Det er i hvertfal hvad det forsikringsselskab, hvor jeg har min shetlænder forsikret siger 
Lær jer geografi siger jeg!!!
Sagen er at jeg skal flytte til Færøerne i 1,5 år, og ringede til forsikringen for at høre om jeg det er muligt for mig at betale forsinkringen for kun et halvt år, i og med jeg flytter til udlandet, og som der står i deres bestemmelser: " Forsikringen dækker i Skandinavien samt under rejse og ophold i det øvrige Europa i indtil 6 måneder" da jeg jo gerne vil have ham forsikret under rejse og de første par måneder intil jeg får ordnet med ny forsikring deroppe. Svaret jeg får er at det kan ikke lade sig gøre i og med at Færøerne ikke tilhører Europa???!?!??! Hvad stiller man lige op mod det argument?? Prøver at forklare dem at Færøerne helt sikkert ligger i Europa...men nej siger damen. Siden hvornår er Færøerne da blevet smidt ud af Europa er der nogen der kan fortælle mig det?
Hvor er jeg bare irriteret
vil jo gerne have en forsikring der dækker min lille pony, ihvertfal siden det står i deres egne bestemmelser...kan man klage et sted???