Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Min mis har kræft :'(
Forfatter: 
Dato:  02-07-2007 21:12
Ja, min højt elskede mis har højst sandsynligt kræft

Jeg fandt nogle knuder siden for en måned siden, og vi tog straks til dyrlæge- HELDIGVIS var de fundet så tidligt, at hun mente at de nemt kunne fjernes- faktisk kunne vi næsten ikke finde dem igen, så små var de

Hun har fået p-piller i 9 år, og det kan jo desværre give brystkræft, så vi har bestemt at hun bliver steriliseret når hun alligevel skal under kniven imorgen kl 13.

Hun er som et barn for mig, og jeg har haft hende halvdelen af mit liv.
Jeg fandt hende for 9 år siden, som lille killing hende ved naboen. Hun var ikke deres, så jeg tog hende med hjem, for mine forældre havde lovet mig en killing, og det her var kærlighed ved første blik, og vi har været hinandens bedste venner lige siden Derfor gør det endnu mere ondt, at hun nu er syg. Bare tanken om at hun skal til dyrelægen. Puha. Jeg får kuldegysninger
Mit værste mareridt, er at der skal ske hende noget, og jeg vil give hvad som helst for at gøre hende rask

>Rikke/MissFejrskov

- nu med egen lejlighed
0
0
Svar på denne tråd

Held og lykke med det
Forfatter: 
Dato:  02-07-2007 21:29

Det var da en rigtig dejlig misse-pige du har!!!

Hvis dyrlægen siger, der er gode chancer, så må du tro på det. I ved jo heller ikke, OM det er kræft, før dyrlægen har fjernet dem og fået dem undersøgt under mikroskop.

Min gamle missemand har også en knude på bugen - højst sandsynligt en fedtknude. Jeg holder øje med den, men den hverken vokser eller ændrer sig, så indtil videre sker der ingenting med den. Min dyrlæges råd.

God ide at lade hende sterilisere - når hun alligevel skal bedøves!!

Håber det ikke viser sig at være kræftknuder og at du kan have din dejlige kat i mange år endnu.

Sys

Living is.....knowing which bridges to burn and which to cross
;-)
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-07-2007 21:50

Håber at missen får det godt igen. - Og bliver helt frisk - hvem skal eller holde på træerne i haven så de ikke blæser væk.

Hilsen fra Pony-mor.

Som har 4 mentorer til hesten.

Dyrlægen, underviseren, sadelmageren og smeden.

0
0
Svar på denne tråd

lalala
Forfatter: 
Dato:  02-07-2007 21:55

Stakkels mis og stakkels dig. Min gamle kat på 16 (er selv 15 så har haft ham hele livet) har også fået kræft. Men han har fået sådan noget bi-et eller andet-hormon, som har gjort ham rigtig frisk og glad igen :D Det var noget med at katte-kræft var meget mildt? Er ikke helt sikker, det var ikke mig der var til dyrlægen med ham, jeg ved bare at det virker. Held og lykke med katten.

Fønix&Kenzo

Kong Fønix - Den lille springer *SØGER PART*

Malobas Kenzo - mit dressurføl

0
0
Svar på denne tråd

Håber virkelig
Forfatter: 
Dato:  02-07-2007 22:44
det bedste for din smukke mis knuzz
0
0
Svar på denne tråd

Blablabla
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 12:21
Så er der kun en halv time til vi kører
Jeg tror godt hun kan fornemme at der er noget, for hun går rundt og miaver, og det har hun ellers ikke gjort siden hun havde killinger for 5 år siden. Hun miaver ALDRIG!

Årh, jeg har det bare så dårligt Man skulle tro det var mig der skulle under kniven

>Rikke/MissFejrskov

- nu med egen lejlighed
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 13:18

Krydser fingre for at hun bliver rask, og at alt går vel under operationen.

Dyrlæger plejer ikke at lyve, så hvis dyrlægen har sagt der er gode chancer, må det være sådan :)

- Mvh. Cecilie & Elefanten -

www.ChaosPhoto.dk
Fotografering Tilbydes

0
0
Svar på denne tråd

Weee!
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 14:36
Nu er vi hjemme, og der var gudskelov INGEN knuder, men hun havde en del ørebetændelse og livmoderbetændelse, men fordi det er opdaget nu, så er det overhovedet ikke noget problem

Nu ligger min lille mis i sin transportkasse, og er helt bedøvet, men hun har det godt, og det er det vigtigste

>Rikke/MissFejrskov

- nu med egen lejlighed
0
0
Svar på denne tråd

Super...
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 14:50

Det var dejligt... og godt at hun nu slipper for pillerne... de kan nemlig (og gør det ofte) medføre kræft.

God bedring med staklen :-)

Mange hilsener Ann-Rikka :-)

Skal giftes d. 29/9-2007.

Mor til:

Snorre 28/6-2007

Englebarnet Tika 18/3-2006, R.I.P.

Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider