Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

At køre bil - og få nyseanfald...
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 22:39

Ja, måske noget underligt noget at lave et indlæg om - men det har jeg ind imellem tænkt på.

Det kunne jo vel egentligt gå grueligt galt hvis man ligger med de 130 på motorvejen og der så kommer et anfald på 7-10 nys snigende?!

Eftersom man ikke kan undgå at lukke øjnene for hvert nys, så bliver det jo farligere og farligere jo mere nyse-modtagelig man er?

Desuden kan et nys være længe under vejs... Og en god række af dem kan "trætte" godt.

Samt man "rykker rundt" idet nyset slippes fri, enten arme, overkrop, hoved eller ben...

Dvs. man kan nemt komme til at rykke på rattet - og med 130 der ud af, skal der ikke meget rusk til før man slingrer.

Nu nyser jeg selv max 3x i træk, men min mor og farmor nyser minimum 7x i træk.

Underlig tanke :)

Men hvad mener du, har du gjort dig tanker om det?

Man har f.eks. før hørt om bilister der distraheres af en bi el.lign. under kørsel...

Hvor længe nyser du pr. gang og har du prøvet under kørsel?

... Er gravid ;D med termin den 28. juli ...

Søger derfor med lys og lygte en part/rytter til Amigo.

se præs! Postnr. 8362/8660

0
0
Svar på denne tråd

Aaatjuu..
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 22:45

Ha ha ha...

Det har jeg faktisk også tænkt på, for man bliver jo fuldstændig skeløjet og en motorisk spasser i øjeblikket!

Og hvad værrer er, man risikerer at pruste hele ruden til så man ikke kan se ud af den !!!

Jeg har hørt at et nys kommer med over 100 km i timen, så hvis man stikker hoved ud af sideruden, kan man vel køre fra tågen af nys!

Mvh Nell

RODEO ER EN SAGA BLOT!

NY SIGNATUR SØGES!

0
0
Svar på denne tråd

Uha ikke godt
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 07:39

Det er meget skidt at nyse og køre bil. Vi har en bekendt som lige var kørt omkring et hjørne, så nyser han... og det næste han vågner op til er hans bil er fastklemt under en blokvogn. Han er lam fra brystkassen og ned idag

Så hvis jeg kan mærke jeg skal nyse når jeg kører, så prøver jeg at "forberede" mig på at holde kursen

/Louise

If you're not making dust - you're eating it!
Kik min hjemmeside her
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har hørt...
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 11:59

-at hvis man f.eks. har høfeber og kører galt pga af nys dækker ens forsikring ikke?!?

Forhandling af Marstalls foder - se www.tinegade.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider