hej .
ja hvorfor skal uheld ramme mig altid..
winchesters død tog hårdt på mig .
det tog langtid før jeg fandt en hest.. han var som i ved og har læst noget af en prøvelse.
men alt kom til at gå , han fik nyt foder , akopunktur, optrænings program , tænder ordnet lavet saddel til ham , trænet uden saddel og alt ,
alt var godt til hans sidste stævne i juni den 3 var han så eksemplarisk at jeg måtte fælde en tåre, vi vandt den ene klasse fik en bum i næste men alt det var lige meget for , alle de venlige ord og alt nej er det den som var så vild , og skør øj så pæn han er blevet nej se han nejer , han rides i et reb og til stævner et alm muffe bid jo vi er kommet langt .
han kan rides på tur og alt nu, sprine uden at spasse ud venter , samt han kalder på mig heletiden, 
men lykken ja det skulle brasse,
jeg tager ham jo med til undervisning og det , han har gjordt det lidt før når vi har sprunget eller trænet , at dagene efter ville han ikke træde ordenligt på bag benen værst er venstre,
han står med bandager går ude , passer på ham.
men for ca 14 dage siden da vi var til undervisning notao var super , ridelæren fik en tur wau han var kanon..
han blev vasket ren i det gode sæbe fra blue horse til når de har trænet,
fik bandager på og puttet .
men så begyndte det igen halt og alivel ikke halt , jeg har skridtet ham, og han virker glad ,
idag skulle han så have sit akopuntktur , doktor dyr kom havde for talt om mit problem hun ville lige kigge efter ,
hun mærkede ham over alt bøjede naken undersøgte ryg muskler ,
ordene var holdda op helle han er smidig
sikke muskler og sikke fin han er det jo en helt anden hest det virkelig fantastisk , jo jeg måtte rødme og glæden stod ud af os.
nå skal vi tjekke de ben vi tog ham ud jo pænt nok haltede han idag , ikke så meget på den anden side det blev bedre når han gik,
hun bøjede ham , ja så kom det helle der er noget galt,
og det ikke noget godt , åh nej , jeg kiggede på tado som stod og hvilede med hovedet på mig og ørene fremme , vi må gøre noget ,
ja sagde hun , jeg kommer med røntgen apperratet , hvis han har spat eller andet skal du vide det og ian også ved jeg med alt det du har udrettet for den hest at, han vil komme til at gå bare ikke håbe det noget være..
men jeg ved også at du har en fantastisk dygtig mand,
men jeg har det skrækkeligt, jeg har sikkert udrettet et mirakel, men jeg er bange for det værste.
han skal skridtes da det bevist at det bedst at hvis de har noget at de går og da jeg ikke vejer mere end 42-43 kg så er det kun fint..
jeg ved ikke hvad jeg vil med dette inlæg men
vil i ikke nok krydse finger for at det ikke er så galt.
selvom notado ikke vil kunne springe mere bare gå på tur eller små dressur bliver han ikke solgt, ham og jeg har kæmpet os til den kærlighed og lært at stole på hinanden, det som om vi komuniker med hinanden og kan mærke hinanden, så godt jeg ikke gav op.notado og jeg har ejet hinanden i 1 år nu , det år har været lærigt ,
jeg takker alle som har kommet med råd dem som har hørt på mig trøstet mig
jeg vil bede til at det ikke er så galt men nu er vente tiden det værste.
knus fra en trist helle