Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Motion og slankekur
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 20:48

Hvor meget og hvilken slags motion dyrker i når vil tabe jer.

Gode råd og forslag til opskrifter er også velkomne

*Karin*

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 21:29

Du kan jo ride lidt mere end du gør, ellers gå en tur hver dag. Har du en hund, så tag den med på gå/ og eller cykeltur..

svømning er godt og skånsomt...

hehe..

nanna

Lammeskindsunderlag sælges. Pæn og meget velholdt. nypris 979(den er fra hooks.) Dressurmodel, passser alle sadler op til 18". Pris 600 kr. inkl. porto.

kontakt over HN eller sms 24614888.

Du er velkommen

0
0
Svar på denne tråd

hold dig..
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 22:04

Her er mine umiddelbare råd :-)

Indtag ca 1300 kcal hver dag(evt 1500) - træn regelmæssigt så du får pulsen op i dit optimale træningsinterval så du får fedtforbrændt..

-Pas på hvidt brød/pasta (spis fuldkornspasta/grovbrød).

-Masser af fx peberfrugter,gulerødder og evt avokado (avokado er godt nok en fed grøntsag men fedtet i det er sundt) - de tre giver en lang mæthedsfølelse.

-Erstat din drikkelse (saft,juice mv) med vand, pres evt lidt citron, eller læg friske lime/jordbær i til at give smag hvis rent vand er "keeedeligt". Prøv (hvis du kan) at drikke kogt vand med citron om morgenen - det renser ud

-Hvis du får lyst til noget "sliK" og rosiner/nøddeer mv ikke gør det - så tag en proteinbar med LAVT carb(kulhydrat) indhold - de mætter også længe.

-Tag cyklen på arbejde/hesten mv - det giver nemt 20-30 km ekstra motion

Ja det var lige hvad jeg sådan kunne komme på

Xoco82

Davina søger part - se præs./MP

Skriv for info

0
0
Svar på denne tråd

Savage Garden!
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 22:13

Run Forest, RUN!!

Løb gør mig afslappet, glad og mæt - ja, du læste rigtigt, jeg er nemlig mæt længe efter at jeg har løbet - også selvom jeg ikke har spist inden...

Hilsen tidl. *$uper Tino* og Darren Hayes
- besøg Labs' hjemmeside
Darren & Labs, I love you!
Darren H. & Daniel J. aka Savage Garden
Willy Wonka for altid!!
0
0
Svar på denne tråd

At løbe
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 22:48

Er ikke en mulighed for mig, det kan mine knæ ikke holde til.

Til jer andre jeg har desværre ikke hest, men det kunne da være at man skulle finde sig en at ride på engang imellem.

Hundene går vi, kæresten og jeg tit i skoven med og træner, men det gver ikke nok..

*Karin*

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 22:53

Du kan styrketræne. Det giver en større muskelmasse og dermed en højere forbrænding. Så meld dig ind i det lokale motionscenter og få en grundig instruktion i brugen af de forskellige maskiner.

***** Snepony *****

If the aborigine drafted an IQ test, all of Western civilization would presumably flunk it. Mahatma Gandhi

Adventure is the result of poor planning. Blatchford Snell

0
0
Svar på denne tråd

Jeg dyrker intet...
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 22:58

Når jeg skal tabe mig, så dyrker jeg intet motion. Jeg har så dårlig ryg, at det er yderst begrændset hvad jeg kan, derfor dyrker jeg intet.

Når jeg taber mig, så taber jeg 1 kg mindst om ugen, æder som en gal, er altid stop mæt, og taber alligevel.

Jeg bruger vægtkonsulenterne, altså deres opskrifter. Jeg gider ikke betale for at blive vejet, det er jeg alt for nærrig til, da jeg sagtens selv kan veje mig...

Men det er helt normalt at man taber 1 kg om ugen, uden motion...

En hilsen fra Vibeke, højt fra Nord, hvor solen skinner

http://www.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

Kalorier
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 07:57

Hvor mange kalorier må man få om dagen hvis man skal holde vægten?

Jeg har nemlig hørt meget forskelligt og det er en god ting at vide hvis man skal ha gjort noget ved elskovshåndtagende.

Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Heidi..
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 22:08

Jeg har lært at det er 1500...

Selv indtager jeg omkring 1300 plus moderat til hård træning, men jeg sørger samtidig for at halvdelen af de kcal jeg indtager stammer fra protein, fx bruger jeg pt en kur på høj protein-low carb

Xoco82

Davina søger part - se præs./MP

Skriv for info

0
0
Svar på denne tråd

jeg er begyndt i det
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 22:20

lokale motionscenter, og har fået en time med en fysioterapeaut i hvor dan jeg skal bruge de forskellige maskiner for at få et vægttab og det er bare super , jeg har gået der i 4 uger og kan allerede nu mærke min kondi er blevet meget bedre det er sq helt rart

Og jeg holder styr på mit kal. indtag inde på www.madital.dk det er en super side

Jannie

0
0
Svar på denne tråd

Kalorier
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 01:17

Jeg lærer aldrig det med at tælle kalorier.

Er der nogen, der kan fortælle, hvordan man gør?

Medlem af "smårytternes" klub
0
0
Svar på denne tråd

prøv at gå ind på
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 11:55

www.madital.dk der er det nemt der skriver du bare ind hvad du har spist i hvad mængde og så regner den det ud for dig ... nemt nemt nemt

Og man kan indtaste opskrifter så regner den ud hvor mange kal. der er i den potion du tager dig.

Men det kræver du vejer det du spiser men det bliver hurtigt en rutine

Jannie

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider