Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

ihh jeg er så glad..
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 18:37

havde en barndomsveninde som jeg indtil for ca. 4 år siden havde rigtig meget med at gøre.. vi voksede så fra hinanden og kontakten stoppede helt.. så i sidste månede da hun havde fødselsdag valgt jeg at sende et fødselsdagskort da jeg egentlig "savner" hende og gerne ville sende en lille hilsen om at jeg er her hvis hun havde lyst til at ses igen.. og det vil hun! har lige fået et brev fra hende...

det er lidt underligt for på de 4 år er der bare sket SÅ MEGET i vores liv (vi er begge flyttet til nye byer, købt hus/lejlighed og hun er blevet gift) så det bliver som at lærer hinanden at kende igen -helt forfra :-)

andre der har prøvet noget ligende, og var det en succes, eller skal man lade fortiden ligge?

I' m me.... and I'm perfect...

Ægte GUCCI solbriller og LOUIS VUITTON taske sælges! se mere på min præ.

0
0
Svar på denne tråd

Nej hvor dejligt
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 20:29

Så håber jeg i finder tonen hurtigt igen

Jeg har næsten lige været ude for det samme.

For 14 år siden mødte jeg en pige gennem en anden veninde, og vi blev lynhurtigt bedste veninder og hang altid sammen.

Vi boede sammen en overgang, arbejdede sammen, gik i byen sammen osv osv.

Men for 8 år siden blev vi alvorligt uvenner, og vi brød al kontakt. (Vi kan nu ikke engang huske hvad hulen det var vi blev så uvenner over )

Men, i 8 år har vi altså ikke hverken set eller hørt fra hinanden

Så for et par måneder siden, blev jeg inviteret til fødselsdag hos en anden gammel veninde, hun holdt total tøsefest

JEg dukker op, og hvem sidder der i stuen, det gør den veninde som jeg ikke har set i 8 år

Det var bare for vildt - vi knævrede HELE aftenen, og alt var næsten som i gamle dage (Bortset lige fra at jeg har fået 2 børn, og hun har fået en osv osv)

For et par weekender siden var hun og hendes søn så på weekend her og overnattede, og det var skide hyggeligt.

Nu taler vi næsten sammen hver dag, om ikke andet, så på MSN

Så rigtig meget held og lykke med din gamle veninde

Christel
(Nu, mor til to vidunderlige unger..:)
Og på hesteryg igen..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider