Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

600 heste på landskuet i Herning
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 11:24

Landsskuet 2007 i Herning:

Det er 100 år siden det første dyrskue blev afholdt i Herning. Landsskuet har besluttet, at det er anledningen til at give alle en gave. Fra torsdag eftermiddag fra kl. 14:30 koster det 1907 pris at komme ind og se Landsskuet. Så det burde lommepengene nok række til.

Hesteudstillingen omfatter 340 dyr af 25 forskellige

[Læs nyhed]
0
0
Svar på denne tråd

Hejza...
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 11:28

Hov ?! Hvorfor gjorde jeg nu det ?

Altså ! Nå men så vil jeg da benytte lejligheden til at gøre lidt reklame for connemaraponyernes opvisning

Vores tema er Drama Queen, hvor mgp vindersangen bliver spillet for fuld udblæsning imens 8-10 ponyer rider opvisning.

Desuden kommer der en ungarsk post, med 2 connemaraponyer. Det bliver spændende at se om hun bliver stående

Det er fredag og lørdag kl. 13.10

Mvh Anna

Skærgården Connemara

- nu i Belgien!

www.skaergaarden.dk

TIL SALG: Dressurpony (LA6 ogPRI)

0
0
Svar på denne tråd

landsskuet
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 11:57

jeg glæde mig rigtig meget til og kommer afsted i aften med vores dv'er og shetlænder, det bliver spændende;D

glæde mig tilog se jeres show:)

Charlotte
<33Ricardo<33
0
0
Svar på denne tråd

1 krone koster det
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 12:01

Hvis lommepengene er lidt små i denne ferie tid, og man alligevel gerne vil se heste og det sidste nyt inden for udstyr til både hest, pony, kusk og rytter er torsdag eftermiddag dagen. 1 kr. koster det fra kl. 14:30 at komme på Landsskuet i Herning. Det er noget dyrere fredag og lørdag, men til gengæld får man også meget mere. Masser af præsentationer af mange forskellige heste, og hver eftermiddag et hesteshow, med mange forskellige indslag. Bl.a. kommer de små shetlandsponyer, som også gav opvisning i Roskilde og som skal til VM i kørsel med pony og vogn om 2 uger. Alle avlsforbund der ønsker det giver små 10 minutters opvisninger på grusbanen, og som i kan se længere oppe er man meget kreativ der kommer mange overraskende indslag, med ting som man ikke lige havde forventet af den racer.

Jørgen Konge

Formand for Heste-Nettets fonds bestyrelse.

Verdensmesterskab i kørsel med pony og vogn

Sommeren 2007 i Danmark.

Luftfotograferingen af din gård eller landsted, se min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider