Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Det går fremad, wee !
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 11:01

Hej alle.

Som der også står i min præsentation har min ridning været på standby i mange år efterhånden pga. en grim oplevelse. Men det er nu ændret, jeg er begyndt så småt at ride igen, og det går super godt. Jeg bliver mere og mere modig for hver gang jeg sætter mig på ryggen af hesten, og jeg nyder det.

Så tilliden til heste er ved at komme tilbage på fuld skrue.

Ville bare lige dele min glæde med jer.

Varme hilsner Camilla aka LuxFox

LuxFox - Må indrømme at jeg er en ispige ;)

0
0
Svar på denne tråd

Godt gjort
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 11:39
Det var da herligt. Så langt kommer jeg aldrig med tilliden til heste, jeg tør kun sætte mig op på en str. islænder og så skal den dælme også være rolig da. Det skyldes også en mindre heldig oplevelse med en hest, så synes da at det er flot at du arbejder for sagen og har genvundet noget af tilliden . Jeg har det fint i min sulky ( tæt på jorden ) bag rumpen på shetlænderen

Only the mountain has lived long enough to understand the meaning of a howling wolf

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 16:35

Det lyder da godt, at du er kommet så langt. Man skal jo bare tage tingene i ens eget tempo.

Håber at du finder dig en dejlig isbasse.

*Snepony*

Et godt liv skal man kæmpe for

(B.S. Christiansen)

0
0
Svar på denne tråd

hehehe
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 10:42

Jeg rider nu også mest på islænder, men er dog hestesitter for en fjordbasse i denne uge, så hende rider jeg også lidt på, men hun er nu heller ikke meget større end en isbasse.

Men jeg kan nu også godt sætte mig op på min mors store dreng (en traver på omkring 173 cm) Men ham har jeg også kendt siden jeg var 8.

Men jeg er sgu lidt stolt af mig selv

LuxFox - Må indrømme at jeg er en ispige ;)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider