Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Gode råd er dyre...
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 16:23

Da moderator slettede min tråd under "OPSLAG og billeder" og kaldte det en "annonce", selvom jeg blot spurgte om gode råd, og nå ja evt. kørelejlighed til Jysk Rideuge så prøver jeg at omformulere mig. Sletter hun det igen så må jeg jo finde på noget andet.

Nogen der har gode forslag eller erfaringer til hvordan man fragter to heste til Jylland når man kun har trailer, og bil men ikke chauffør? Helt spevcifikt jysk rideuge?

Lene

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 16:25

Hvor længe vare det?

M.v.h Amanda

0
0
Svar på denne tråd

Har du ikke nogle venner
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 16:29

Der kan kører?

------------------------------------ ------------------------------------ -

Læs om mine dyr på Ratster Zoo og Joy06

0
0
Svar på denne tråd

Vognmand
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 16:34
Når det drejer sig om 2 heste, så ville jeg kontakte en vognmand. Der findes jo nok en del der har én ledig plads, men næppe ret mange med 2 ledige pladser.
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 16:36

Ellers kan du jo gå ind på transport tilbydes under markedspladsen ..

M.v.h Amanda

0
0
Svar på denne tråd

Tak for inputtene
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 19:05

AmandaR: Det varer fra torsdag til søndag i uge 29, og jeg har lige været lidt inde og lure, ikke at vi er nærige, men vi fandt jo helst den billigst mulige løsning, da det ellers samlet løber op i lidt af en udflugt.

RatserZoo: Æv nej, min venindes kæreste har kortet, men vil ikke blive der i så mange dage. Har foreslået han kører os derover og får togbilletten hjem og over for at hente os igen. En tur på max 2 timer hver vej, men det var han vist ikke indstillet på.

CharlotteGC: Det bliver nok også næste løsningsmodel, men kender også godt deres priser. Håbede lidt på at vi kunne finde nogen der selv skulle derover, som havde to ledige pladser i lastbilen. Så det arbejder min veninde på.

Lene

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider