Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Dårlige råd i bog
Forfatter: 
Dato:  02-07-2007 18:42

har lige brug for et godt råd.. har jo skrevet et par heste historier ( som nogle måske kan huske herinde fra) mit problem er nu at jeg overvejer at få dem udgivet.. men siden jeg skrev dem for et par år siden, så har jeg lært en masse nyt og jeg er ikke selv helt enig i de metoder der bruges i bogen mere (ikke at de er direkte dårlige.. men ville selv vælge andre) og nu er jeg i tvivl om jeg skal omskrive det inden en evt udgivelse ???

Ville i kunne udgive en bog (ficktion) hvor i ikke helt kunne stå inde for de træningsmetoder der beskrives ?

Tænker jo lidt på hvor mange "uvidende" små piger man har hørt lave join up efter at have læst heartland.. (ikke at jeg tror så mange ville læse min bog )

Hilsen Signe :-)

Min hjemmeside

Vi vandt.. rodeoet er aflyst :-)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville...
Forfatter: 
Dato:  02-07-2007 19:05

Kun "udgive træningsmetoder" jeg selv kunne stå inde for... Synes du skal omskrive, selv om det er fiktion.

(Jeg var SELV en af de små uvidende piger der læste heartland i 11-årsalderen og prøvede join up på min stakkels hest )

-------------------------------

Linnea med supermulerne

Dalgaards Figo & Sergeant Jay-Jay

Akademisk Dressur!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider