Hej alle..
Jeg skal lige pive lidt. 
Har part på denne her skønne, fantastisk velredne hest, som jeg drøner i skoven på nogle gange om ugen. Ejeren er super sød, stiller en rimelig pris, og er altid til at tale med. Har redet hesten i et halvt års tid og hele tiden været mere end tilfreds.. 
De sidste par måneder har hesten i midlertid været halt lidt on-off; der arbejdes stadig på at finde ud af hvorfor. Han er ikke helt ung mere, skal måske lige siges.
Nu fortalte ejeren mig den anden dag, at hun flytter til Jylland og tager mulen med, engang her til vinter.
Jeg har totalt nedtur over det, for inden jeg fandt netop denne part, har jeg skiftet part to gange inden for et år. Den ene fordi ejeren og jeg ikke kunne enes (foregik dog i fred og fordragelighed), og den anden fordi hesten og jeg ikke passede sammen. 
Har som sagt været virkelig glad for konstellationen, som den er nu, og magter næsten ikke at skulle ud i part-gedemarkedet igen. Heldigvis har min parthests ejer lovet at hjælpe mig med at finde part på en anden hest, formentlig i den samme stald. Håber det kommer til at fungere, ellers kan det være jeg overvejer helt at stoppe med at ride. Det bliver virkelig svært at finde en hest, som jeg er lige så glad for som denne... 
Suk herfra...
/Klapperlappen