Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Tekst tv - hvad laver Paris Hilton der??
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 22:18

Hvad sker der lige for ttv??? - Der har flere gange stået nyheder om Paris Hilton de sidste dage...og det synes jeg slet ikke hører under globale nyheder - det er jo sladder!

Michelle

Hvis du er positiv ser du løsninger.

Hvis du er negativ ser du fejl.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ser sådan på det
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 22:33

- At når Paris kan være forsidestof alle vegne, så er der ikke sket noget virkelig interessant nogen steder, agurketidende kaldte man det også engang. Når avisforsiderne bliver intetsigende, fordi der ikke er noget ordentligt at fylde spisesedlerne med.

hilsner
/Diane

Ytringsfrihed er ikke det samme som ytringspligt

0
0
Svar på denne tråd

ttv...
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 22:42
ttv har altså nogle sladdersider - ligesom de har indland og udlands nyheder.

Før maeh, nu LineFabæch
Nu med hjemmeside: LineFoto.dk

Queen (TILSALG), Darling og Capzeda XX

Flere ting købes og sælges

0
0
Svar på denne tråd

paris hilton
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 23:39

Jeg er efterhånden ved at brække mig over at læse om hende..

Hun ahr jo aldrig i sit liv ydet en indsats for noget som helst.. tværtimod så duller hun bare rundt og viser sit ansigt til forskellige fester og awards..

At hun har siddet i spjældet i x antal dage rager mig langsomt.. hun kan da bare opføre sig ordenligt, så røg hun nok ikke ind og ruske tremmer..

Jeg mener jo heller ikke, at det bør stå på teksttv som en overskrift.. at de sætter det ind bagerst i rækken er mig lige fedt, men at det skal stå samme på startsiden, det fatter jeg ikke nødvendigen af

MONICA & ROSSO
nu også med Sussi Solskin

{>

0
0
Svar på denne tråd

paris hilton
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 23:42

jeg kan godt lide paris hilton...men jeg syntes faktisk ikke det er særlig spændende at læse om hvad hun har spisttil frokost...eller om hun har en lyserød tandbørste...

SVEND 4 EVER!!!!!

www.heste-nettet.dk/fo...7/1279937/

skal du bruge en fotograf....så læs lige advarslen her

www.heste-nettet.dk/forum/6/54502/ 54502/

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

smukke-ped
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 23:51

Må man spørge hvad det er, der gør at du godt kan lide Paris Hilton?

Jeg spørger fordi jeg ikke har nogen holdning til hende, hverken positiv eller negativ, men jeg har så heller aldrig rigtig oplevet noget skrevet om hende, der gjorde at jeg kunne danne mig en. Men det har du jo nok, vil du indvi en uvidende?

hilsner
/Diane

0
0
Svar på denne tråd

paris hilton
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 23:57

hvorfor skulle jeg ikke kunne lide hende? hun har da ikke gjort nogen noget...

hun er ung,smuk og rig...hun lever livet...når hun ikke er i spjældet...hun forstår at udnytte de muligheder livet giver hende...hun er ikke bange for st vise sig frem,og så tror jeg hun skider på hvad folk mener om hende...

det er da fedt...

SVEND 4 EVER!!!!!

www.heste-nettet.dk/fo...7/1279937/

skal du bruge en fotograf....så læs lige advarslen her

www.heste-nettet.dk/forum/6/54502/ 54502/

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

Tak Ped.
Forfatter: 
Dato:  30-06-2007 00:01

Det er så stadig ikke noget, der får mig hverken til at kunne lide, eller ikke lide, nogen. Der skal lidt mere karakter til tror jeg.

Men tak for din uddybning.

hilsner
/Diane

0
0
Svar på denne tråd

Mange vil høre om hende
Forfatter: 
Dato:  30-06-2007 00:33

Mange vil gerne høre om hende, ellers var der jo ikke salg i de historier, der bliver skrevet. Hvis ingen gad læse dem eller tage stilling til dem, så fandtes de sikkert heller ikke.

Men jeg kender mange, der elsker hende og elsker at hade hende og begge "folkeslag" læser historierne, nogle fordi de finder hende interessant og andre for at de kan få noget at brokke over - og det sidste synes jeg er et ret velkendt fænomen

Selv har jeg ikke rigtig nogen holdning til hende. Jeg kender hende ikke peronligt og det billede, som medierne tegner af hende kan jeg ikke ritig finde ud af, hvor sandfærdigt er.

0
0
Svar på denne tråd

Paris...
Forfatter: 
Dato:  30-06-2007 11:09

Ja, jeg havde så heller ikke nogen holdning til hende, før jeg så et interview med hende på TV... Det er vist meget tydeligt at den pige aldrig har gået i skole eller taget en uddannelse.. Det var ihvertfald ike visdomsord der kom ud af munden på hende.

Så nu er min holdning bare, at hun er en forkælet lille tøs der ikke kan tåle verden hvis ikke hun får sin vilje. Det er vist mest synd for hende selv, at hun lever det liv hun lever. Jeg er ikke misundelig.

Hilsen MIG der har en uddannelse, selv har tjent de penge jeg har brugt på mit hus/bil/tøj, og har venner der tager mig for den jeg er, og ikke pga mine penge.

Når du møder en hund på din vej,

skal du trække den i halen og tænke på mig

www.123hjemmeside.dk/ziggy2006

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider