Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Opfølgning - Schakie, 145 stg.
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 15:57

Hej alle Sammen.

Dette her er ikke et efterlysningsindlæg, så beder om at det ikke bliver flyttet eller andet mærkeligt.

Dette er blot en opfølgning på et tidligere indlæg.

Jeg har skrevet herinde at jeg manglede min pony Schakie, nogle der husker det?

Hvor jeg fandt ud at, igennem en anden med oplysninger, at hende jeg havde solgt hamt til skulle være hestehandler, og have solgt ham videre til Danmark, Norge eller Sverige.

Jeg har været ret opgivende fordi jeg ikke har vidst hvad jeg skulle gøre.

Her for 10 min blev det mig for meget, og jeg tog kontakt til hende. Det skal sige sig at jeg virkelig skulle beherske mig for ikke at sige mange grimme ord til hende.

Hun husker mig og siger lige ud at de har solgt ham, da han var for hurtig til deres børn, ja ja ja bla bla bla.

Heldigvis siger hun til mig, at han er et sted på Sjællend, hvor han er blevet solgt til en pige som hyggepony. Puha.

Jeg står nu og ved ikke rigtig hvordan jeg skal nå den pige jeg søger som har "min" Schakie, nogle der her en ide? Eller kender ponyen fra min præsentation?

Jeg ville blive så glad hvis nogle kunne komme med nogle nyttige informationer.

Hun nægtede alt med at hun har med salg til udlandet at gøre, og hun bildte mig ind at hun ikke havde navn, adresse eller noget på hende der har købt ham, men at hun vil sende nummeret videre til mig, så snart pigen skriver igen. Har svært ved at tro på hende. Og SELVFØLGELIG husker man sgu da navnet på den der køber sin hest. Oh my God.

Et lidt surt indlæg, men også glad, da jeg nu ved at han er i DK.

Kærligst Camilla-Marie :) :) :) :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider