Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Tøseindlæg > hår
Forfatter: 
Dato:  07-07-2007 20:10

Jeg har lige klippet mit hår Det havde jeg slet ikke lyst til, men det var så fesent. Selvom jeg næsten tog 10 cm var det bare en lille tyng lok der røg af.

Så NU vil jeg høre om nogle har nogle råd til at få laaangt flot hår. Det jeg gør nu, er at jeg kun vasker med shampoo det når det er fedtet eller lugter af øøøh ting og sager der følger med landlivet, bruger hårkur (eller olie)næsten hver gang jeg bruger shampoo, redder det forsigtigt og sjældent. Desuden klipper jeg spaltede spidser ca hver 2. måned.

Egentlig er jeg bare fesenhåret af natur, det har sine fordele andre steder på kroppen, men det er temmelig ærgerligt når jeg nu egentlig har en ganske langhåret personlighed

Alternativt kunne I komme med forslag til smarte korthårsfrisurer med lidt langt i, eller klipningsmetoder der snyder.

Altså hjælp mig og mit fesne hår

0
0
Svar på denne tråd

Jeg fatter minus
Forfatter: 
Dato:  07-07-2007 20:13
Hvad er en langhåret personlighed og fesenhårdet hvad er det? Har du drukket ???

.

Illum

.

0
0
Svar på denne tråd

Haha...
Forfatter: 
Dato:  07-07-2007 20:16

Helt ærligt så tror jeg ikke du kan gøre ved at du er fesenhåret... Du gør det jo i og for sig allerede.. At redde håret sjældent, samt passe og pleje det, er faktisk det eneste du kan gøre.

Desværre.

Jeg har selv kæmpe tykt hår (heldigvis kun på hovedet ;-D)og det er jeg godt nok glad for!

Vickie

Tidligere Vickie (Zheena)

Med smuk Connemara :-D

0
0
Svar på denne tråd

Maja skriver !
Forfatter: 
Dato:  07-07-2007 20:18
extenstion ?

Bimsemor

Mor til Maja og sponsor til Abstrakt Firfod

Besøg vores hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/mabepe

0
0
Svar på denne tråd

hihihihihihi
Forfatter: 
Dato:  07-07-2007 20:30

Nej Illum jeg har ikke drukket, men dit indlæg får mig til at føle at jeg har røget fniseurt Fesenhåret er bare at mit hår er tyndt og ikke gider gro ret langt inden det falder af. En langhåret personlighed er tjaaa en der føler sig mest hjemme bag nogle lange lokker

Vickie85 > tænkte det nok, sparer også sammen til at komme til en rigtig dygtig frisør, der kan noget kort smart og samtidig jane-agtigt - der var den langhårede personlighed igen Illum

Har også tænkt extentions, men det er pokkers dyrt og holder ikke ret længe så vidt jeg har hørt.

0
0
Svar på denne tråd

Maja skriver !
Forfatter: 
Dato:  07-07-2007 20:35

jeg har haft det i 4 år , og har kun skiftet håret ud 3 gange . det skal ca. sættes op hver 2-3 mdr . alt efter hvor hurtigt dit hår gror . prisen er meget forskellig , da jeg fik lavet mit for første gang , for 4 år siden kom jeg af med ca 6000kr , men 2. gang 2400 . og nu laver min mor det selv på mig , så skal kun betale håret =) prisen kommer også meget an på kvaliteten af håret . men jeg vil anbefale dig at få ægte hår i .

Bimsemor

Mor til Maja og sponsor til Abstrakt Firfod

Besøg vores hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/mabepe

0
0
Svar på denne tråd

Bimsemor
Forfatter: 
Dato:  07-07-2007 20:53

Vil det sige at man kan genbruge håret? Det har jeg aldrig hørt om, må hellere få mig nogle flere veninder, så de kan sætte det på så. Jeg ville til en hver tid vælge ægte hår.

Jeg har det bare sådan lidt med, at det er lidt kunstigt og meget meget dyrt stadig, da jeg jo er studerende. Men nu har jeg fået blod på tanden.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider