jeg mener at for ponyer må de gå med bandager i Lc og Lb klasserne, men det ved krogsbøl da.
Du skal i dressur også ride med hvide handsker, så dem skal du også huske at købe.
mit stævneudstyr er pikeur næsten hele vejen igennem. bukser, jakke, hjelm er fra pikeur, det er dyrt men det holder. min sidste jakke er blevet skiftet sidste år, den købte ejg da jeg blev konfirmeret, men efterhånden er der nogen der har groet mere kvindelige former og det betød at den øverste knap hele tiden sprang...
jeg har fire par hvide ridebukser, heraf de tre fra pikeur. det ene par er fra jeg blev konfirmeret og dem rider jeg stadig rundt i.
mine skjorter er fra kingsland. det er dem der laver de mest behagelige synes jeg. det er ikke så dyrt som pikeur, men det koster alligevel nogen penge. jeg synes dog heller ikke kvaliteten er helt så god. og jeg tror også at næste skjorte skal være fra anky eller pikeur.
Hvis du skal finde dit udstyr billigt så skal du tage ud til nogle af de der markeder hvor de sælger det. roskildedyrskue er så netop overstået. men jeg kunne da forestille mig at der er et par stande til ponylandsstævnerne. til hestelandsstævnerne er der altid stande. hvis du kan vente til august så er der rigtigt mange stande til danish derby aps's DM for senior på vilhelmsborg slut august/start september. samme weekend er der iøvrigt store hestedag hvor der jo også altid er mange stande, denne er i roskilde.