Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

BH (mænd må også gerne læse med *G*)
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 09:18

Hvor køber man en ordentlig ridebh??? Det skal ikke være en af dem man trækker over hovedet, men sådan en god "gammeldags" een med spænder, skulderjusteringer og gerne lynlås foran!!!

Min rideudstrysforretning har dem ikke mere, i en anden i Århus fandt jeg de almindelige til over hovedet og så nogen triumf, der ikke har meget at gøre med en sports bh

Min bh'er er efterhånden så lappede og forvaskede at jeg er nødt til at køre pænt for ikke at havne på sygehuset iført bh'en

Så nu er der kun een tilbage af beholdningen og det varer ikke længe før den også er til kassering, så HJÆLPPP , jeg er nødt til at finde et sted at købe ny forsyning

mvh

Vipse

Miniaturehingst færdigkåret i DMHF og endvidere Årets oversize i Vest, tilbyder bedækning.

0
0
Svar på denne tråd

sports bh
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 09:42
jeg har fra triumph, de er med spænder foran, gode synes jeg men jeg har også kun en b-skål
0
0
Svar på denne tråd

BH...
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 09:43
La Senza har nogle gode sportsbh'er.

Maria

Jeg vil også have et eller andet fancy citat stående her!

0
0
Svar på denne tråd

80FF bruger
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 10:06

Jeg har netop købt en minimizer bh hos hunkemøller.

Den kan anbefales.

Ellers bruger jeg en fra Triumph med ekstra brede stropper, bøjler og ekstra støtte i syningen. Jeg kan ikke huske hvad den hedder men den har en kant med sådan en gennemsigtig detalje på - kun i kanten.

Efter at Triumph holdt op med at lave sports bhér for nogle år siden har jeg kæmpet mig vej igennem mange mange ødelagte bhér, men de 2 modeller .. de holder!!

June

Man er klog når man ved, hvad det er man ikke ved noget om
www.charlotdesign.dk charms med charme !

Nothing improves with age
0
0
Svar på denne tråd

Den bedste...
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 10:10

hvis du har lidt til gården og gaden er:

Shock absorber (kr. 399,-) fra butikken Lace i Frederiksgade, Århus C, ligger også i VeriCentret og vist også på strøget.

Lace har butikker mange steder se her: www.lace.dk

Gør dig selv den tjeneste at blive målt derinde og tag imod den hjælp de giver. De ved hvad de taler om og en rigtig tilpasset BH gør en enorm forskel har jeg erfaret.

Misund ingen hans tilsyneladende lykke
Du kender ikke hans hemmelige sorger.
(indisk ordsprog)
For at få succes i verden er det ikke nok at være dum, man må også have gode manerer.
Voltaire

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har en
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 10:18

FILA... Købt i en lingeri-butik... Med almindelige spænder (godt nok tre stk.) og skulderjustering, bøjler osv...

Ligner en almindelig kedelig BH, men giver rigtig god støtte...

Man kan grartanteret også købe dem i større sportsforretninger.

Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.

Svend 4 ever (i NORA)

Anglo Araber hingsteføl sælges. www.heste-nettet.dk/lodge/8121/hest/ 153878/

Smuk Palominohoppe plag. www.heste-nettet.dk/lodge/8121/hest/ 1218

0
0
Svar på denne tråd

Mit bud
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 10:38

på en god sports-BH er også den fra Fila. Den støtter/sidder bare perfekt på mig...har prøvet mange andre, men Fila's er klart bedst.

Mvh. Dorte

Søger passer til kat. 2 pony. LA dressur og spring.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider