løg på...
0
0
Svar på denne tråd

Ard...
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 22:26

Ard nogle ækle vaner... :D

Den gang jeg var yngre kunne jeg spise et stykke franskbrød med flødeskum - det smager totalt godt :D - det kunne jeg sikkert sagtens gøre stadig, men min selvdiciplin siger mig at det nok ikke er sådan helt normalt og særlig sundt.

Da jeg var leder i FDF sejlede vi i vores træskib i den svenske skærgård, og en fisker deroppe havde en gang vist nogle af lederne for mange år siden at franskbrød med ost, marmelade og pålægsshokolade oven på hinanden var godt, så det spiste vi altid når vi var i sveerige med skibet. Jeg blev nu aldrig helt vild med det

Rikke og sparky (og Nynne)

Det er godt at have tårer i øjnene, men man ser bedre uden

Tøj til høje kvinder - Your Highness

0
0
Svar på denne tråd

Roskilde
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 22:31

Festival. For at gøre den mere klam end den er i forvejen, plejede min veninde og jeg at købe et lille "forråd" med hjem på pladsen fra McD. Nærmere betegnet 25 cheeseburgere... Så kan vi snakke om kalorie-/bakteriebomber! For når de har ligget et døgns tid i teltet, har de alligevel samme lune temperatur som når man får dem serveret på McD.

Lene

0
0
Svar på denne tråd

Lene...
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 22:39

... jep remo og leverpostej spiser jeg også, men når der er æg er kombinationen nu: rugbrød, smør, leverpostej, æg, mayo eller karrysalat- mums.

Vh Tine

0
0
Svar på denne tråd

AND WE HAVE A WINNER!!
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 22:43

Vinderen af delfinalen(der melder sig garanteret flere på banen) må unægtelig være Tine. Fy for den lede!

Tillykke du har vundet, og er videre til semi-finalen!!

Lene

0
0
Svar på denne tråd

hey hey hey...
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 22:47

... don't knock it ´till you try it, det er altså godt :-D

Vh Tine

0
0
Svar på denne tråd

Klamt...
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 22:50

En håndfuld sourcream and onion chips og et par vingummibamser.

Se, det er mums!

Eller popcorn og vanilleis!

Eller mcD´s pomfitter dyppet i en sundae-is

Jeg kan nu også lide leverpostej med remoulade eller leverpostej med fedtegrever på.

Min far derimod spiser leverpostej med solbærsyltetøj og der står jeg altså af.

Forleden kom jeg til at putte ristede løg oven på en æggemad med mayo. Det var altså ikke noget hit! Så kan jeg lære ikke at smøre mad samtidig med at jeg tænker dybe tanker

Tina - Nu med Høffedyret!
----------
Don´t mind the dog-
Beware of the owner!

0
0
Svar på denne tråd

Tak, men
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 22:53

nej tak. Leverpostej har ikke været min stærke side i mange år. Skulle nok aldrig have blandet det med chokolade.

Men tror ikke forholdet bliver bedre hvis jeg putter æg og karrysalat i opskriften også..

Til gengæld kan jeg spise en hel dåse baked beans, hvis jeg har lidt toastbrøds til. Og så skal bønnerne selvfølgelig lige lunes førrst. Ligesom det heller ikke rører mig at åbne en dåse majs, løse eller minimajs, og spise dem direkte fra dåsen med en ske...

Lene

0
0
Svar på denne tråd

hnhngfnhfz
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 23:22

jeg spiser det dog ikke særlig tit men noget af det bedste jeg ved er at udhuke sådan et fransbrød nybagt fra bagren og så putte en hel pakke flødeboller i uhm nam...men det er der nok også mange andre der kender til og spiser...

men så har jeg en (ifølge mine venner) meget ulækker måde at skulle spise alt hvad der har med chokolade at gøre...for det må helst ikke være for koldt...og dette gælder også kakao...det skal helst have stuetemperatur...

.

ægte Dansk- svenske gårdhunde hvalpe slælges fra den 3/8

.

"Alle taler om vejret, men ingen gør noget ved det!"

"For at kunne score må man have et mål.

"Hvorfor er der ikke noget supermarked på Christi

0
0
Svar på denne tråd

ulækkert ???
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 23:32
Ha der kan vi noget i min familie. Vi spiser nemlig mange sjove ting. Bananmad med mayo, pålægscholkolade også med mayo...
Min mors yngling spegepølse med appelsinmarmelade!
Min søn spiser også remulade på hans ost ;-)
Ja og manden spise bare nogle madder med alt på - helst så man ikke kan gabe over dem
0
0
Svar på denne tråd

Tine...
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 23:41

jeg tror simpelthen du vandt og gik videre til semifinalen fordi du deler cornflakes med katten - dét er bare for klamt...

Mvh

Line

DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting

0
0
Svar på denne tråd

Jeps...
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 00:15

... det synes folk ikke er super lækkert, netop derfor må det gå ind under ulækre vaner.

Vh Tine

0
0
Svar på denne tråd

Jamen jeg
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 00:24

tror også du strøg direkte ind på førstepladsen

Og er der ikke snart flere på banen - så vinder du klart...

Mvh

Line

DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting

0
0
Svar på denne tråd

jo jo, jeg vil også være med
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 07:47

ca. 4-5 gange om året må jeg bare have følgende mad:

Rugbrød med tomat, en dåse røget torskelever, masser af kapers og rå rødløg. Det smager himmelsk...men kun 4-5 gange om året.

Så kan jeg få en svaghed for franskbrød og pølsemandsketchup.

Så skal jeg altså have mayonaise på min spegepølsemad, når jeg en sjælden gang spiser det.

På æggemadder skal jeg foruden tomat og mayonaise, have ristede løg på.

ostemadder med ketchup er godt.

øhhh jeg tror jeg har noget med tomat.

0
0
Svar på denne tråd

Bravo bravo
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 08:12

LineG og Tine. ja, altså jeg deler ikke min mad med katten, men hun hun har også en diæet der hedder min. 2 friskfangede mus, 4 fluer og 3 edderkopper om dagen. I går spædede hun det så op med en solsort. Den fortærede hun selvfølgelig inde i sadelrummet. Sp ingen misser i maden her!

Hmm.. top 3 over ting der bliver blandet med andet så det i sidste ende bliver ulækkert er:

1: Leverpostej

2: Ost

3: Remoulade/Mayo

Lene

0
0
Svar på denne tråd

lækkert
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 08:20

En rugbrødsmad med banan og ristede løg, det smager fabelagtigt...

Og en spegepølse med mayo, den er jeg osse tilhænger af .

Maria.

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 09:59

Hvis jeg skal have makrel i tomat en sjælden gang, så skal der helst være ristede løg på og også gerne æg. De ristede løg giver lidt struktur og knaser dejligt

Danmarks hestemuseum, -videnscenter og -arkiv, søger genstande, arkivalier, viden osv. om hestens historie til udstilling og bevaring for eftertiden.

Al hjælp er højt værdsat. Kontakt venligst Mai (se præs).

0
0
Svar på denne tråd

Uhhh...
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 10:25

Ostemadder med sennep er godt...

Endnu bedre er tunmadder med ananas og ristede løg..

men det bedste i verden er dog finker...

... og jeg skal lade være med at tænke på mad før klokken 12... fy for...

0
0
Svar på denne tråd

Mmmm. Gode madder
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 10:35

Jeg kan godt lide remoulade-madder. Altså rugbrød med remoulade og intet andet.

Der ud over har jeg også præsteret, i mangel på pålæg, at komme ria-á-lamande på morgenboller. Det smagte faktisk godt!

Og ja, jeg er også ækel nok til at dele min morgenmad med kattene.

Og jeg bider også gerne af samme æble som hesten. Mine dyr er ikke ulækre... Synes jeg selv

0
0
Svar på denne tråd

Føj for S
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 10:46

At dele mad med dyrene er ubetinget det mest klamme - når jeg ser, hvad både min hund og kat stikker snuden og tungen i - så skal jeg ALDRIG nogensinde dele noget med dem!

Fyr for H da!

TinaR

Mor til Filippa 060603 og Mikkeline 260205

og lille blob i mavsen

0
0
Svar på denne tråd

Jamen...
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 11:01

klam uvane er den min mand har med at spise nutellamadder med stærk ost på...

Den med de hårdkogte æg, mayonnaise og ristede løg kan jeg nu godt lide, og syntes ihvertfald ikke at det er en uvane

I mine teenageår spiste jeg mange franskbrødsmadder med salt lakridser, mmm det var godt.

Kold kartoffelsalat, på rugbrød smager himmelsk, så det er ikke kun et aftensmadsemne her i huset.

De bedste hilsener

Tina

Slave af:

Radissen, HN og alle vores dyr

se os på

www.123hjemmeside.dk/kloevested

0
0
Svar på denne tråd

gud jeg...
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 11:16

Gud jeg kom lige til at tænke på at jeg altid spiste knækbrød med smør, ketchup og ristet løg. Det er godt nok nogle år siden jeg har fået det, det skal jeg vist lige have. :D

Rikke og sparky (og Nynne)

Det er godt at have tårer i øjnene, men man ser bedre uden

Tøj til høje kvinder - Your Highness

0
0
Svar på denne tråd

Tilslutter mig Zeusen
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 11:30

Er også med på ketchup-madderne...MUMS

Toast- eller franskbrød med smør og pølemandens ketchup...

Da jeg var barn kunne jeg næsten få min mor til at knække sig...når hun stod op og jeg sad og spiste toastbrød med smør og et ordentligt lag makrelsalat (du ved den runde med masser af mayo på toppen) og dertil et stort glas kold hjemmelavet kakaomælk...

Sidstnævnte har jeg dog ikke praktiseret i mange mange år...

Trine

:-) En rigtig hest....er en BELGIER :-)
0
0
Svar på denne tråd

xxx
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 11:34

Der er da ikke noget galt med nutella madder og ost.. yderst delikat :-)

Da jeg boede på kollegie, var en klassiker når man kom stiv hjem fra byen rejesalat og pålægschokolade på rugbrød... tror ikke jeg kunne finde på det idag.

Ellers digestive kiks med ketchup og kødpølse er mums...

Rikke

Stübben Maestoso DeLuxe

Bom 29 sæde 17"

Dejlig sadel med dybt sæde og stor knæstøtte.

Giver en god opstilling og perfekt brug af sæde

brugt ca. 6 mdr.

pris kr. 9000,- (ny pris kr. 12.500,-)

0
0
Svar på denne tråd

Kims skruer med skinkesalat
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 11:35

I min tid på byggelegepladsen spiste vi Kims skruer dyppet i skinkesalat (den med mayo). Det smagte godt - dengang.

Leverpostej med spegepølse, remoulade og frisk agurk, samt karse, er også godt.

Leverpostej med remoulade

Pandekager med ahornsirup og brie, ummm... *savle*

Frikadelle med tyttebærsyltetøj

Frikadelle med sennep

Da jeg var yngre kunne jeg spise franskbrødsmadder med dressingen til fransk hotdog som pålæg... Franskbrød med pølsemandens ketchup kunne jeg også spise.

- Salvia

0
0
Svar på denne tråd

Feta afhænig
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 11:36

Hold ferie hvor er det ulækkert det i skriver nogen af jer

Jeg ELSKER skinke med rugbrød og mayo på også agurk os , også kan jeg sidde og spise Feta fra dåsen med en gaffel haha,

min hest gør m,it liv værd at leve .
0
0
Svar på denne tråd

puhaaa...
Forfatter: 
Dato:  10-07-2007 21:46

Jeg kan fortælle om en veninde der havde for vane at eksperimentere.

hun hev en wokgryde frem, på med nogle nudler, og spinat. da hun så stod og manglede lidt mere fyld, fandt hun et glas KAPERS frem.. den røg lige i også, og HOVSA, der var da lige et glas nutella. det skulle der også blandes i, og så gik hun ellers i krig med det.. BVADR!!

men jeg kan nu godt selv huske jeg engang kunne lave en omgang bearnaise sauce, og derefter fylde en halv pose ærter i, og så var der serveret..

men det slår vidst ikk de indslag som er herinde..

Lykkelig indehaver a en PINTO :)

0
0
Svar på denne tråd

Ååååh altså
Forfatter: 
Dato:  10-07-2007 21:57
Bacon med smeltet ost på - fra ovnen ... Muuums!

Eller røget medister med sennep og ost - eller med tomatketchup og ristede løg - også ristet i ovnen ... Mums!

Eller hvad med Digestive kiks med smør og nutella!?

Eller friturestegt bacon?! Jeps - det fik jeg en hel del af under sidste års Roskilde Festival fordi jeg stod i en af Festivalpladsboderne - og der lavede vi kylling/bacon-sandwich - og friturestegt eller ej - Bacon er en af grundstenene i livet!

*MUMS!*

(Ja tak - jeg vil godt bare ha bacon til min bøf! )

/Trine T =)

What We Do in Life Echoes in Eternity
0
0
Svar på denne tråd

ajsdhkja
Forfatter: 
Dato:  10-07-2007 22:21

Ufff der er mange - især når man som jeg er alt ædende...

En favorit er en honningostemad - helst på hjemmebagt friskt franskbrød.

Så er der en anden yngling!

Rugbrød med smør og sukker på, tomatskiver på, mayonaise, salt og peber - så er den hjemme ;)

Derudover er kombinationen vandmelon og feta lige sagen! Det smager himmelsk - i skulle prøve!

Mine største klamme laster er ketchup til meget og syltede agurker samt marmelade - det kan bruges til det hele ;) Har dog skåret godt på ketchup forbruget...

Cola og is er også en super kombination ;)

Men tja eksperimenter har der været mange af - en franskbrødsmad med nutella og ost er ganske godt, men marmeladen passer ikke helt ind.

Leverpostej med remoulade og ristede løg er også fint.

Ligesom en toast KUN kan laves med masser ketchup, ost og spegepølse.

Anna og Flicka - Et broget makkerpar !

Nu med den røde isklump Gavtyven for sommeren
0
0
Svar på denne tråd

Glemte liiige
Forfatter: 
Dato:  10-07-2007 22:26

Ja jeg deler også mad med dyrerne - de får lov at få resterne - men deler gerne æbler med Flicka - katten er 16½ år så han er for klam til det og hundens livret er kattepøller så der skal jeg ikke nyde noget.

Til gengæld smager jeg på ALT mine dyr får - jeg kan hilse og sige at wrap og salvimin grøn IKKE falder i min smag, mens mange müeslie produkter smager i stil med ymerdrys ;)

Hundekiks kan også gå an - dog ikke frolic, mens hunde/kattetørkost ikke smager vildt godt og har en slem eftersmag..

Kattedåsemad smager meget underligt - noget lig konsistensen...

Anna og Flicka - Et broget makkerpar !

Nu med den røde isklump Gavtyven for sommeren
0
0
Svar på denne tråd

Har man hørt det også
Forfatter: 
Dato:  10-07-2007 22:30

Ja.. Man hører mange der siger at de smager på det de fodrer deres dyr med. Og her har vi en der faktisk har smagt på DÅSEMADEN. Hatten af for Anna-S! Jeg havde nok bare valgt at holde dem på tørkost. .. Men lur mig om ikke du puttede lidt ketchup på..?

Lene

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-07-2007 22:31
Franner med syltetøj og løg er rigtig godt! Eller syltetøj m pålægscholokade på.. Jeg stemmer også med på den med rome, leverståhej og ristede løg... I min fattige teenageperiode åd jeg min hunds marvkiks som snack... Jeg er kommet til fornuft nu!

Mvh Bonnie

**Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did**

Gratis fotografering tilbydes: www.bjfoto.ridesiden.dk

Errare humanum est - men der må sgu være grænser!

0
0
Svar på denne tråd

hej med dig
Forfatter: 
Dato:  10-07-2007 22:37

boulion terninger, jeg elsker simpelthen og side om aften og gnave sådan en hertil en kold cola.

i starten af mig og min kærstes forhold, kikkede han på mig mens jeg sad og nød en med kyllinge smag han spurgte hvad pokker laver du og jeg måtte jo tilstå

han så cirka sådan her ud men han har du indfundet sig med der nogen gange ligger en gammel gnavet boulion i skabet.

men jeg må nok sige bernaise sovs sammen med chips er det værseste jeg har hørt jeg måtte lige læse den to gange

0
0
Svar på denne tråd

Ulækre vaner
Forfatter: 
Dato:  10-07-2007 22:37
Min farvorit er toastbrød med nutella og banan også lige en tur i toastren mums
0
0
Svar på denne tråd

mussei...
Forfatter: 
Dato:  10-07-2007 22:43

Boulion terning Det var dog det værste jeg har hørt

Næ - her står den bare på noget så kedeligt som kaffe ell. cola og hvad der nu måtte findes af guf

Hilsen Pia

Queen candyfloss - medlem af AWR

Man enten elsker eller hader det

0
0
Svar på denne tråd

mums..
Forfatter: 
Dato:  10-07-2007 22:47

jeg er stor tilhænger af MacD fritterne i sundea is, mums det smager godt.

også den med makrelsalaten med kakao til efter en god bytur er det himmelsk.

0
0
Svar på denne tråd

sjove madvaner
Forfatter: 
Dato:  10-07-2007 23:03

Leverposteg med remolade, spegepølse med remolade eller mayo, banan og nutella kan jeg gå med til..

sidste dag spiste jeg pandekager med jordbærsyltetøj og chokoladesovs, men kan også godt li pandekager med ost ( både blåskimmel, brie og alm... Men kan også spise ost på alt næsten... æggekager, bøf osv

Min kollega har tilgengæld nogle sjove ting han putter på sit brød.. det er bade en eller anden slags pølse og så en salat ( hønse, italiensk eller reje ) og så rødbede eller asier/agurk oven på igen!!!

*** Midnight Summer Madness ***

7/5 2007

www.123hjemmeside.dk/Maddy

0
0
Svar på denne tråd

den allerbedste
Forfatter: 
Dato:  10-07-2007 23:57

mad, er spegepølse med kartofler og mayonaise og ristede løg. Førhen kunne jeg rigtig godt lide en fedtemad med salt eller pålægschokolade.

Og jeg indrømmer jeg elsker dåseleverpostejen fra Faaborg

Det værste jeg nogensinde har set var brunsviger med remoulade.

Ann & Otto van der Zar

Hvornår ligger der 4 meter -og 100 kilo hund på gulvet?

Når Barbie & Batman er udvoksede!

Jeg springer dagligt over 2 Berner Sennen!

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 00:19

Jeg troede ellers jeg nogen gange åd nogle klamme ting, men der er nogen der overgår.

Toastbrød med remolade.

Har altid fået af vide, at æg og remolade var klamt, det ka jeg så ik selv se!

En gang jeg var på lejr, spiste jeg peber på alt, selv syltetøj.

Men vi var generelt alle sammen klamme, men vi havde det herre sjovt.

Hvem kender ik oss "gæt en mad"?

Hold Kjeft Og Sett Deg Ner!!!

www.jessie-fotos.dk

Don't look back, just helpyourselfish...

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 00:34
det eneste underlige jeg nok har spist er ostemad med marmelade ovenpå - meeen det smagte godt dengang :-)

Mette

Hvad der ikke dræber dig,
gør dig kun stærkere...

*Westernsadel sælges*

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 01:22

Ostemad med marmelade er da ikke underligt?

Eller jeg kender rigtig mange som spiser det (inkl. jeg selv)

Men hold da op nogle spisevaner nogle af jer har. Jeg er dog meget meget kræsen, så jeg holder mig til det mange mennesker kan lide sådan generelt ; )

Med venlig hilsen
Kine Maria Bloch
Lundhøjgårds Wizard | Svalegårdens Monet
0
0
Svar på denne tråd

hehe...
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 07:35

uha ja den med ketchup, den kan jeg varmt anbefale. Sådan et lækkert nybagt rundstykke søndag morgen, med iskold smør og ketchup på, det simpelthen bare lykken. Der findes ikke noget bedre pålæg til rundstykker - PRØV DET. (manden kigger lige underlig på mig hver gang jeg gør det*G*)

En anden lækker ting er salt chips og chokolade, bland det sammen inde i munden, det knaser og smager pragtfuldt

En anden ting jeg har spist ekstremt meget af er cacao pulver hehe. I ved nesquick med sukker i, det kan jeg godt sidde og æde direkte fra bøtten, det smager faktisk enormt godt ;)

makrelsalat og æg, er jo også altid et hit.

sidder jo ligefrem og bliver vildt sulten nu

0
0
Svar på denne tråd

uhmmm
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 09:14

jeg elsker simpelthen Lakrids med mælk, det smager bare mums.

eller æble og mælk sammen.

jeg er også til ost og marmelade og leverpostej og remolade.

derudover når jeg spiser hotdog, skal der også rødkål på, ellers er det ikke en rigtig hotdog.

Kan spise peberodssalat oven på alt pålæg.

men må nok sige der er mange der overgår mig, føj nogle ting i sætter sammen .

hilsen Linda

Når man smækker en dør hårdt i efter sig -
Så husk på, at man måske selv skal åbne den igen!

www.harrigsheste.com/

kjoler sælges:www.harrigsheste

0
0
Svar på denne tråd

Peberrod
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 10:42

Jeg er med på peberroden, den smager godt til hvad som helst. Det samme med sennep, og det skal helst være en der giver den der varme fornemmelse gennem næsen og helt op til hjernen, så man får en mindre hovedpine. Det er den mest skumle følelse jeg kender, så den genopleves hyppigt her i huset.

Ellers har jeg ingen klamme vaner udover rugbrød med skinke og marmelade, og Nesquick og Nutella, som gemalen har bandlyst, da det bliver spist direkte fra indkøbsposen sådan ca.

Rikke

Change is the only constant

Lucretius

0
0
Svar på denne tråd

da jeg var barn
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 15:23

spiste jeg rugbrød med remulade og ristede løg. Franskbrød dyppet i Heins tomatketchup - helst med birkis!

Nu om dage nyder jeg appelsin og drikker mælk til - mums, eller chips med et stykke chokolade indimellem, ahh.

0
0
Svar på denne tråd

Ved ikke om den er nævnt...
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 16:02
Jeg kan godt lide leverpostejsmad med rosiner

Med venlig hilsen

Karina

Nu uden hest :(

0
0
Svar på denne tråd

Klam mad
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 18:37

For et par år siden fik jeg helt vildt lyst til en spegepølse mad, og eftersom jeg er vegetar, var jeg kreativ og blendede grønne oliven og smurte det på rugbrød, kom remolade og ristede løg på! Uhms! Faktisk et rigtigt lækkert alternativ ;)

Og da jeg var lille var jeg vild med chokoladeris med små tørrede fisk til, haha.. (Filippinere vil nok nikke genkendende til den her) :)

0
0
Svar på denne tråd

maaad
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 18:46

Den dér med chips med havsalt og bernaisesovs, kan jeg sagtens slutte mig til! Bare helt genialt!!!
Sådan generelt synes jeg, at bernaisesovs er ret så genialt, til rimelig mange ting!!!

Jeg har et par vaner, som jeg ikke synes, er den mindste smule ulækre..Selvom jeg har fået rimelig mange kommentarer for dem...Og det sjoveste er, at folk synes, at de er ulækre!

Den første er en god pålægschokolademad med syltetøj...Sådan en fin lille stribe...Helst uden bær...(Det er jo ligesom fyldte chokolader!!)

En mad med kakaopulver! (Hvad er der galt i det??
Og nutella med peanutbutter! Mums...Og lidt syltetøj oven i!

Egentlig kan jeg spise, det meste mad, på alle tidpunkter! Bbqben kan jeg sagtens spise kl. 10 om morgenen...
Eller et glas cola...Hehe Det gjorde jeg altid, da jeg var mindre, og på ferie hos min mormor!

Jeg har en sidste ting..I blandt mange!! Og det er radisser med sukker på! MUMS...

Lige lidt af mine gode vaner..Og der er MANGE flere!!!

0
0
Svar på denne tråd

Bearnaisesovs
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 18:50

Bearnaisesovs er noget Fanden har opfundet på en dårlig dag, og Gud misunder ham det stadig...

Det passer til ALT. Den anden dag glippede sovsen til andebrystet.. VUPTI frem med knorr's bearnaise!

Nedturen er dog jeg har for vane at lave det med ALT for meget smør...

Lene

0
0
Svar på denne tråd

LALALAL
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 19:06

Jaaah, bernaisesivs...Jeg svæver nærmest bare ved tanken! Og det bedste er, at et bare kan bruges til alt..Den anden dag fik vi, bernaisesovs og blomkål..Kan sagtens anbefales!!!

Den eneste nedtur ved denne himmelskdelikate opfindelse er dog, at det jo ikke lige er noget der sådan pynter på sidebenene, nærmere en slags hoftecreme...Men hvaaa' hvis det er engang imellem, så går det nok..

Uhh, har lige en (u)lækker vane mere...Grillet lakrids...Skal prøves!!! Kan KUN anbefaled et!

Skumbananer er også udmærkede på en pind, og over grillen!

0
0
Svar på denne tråd

heheh fed indlæg
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 20:12

heheh mine klamme vaner er til tider :

tomat suppe med katoffelmos, kødboller og fløde.

en hel tube chokosovs.

franskbrød med mirakelvip.

delte altid hundeskål med min sankt bernards hund da jeg var lille... :-)

og meget meget mere.

0
0
Svar på denne tråd

Tzatziki
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 20:14
er godt til alt!! Om det så er leverpostejsmaden, salaten eller en pose chips... Og hvidløg - mad bliver bare bedre med 3 fed hvidløg i... Måske ikke det klammeste, men det bliver det i længden
0
0
Svar på denne tråd

Ulækre vaner
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 20:49

Da jeg var lille elskede jeg at spise spagetti med remoulade som sovs.. Min mor hadede det :D

Mvh. Natasha

Part på Pilgaards Queen :)

0
0
Svar på denne tråd

fedtemad med puddersukker
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 20:53

Jeg har gang i en fedtemad med pudersukker...og så leverpostej med hindbærsyltetøj...

Ikke særligt lækkert at høre men ned kommer det altså

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider