Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Gave til pige på 1 år - Portrætbillede?
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 19:36

Ihh nu slettede den det; nå jeg prøver bare igen:

Jeg passer en lille pige for en rigtig sød familie. Hun fylder 1 år om et par uger. Så jeg ville gerne give hende en lille gave, helst lidt speciel/personlig, da hun har masser af tøj og legetøj.

Så tænkte jeg på at jeg kunne tage et rigtig godt billede af hende, og så finde en rigtig sød ramme til det? Og så give hende en bamse eller et styk legetøj ved siden af, så der var lidt sjov til hende. Det er nok ikke lige en gave hun vil sætte så meget pris på nu, men de har ikke særlig mange billeder af hende, i forhold til hendes søster, og jeg har lige købt et rigtig godt kamera (canon eos 400d). Men kan man godt det?

Og har i nogle gode tips til at tage billeder af børn? Hvad er den bedste baggrund? Tager kameraet med i morgen tidlig :)

Det er iøvrigt hende her:

"Hvor stor er Nicola?" (når man spørger om det gør hun sådan her )

Og sådan ser charme/score-blikket ud

Håber i vil hjælpe!

Mvh Louise
*
At vove, er at miste fodfæstet et øjeblik - ikke at vove er at miste sig selv
Søren Kierkegaard

*
- Så er det bestilt! :D
0
0
Svar på denne tråd

portræt
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 19:38

Det synes jeg er en god ide, for jeg tror ikke hun selv fatter gavekonceptet endnu.

Udendørs synes jeg er bedst, uden blitz. Sløret, enkel baggrund.

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

Billede
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 19:44

Ville også selv foretrække udendørs men det ser det desværre ikke ud til at det bliver vejr til

Er det ok på stuegulvet og så bare sørge for en enkelt (evt op ad en væg) baggrund, eller hvad vil i foreslå hvis det skal være indendørs?

Har set bilka har en rigtig stor blød bamse i denne uge til halv pris, måske det var noget? Hun elsker at putte, kan være den kan bruges lidt så?

Mvh Louise
*
At vove, er at miste fodfæstet et øjeblik - ikke at vove er at miste sig selv
Søren Kierkegaard

*
- Så er det bestilt! :D
0
0
Svar på denne tråd

baggrund
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 19:54

Det som er vigtigt, ud over at der ikke er støj i baggrunden, er at barnet ikke sidder for tæt på. Altså hun skal IKKE sidde op ad væggen, det giver en grim slagskygge. Jo længere hun sidder fra baggrunden, desto mere sløret bliver denne og skyggen blødere.

Men blitzøjne er bare noget skod.

Stor bamse, stort vamset tæppe, leg lidt med det, det koster jo ikke noget når det er digitalt. Ikke noget knaldrødt.

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider