Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

nej nej notado
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 13:36

hej .

ja hvorfor skal uheld ramme mig altid..

winchesters død tog hårdt på mig .

det tog langtid før jeg fandt en hest.. han var som i ved og har læst noget af en prøvelse.

men alt kom til at gå , han fik nyt foder , akopunktur, optrænings program , tænder ordnet lavet saddel til ham , trænet uden saddel og alt ,

alt var godt til hans sidste stævne i juni den 3 var han så eksemplarisk at jeg måtte fælde en tåre, vi vandt den ene klasse fik en bum i næste men alt det var lige meget for , alle de venlige ord og alt nej er det den som var så vild , og skør øj så pæn han er blevet nej se han nejer , han rides i et reb og til stævner et alm muffe bid jo vi er kommet langt .

han kan rides på tur og alt nu, sprine uden at spasse ud venter , samt han kalder på mig heletiden,

men lykken ja det skulle brasse,

jeg tager ham jo med til undervisning og det , han har gjordt det lidt før når vi har sprunget eller trænet , at dagene efter ville han ikke træde ordenligt på bag benen værst er venstre,

han står med bandager går ude , passer på ham.

men for ca 14 dage siden da vi var til undervisning notao var super , ridelæren fik en tur wau han var kanon..

han blev vasket ren i det gode sæbe fra blue horse til når de har trænet,

fik bandager på og puttet .

men så begyndte det igen halt og alivel ikke halt , jeg har skridtet ham, og han virker glad ,

idag skulle han så have sit akopuntktur , doktor dyr kom havde for talt om mit problem hun ville lige kigge efter ,

hun mærkede ham over alt bøjede naken undersøgte ryg muskler ,

ordene var holdda op helle han er smidig sikke muskler og sikke fin han er det jo en helt anden hest det virkelig fantastisk , jo jeg måtte rødme og glæden stod ud af os.

nå skal vi tjekke de ben vi tog ham ud jo pænt nok haltede han idag , ikke så meget på den anden side det blev bedre når han gik,

hun bøjede ham , ja så kom det helle der er noget galt,

og det ikke noget godt , åh nej , jeg kiggede på tado som stod og hvilede med hovedet på mig og ørene fremme , vi må gøre noget ,

ja sagde hun , jeg kommer med røntgen apperratet , hvis han har spat eller andet skal du vide det og ian også ved jeg med alt det du har udrettet for den hest at, han vil komme til at gå bare ikke håbe det noget være..

men jeg ved også at du har en fantastisk dygtig mand,

men jeg har det skrækkeligt, jeg har sikkert udrettet et mirakel, men jeg er bange for det værste.

han skal skridtes da det bevist at det bedst at hvis de har noget at de går og da jeg ikke vejer mere end 42-43 kg så er det kun fint..

jeg ved ikke hvad jeg vil med dette inlæg men

vil i ikke nok krydse finger for at det ikke er så galt.

selvom notado ikke vil kunne springe mere bare gå på tur eller små dressur bliver han ikke solgt, ham og jeg har kæmpet os til den kærlighed og lært at stole på hinanden, det som om vi komuniker med hinanden og kan mærke hinanden, så godt jeg ikke gav op.notado og jeg har ejet hinanden i 1 år nu , det år har været lærigt ,

jeg takker alle som har kommet med råd dem som har hørt på mig trøstet mig

jeg vil bede til at det ikke er så galt men nu er vente tiden det værste.

knus fra en trist helle

0
0
Svar på denne tråd

Åh nej...
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 14:01
Jeg krydser fingre for at der ikke er noget alvorligt galt med ham og at han kommer sig helt.

Hingsteplag (½ PRE) sælges.

Ingen er både ærlig og fjendeløs

0
0
Svar på denne tråd

tak tak
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 17:46

hej jeg takker..

men øv altså hvor er det træls , håber ikke det noget helt vildt ..

knus helle

0
0
Svar på denne tråd

åh nej Helle
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 17:53

.. krydser fingre for at det ikke er alt for slemt :-(

knus

♥

Christina & Prinsesserne

Mere om æslernes liv på

www.skrydenlyst.dk

0
0
Svar på denne tråd

nej nej notado
Forfatter: 
Dato:  06-07-2007 16:53

hej jeg takker for de trøstende ord..

han får taget billeder på mandag..

men en lille bedring er der da..

min kære mand , som er dygtig og kan så mange gode ting..

ja han stod i aftes og sagde jeg vil lige prøve at lave et andet beslag he he og det har virket tado ikke så halt eller noget idag den mand er super

mvh helle

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-07-2007 17:28

Jeg krydser også fingre Det er så trist når der er noget galt med ens lille hest

M.v.h Amanda

0
0
Svar på denne tråd

tusind tak
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 09:43

hej .

ja i dag skal dewr tages billeder ,

men notado har da efter manden lavede et andet beslag gået bedre.

men det hårdt , men tror på det bedste ,

men jeg bange og nervøs , for hvad nu hvis det rigtig galt .

men jeg ved jeg har en super dygtig mand og en god dyrelæge,

jeg vil tro på det bedste , vi nået så langt også sker det her øv syntes alt er uretfærdigt ..

kryds finger for at det ikke er så slem..

knus helle

frits sælges ..

trold sælges

0
0
Svar på denne tråd

Aldrig rart
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 09:53

at vente på en dom - man frygter jo altid det værste - mens man ber til det bedste.

Krydser fingre for at det ikke er noget alvorligt.

Held og lykke

og de varmeste tanker herfra

Charlotte

HJALDET

Alt kommer til den der kan vente

0
0
Svar på denne tråd

Svar på dette indlæg (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider