Det har jeg netop været nødt til
Jeg har været der siden 1. juni, og de første 3 uger gik det hele glat. På trods af nogle dage med meget kraftig hovedpine og en enkelt nat hvor jeg slet ikke fik sovet - har jeg mødt kampklar op på mit nye arbejde/elevplads hver dag kl. 07.15 - 15.30.
Nu har jeg så lige været en uge på Mallorca. Allerede på 4. dagen begyndte 4 ud af de 6 mennesker vi var afsted, inklusive mig selv, at skrante. Jeg fik meget ondt i halsen og blev i det hele taget godt utilpas. Min kæreste blev hårdest ramt, og hans sidste dag på øen gik med at sove bag lukkede døre med grim feber og hoste.
Da vi landede i Kastrup Lufthavn igår (på min fødselsdag
) havde jeg det ikke ligefrem godt, men syntes heller ikke det var helt galt, og tænkte at en god nats søvn i egen seng i lidt køligere temperaturer ville gøre godt.
Men i løbet af natten kunne jeg godt mærke at det gik den forkerte vej. Jeg vågnede i morges før vækkeuret ringede, badet i koldsved og efter 1½ minut med et termometer i munden måtte jeg se kendsgerningen i øjnene: 39,4 sagde den.
Jeg ringede til arbejdet og måtte melde mig syg, og selvom min chef tog det virkelig pænt og overhovedet ikke lød som om han klantrede mig for noget, så har jeg haft den ledeste samvittighed hele dagen.
Det hjalp ikke noget da min far kiggede meget bebrejdende på mig og sagde: Ja se så at blive rask, for det der ser jo ikke så godt ud på en ny arbejdsplads!
Øh nej? Det havde jeg ligesom selv regnet ud 
Og nu sidder jeg så her. Feberen er ikke gået ned, men panodilerne har selvfølgelig taget den værste tåge. Da jeg ringede til arbejdet for et par timer siden, måtte jeg igen sige de gyldne ord: "Jeg kommer ikke imorgen" - Nej hvor jeg dog hader det.
Jeg ved ikke helt hvad jeg vil med mit indlæg, men jeg sidder her og har det SÅ råddent med at have meldt mig syg, og kan kun håbe på at jeg kan nå at vise flaget på arbejdet på fredag, og så bruge weekenden på at blive 100% igen
For det her bliver jeg i hvert fald ikke rask af - det er snarere et begyndende mavesår, sådan som jeg sidder med dårlig samvittighed 
Er der andre der har det ligesom mig?
Altså i princippet er jeg jo i min fulde ret til at melde mig syg, og jeg er jo ikke meget værd i denne mundering alligevel, men ihhh hvor det bare generer mig..