Som der også står i min præsentation har min ridning været på standby i mange år efterhånden pga. en grim oplevelse. Men det er nu ændret, jeg er begyndt så småt at ride igen, og det går super godt. Jeg bliver mere og mere modig for hver gang jeg sætter mig på ryggen af hesten, og jeg nyder det.
Så tilliden til heste er ved at komme tilbage på fuld skrue.
Det var da herligt. Så langt kommer jeg aldrig med tilliden til heste, jeg tør kun sætte mig op på en str. islænder og så skal den dælme også være rolig da. Det skyldes også en mindre heldig oplevelse med en hest, så synes da at det er flot at du arbejder for sagen og har genvundet noget af tilliden . Jeg har det fint i min sulky ( tæt på jorden ) bag rumpen på shetlænderen
Only the mountain has lived long enough to understand the meaning of a howling wolf
Jeg rider nu også mest på islænder, men er dog hestesitter for en fjordbasse i denne uge, så hende rider jeg også lidt på, men hun er nu heller ikke meget større end en isbasse.
Men jeg kan nu også godt sætte mig op på min mors store dreng (en traver på omkring 173 cm) Men ham har jeg også kendt siden jeg var 8.