Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

kender du hestehåb ??
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 13:02

Hej

Jeg har fundet et sted der heder hestehåb, der tager mishandlet og misforstådet heste og genopteæner dem for derefter at sende dem til nye hjem jeg vil støtte dem, kender du noget til dem, er det så godt som det lyder til

Alice og Marco

0
0
Svar på denne tråd

hestenshåb
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 13:10

Hej Alice

Jeg kender hestenshåb projektet tæt på. Jeg har genoptrænet Bajads Falkenhus som pt er til salg på hestenshåb hjemmeside og det bestemt så godt som det lyder. Anja som er stifter af hestenshåb er meget seriøs omkring det og vil kun det bedste for hestene. Som du sikkert har læst på hjemmesiden er der både dyrlæger, kiropraktor, smed og hestemassør(anja selv) med inde i billedet når hestene der kommer til hende skal vurderes. Og det skal siges at mange af dem er i en meget sørgelig forfatning når de ankommer. Jeg synes det er super at Anja har startet dette projekt for der findes mange fler sørgelige skæbner rundt omkring end man lige tror.

Mvh

Lotte

Henvendelse damsmose12jensen.mail.dk

0
0
Svar på denne tråd

interesseret!!!
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 15:23

Må erkende jeg ikke kender det, men hvis det var muligt kunne jeg godt tænke mig at få hjemmesiden at vide!?!

How Come We Play War And Not Peace?

- Too Few Role Models...

Calvin & Hobbes

Ditte & Bilbo takker af

0
0
Svar på denne tråd

Her...
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 15:27

Vh Tine

Hestens Urtehave- kig ind :-)

Urtemix, Plejemidler, Loppefrøskaller, Hyben, Hvidløg osv.

Ny konkurrence på hjemmesiden

0
0
Svar på denne tråd

De vil ha penge
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 16:50

før man kan læse om de heste der er til salg. De er snu er de...

oppe eller nede
en tur i det grønne er det fede
0
0
Svar på denne tråd

Snu eller ej
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 17:17

Skovtrolden, der ligger nu ikke noget lusk til grund for det. Det er heller ikke almindelige salgsheste man kan vælge i mellem. Det er heste hvor man skriver under på en særlig kontrakt og hvor man skal godkendes som køber.

Er I i tvivl om foreningen og dens formål, så kontakt Anja og hør nærmere. Jeg har selv tidligere haft købt vanrøgtede heste og det er ikke en fed forretning.

Hingsteplag (½ PRE) sælges.

Ingen er både ærlig og fjendeløs

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er medlem
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 18:13

Jeg er medlem af hestenshaab, ikke for at få nogle af de fordele der er som medlem, men ganske enkelt for at støtte et genialt initiativ. Jeg tager hatten af for Anja og støtter med glæde hendes projekt med et medlemskab.

En del af de penge jeg "tjener" ved at sælge billeder går til hestenshaab.

Anne

0
0
Svar på denne tråd

Altså - altså...
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 23:42

Super

Mvh.

OX Fuldblodsaraberheste m. UNIK int. Multi Champion afstamning sælges/udlånes! - Super fair priser - høj kvalitet !!!

Bedækning tilbydes v/5 Hingste pt.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider