Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Uopdragne bifgængere
Forfatter: 
Dato:  01-07-2007 00:06

Nå har så lige været en tur i biffen for at tilbringe en hyggelig aften sammen med Jack og de andre pirater! Dette var godt nok anden gang, men hvad en god ting kan aldrig gøres for tit. Ved siden af mig sidder der et par. For det første sidder manden de første tyve minutter og har en kommentar til hver eneste ting der sker i filmen, dette hvisker han (læses fortæller han ikke lavt) til sin partner. Hun lider åbenbart af urolige lemmer for hendes ben sidder og hopper op og ned så mit sæde også ryster. ØV lær nogle manerer eller vent til filmen kommer på dvd.

Nå men en aften med Jack og Will er jo stadig ikke ringe vel? AAARGHHH

0
0
Svar på denne tråd

123567
Forfatter: 
Dato:  01-07-2007 15:55

Virker din mund ikke?

Nina

0
0
Svar på denne tråd

opdrage
Forfatter: 
Dato:  01-07-2007 16:06

det er et tegn på dårlig opdragelse... går derfor selv sjældent selv i biografen da jeg ikke altid gider at være social med hele danmark.. jeg vil gerne selv bestemme hvem jeg skal se film sammen med på den måde er jeg også sikker på at ingen kaster med popcorn, har mobilen tændt eller snakker.. så surt at give 75-125 kr for at sidde bag en kæmpe høj mand så man ikke kan se, eller bagved et kærestepar der ikke har opdaget at de ikke er hjemme i dobbeltsengen...

-mine forældres venner har heldigvis en biograf hvor de nogen gange invitere til private forevisninger efter lukketid hvis de lige har fået en ny storfilm hjem :-)

men godt at dvd'en er opfundet...

I' m me.... and I'm perfect...

Ægte GUCCI solbriller og LOUIS VUITTON taske sælges! se mere på min præ.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil
Forfatter: 
Dato:  01-07-2007 16:49

ikke sige, at jeg er uopdragen, men jeg har en vane med at tabe min popcorn og cola når jeg er i biografen???

Husker især dengang, jeg skulle sidde i midten og være poppcorn holder... Ved ikke hvad jeg skulle, men TA DA, popcorn strøet i en fin bue ud foran mig selv. (Tror ikke dem foran fik dem i nakken, men ved det ikke. Og det var "kun" under forfilmene )

Skulle også lige ordne et eller andet med en sodavand i hånden engang jeg var afsted med en veninde. TA DA, sodavand slog saltomotale og landede på gulvet. Heldigvis blev låget på, så skaden var begrænset.

Jeg burde nok også blive hjemme, men altså, de få gange jeg går i biografen overlever mit medpublikum nok...

Men kender godt det der med folk der sidder og kommenterer, og er der noget mere irriterende, end den der sidder bagved tror at han/hun skal sidde og sparke til ens stol hele tiden?

Jeg er også typen, der ikke ret tit åbner munden i den slags situationer, men det bliver ikke mindre irriterende af den grund.

0
0
Svar på denne tråd

Og folk med børn
Forfatter: 
Dato:  01-07-2007 17:27

der tager dem med ind og se en engelsktalende film med danske undertekster, hvor børnene hverken kan engelsk eller læse, så forældrene er nødt til at sidde og læse op for dem.

Uha, så bliver jeg altså ond

Mvh

Line

DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting

0
0
Svar på denne tråd

For en del år siden
Forfatter: 
Dato:  01-07-2007 17:38

Var jeg i biografen for at se LOTR (en af de film jeg mener skal opleves i biffen)

Der sad en mand ved siden af mig og snakkede i mobil næsten hele filmen igennem. Han fik en del kommentarer, - også direkte. Jeg var, i pausen ude og klage. Det resulterede i at en medarbejder åbnede døren, stod nede i døren i 5 minutter og gik igen. Eftersom vi sad helt bagerst, er det klart han intet kunne hører.

Det endte med jeg gik hjem og skrev et lang klagebrev til biografen og fik fribilletter, så jeg kunne prøve lykken igen.

Det er bare såååå træls, med folk der ikke kan respektere andre

Anne

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er uopdragen.
Forfatter: 
Dato:  01-07-2007 17:51

Vi er fuldstændig enige. -Der er ikke noget værre end urolige og larmende mennesker, når man er i biografen.

Men jeg har engang selv været den uopdragne.

Vi, min mand og jeg, var i bio for at se en film jeg ikke husker navnet på.

På den anden side af mig, sætter der sig en middelaldrende mand.

Flere gang under filmen, bemærker jeg at manden ser underligt på mig. Jeg lader som om jeg ikke ser det, men ulmer indeni.

-Det er især hver gang jeg drikker af min cola, jeg synes han kigger.

Midt i filmen bliver det mig for meget, og jeg spørger ham om han ikke burde nyde filmen i stedet for mig (Jeg var jo sikker på at han sad og belurede mig på en pervers måde).

"Joo", sagde manden. "Men jeg synes jo bare jeg ville prøve at signalere til dig(Via et undrende blik) hver gang du drak, at det altså var min Cola du drak af".

PINLIG PINLIG PINLIG, der sad jeg og troede at han begloede mig, og så prøvede han bare at gøre opmærksom på, at jeg drak af hans cola.

-Spørg om jeg kunne krybe i et musehul ... dumme dumme mig.

Hilsen Anima
0
0
Svar på denne tråd

anima:
Forfatter: 
Dato:  01-07-2007 21:08

... haha! Gud fader, det er sådan noget jeg også kunne finde på at gøre. :P Pinligt, men underholdende. I hvert fald et stykke tid efter.

--

Jeg tror ikke, I ville lægge mærke til mig længere - men da jeg var yngre, hold da fast... Jeg er ikke typen, der holder af at genere folk, men ikke desto mindre er jeg en af dem, der er blevet bedt om at holde min k*ft alt for mange gange. Pinligt, jeg ved det godt, men jeg har aldrig været flabet, hvis folk har bedt mig lukke i (for jeg har aldrig irriteret nogen med VILJE).

Jeg er af samme årsag også ret tolerant i biografen nu, der skal en del til, før jeg bliver sur. Jeg tror ikke, jeg generer folk længere, i øvrigt, det voksede jeg fra; men jeg griner, gnækker og fniser over underlige ting til tider, fordi jeg er et fandom-orienteret menneske og derfor ser nogle dynamikker mellem karaktererne, som de fleste ikke ser.

Det kan da godt give nogle sære blikke til tider. ;)

-+- Zip.

0
0
Svar på denne tråd

Min bio-tur
Forfatter: 
Dato:  01-07-2007 22:53

Den mest ubehagelig oplevelse jeg har haft i bio var for ca 1 år siden da jeg var i inde og se en film med min veninde.

Vi kommer så gående og skal forbi et ungt par som sidder ned. De har så sat et bæger sodavand midt på gangen, jeg ser det dog, og husker at træde over det. Vi sætter os så 2 pladser fra dem, da vi kan høre der kommer meget vrede kommentarer over fra dem. Jeg spørger så om der er noget galt? "Ja gu er der da så! Du har væltet vores sodavand din SO!"

... Æhm... det må i meget undskylde men tror altså ikke det var mig (dette var jeg 100% sikker på - men undskylder selvf. alligevel) Men ja, en undskyldning kunne de så ikke bruge til noget jo.

Resten af filmen går med at sidde og svine os (mig) til, kaste ting på os og gøre alt for at ødelægge det for os. (vi var så 15-16 år, de var nok midt i 20´erne)

Til sidst går han så ned efter en ny sodavand - det viser sig (vi kunne høre hvad de snakkede om) at den var utæt fra starten af, derfor havde de sat den på gulvet, og de fik så en ny helt gratis...hvad hulen er problemet så??

Da filmen stopper kommer han hen til mig (han var ret høj og den kraftige/pumpet type) og sviner mig rigtig meget til. Virkelig! Har aldrig blevet kaldt sådan nogle ord før.

Da vi er kommet ud og går hen på busstoppestedet (mørkt og ikke mange mennesker i nærheden) kommer de kørende forbi, slår bremserne i, og bakker tilbage så de er ved at køre os ned, ruller vinduet ned og råber nogle ord efter mig som jeg ikke tror jeg må skrive herinde...

Jeg ved at det var dem der var latterlige, og jeg bare burde svare igen eller ignorere dem, men jeg var 15 år, og virkelig chokeret/bange...desuden giver det jo ikke dem ret til at ødelægge filmen for os.

Nå ja, jeg tilbød endda at løbe ned og købe en ny sodavand til dem, og skulle selvf nok betale...men det ville de ikke

Men udover dem har jeg tit mødt folk som virkelig gjorde alt for at ødelægge filmen for alle andre i salen...eller det skulle man da tro

Mvh Louise
*
At vove, er at miste fodfæstet et øjeblik - ikke at vove er at miste sig selv
Søren Kierkegaard

*
- Så er det bestilt! :D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider