|
|
| For godt til at være sandt? (Bryster) |
| Forfatter:  |
Mor til ♣Franciska♣ |
| Dato:  |
29-06-2007 09:52 |
|
Nogle der har hørt om / prøvet dette produkt? http://www.procurves-danmark.com/ Jeg har googlet det, og umiddelbart kan jeg ikke se noget galt med det.. Men jeg er stadig for stor en kylling til at prøve!  Men bortset fra det, så syns jeg deres måde at formulere tingene på er dybt diskriminerende.. De får det jo til at lyde som om det er en skam at have små bryster... Citat: Hvorfor have små, slappe bryster? Kan mænd lide små bryster? Det er videnskabeligt bevist at store, faste bryster har en positiv effekt på vore kunders selvtillid. Takket være den unikke formel i vort nye Procurves kan du nu få større, fastere bryster, større selvværd og et bedre ***liv. Hmm...
Mvh Bonnie **Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did** Logo/Banner/Fotografi: www.bjfoto.ridesiden.dk Gratis fotografering i hele Juni og Juli! Book nu! Kontakt via PB eller hjemmesi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| søg læge |
|
|
og kan han VARMT anbefale dig det produkt, jamen så spirng ud i det. Hvis nu alle de "under cover" produkter var ihh og åhh så gode, så var de nok mere burgt i hverdagen. Og til dit spørgsmål, nej har ikke prøvet det, og kender det ikke. Og kommer heller ikke til at prøve det, så hellere lade naturen gå sin gang!!! 
Mange hilsner
Marie M Nu med Øffe-Mor & pige-hesten Tøsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
29-06-2007 10:05 |
|
Ja, jeg har allerede prøvet at ringe til min søde læge, inden jeg smed denne tråd ind, men han var ikke til at træffe i dag. Æv! Men det kunne da være fint med grønt lys, når man ligefrem svømmer rundt i en a-skål!  Tak for dit svar, Marie!
Mvh Bonnie **Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did** Logo/Banner/Fotografi: www.bjfoto.ridesiden.dk Gratis fotografering i hele Juni og Juli! Book nu! Kontakt via PB eller hjemmesi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm |
|
|
Når der står at deres team består af sundheds- og seksualterapeuter, så tror jeg at det er en stor gang humbug. Enhver kan kalde sig terapeut, såvidt jeg er orienteret. Der er ingen uddannelse krævet for at få den titel, men det kan være at jeg tager helt fejl. Men jeg må tilstå at jeg ikke læste videre end til terapeuterne 
Danmarks hestemuseum, -videnscenter og -arkiv, søger genstande, arkivalier, viden osv. om hestens historie til udstilling og bevaring for eftertiden. Al hjælp er højt værdsat. Kontakt venligst Mai (se præs).
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ejjj... |
|
|
Den hopper du da ikke på hvá'?  Der findes millioner af firmaer der sælger produkter der kan gøre os alle sammen perfekte og forøge brystomfang, penis længde, fjerne fedt lige hvor man ønsker det og rynker og øge intelligensen og gøre os rige og som tilbyder os guld for vingummi. Og der findes millioner af mennesker der håber så meget på et eller andet mirakkel at de gladeligt betaler formuer for fup og fiduser. Der er bare lige det, at der endnu ikke er et af alle de produkter der virker på andet en pengepungen. Brug i stedet pengene på sund kost og en god BH. Conni
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
29-06-2007 10:15 |
|
Tak for jeres svar! Alt behøver vel ikke at være svindel og humbug? Det er muligt at dette er, men det behøver ikke nødvendigvis være tilfældet jo... Jeg har da prøvet forskellige 'for godt til at være sandt'-ting fra eks. tv shop og internettet, og de har da virket præcis som lovet. Måske man er lidt for nervøs for 'vidundermidler' fordi man har hørt så meget negativt. Og måske er det også godt at være på den sikre side... Nu ville jeg jo bare høre om der var nogle der havde kendskab til dette. Bortset fra dét så jeg har googlet de 'læger' der anbefaler produktet og de dukker kun op på sider der omhandler Procurves.. Temmelig dårligt tegn, haha! Jeg er da 100% frisk på at prøve det, hvis man bare kunne være en milliard % sikker på at der ikke var nogle bivirkninger. PS: Jeg spiser sundt og har gode bh'er.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har et helt gratis |
|
|
råd, og det er at sove med en god bh om natten. Det er måske ikke så sexy, men vævet bliver ikke strukket til den side man ligger eller brysterne ligger sig heller ikke til hver sin side når man ligger på ryggen. Ved festlige fornøjeligheder på lagenet undlader man den selvfølgelig, ellers bliver det for amerikansk. Men jeg har ammet 2 børn og har bryster på samme sted som da jeg var 21.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan godt forstå dig |
|
|
Det lyder heelt vild fristende. Men ak og ve "produktet er 100%naturligt" ja det er pot og hash også.. Jeg læste noget igår om forvirring af østrogenniveauet hos kvinder som var en årsag til brystkræft... Jeg tror man skal være MEGET agtpågivende på sådan noget også selvom det måske virker... Jeg ville tage længe med min læge først og sagde han ehmm nej, så hørte jeg også efter!
Accept af forskellighed er individets største problem. Karl Johan Lindrup Olesen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
29-06-2007 10:22 |
|
Har lige snakket med min læge, og han kender ikke produktet.. Så måske man bare skulle lade det gå passé. M Pedersen - Tak for et godt råd.. Det vil jeg have i mente hvis mine nogensinde vokser op og beslutter sig til at tage på langfart!  Hebrana - Haha, fed kommentar med Pot og Hash! Ja, enig med evt. bivirkninger, det er også det jeg ville være mest bange for. Det mindste er at man måske smider penge ud af vinduet på noget der ikke virker...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nå, men så skal du |
|
|
da bare have sådan en "penisforlænger" hvor du stikker brystet i og så suger det ud v.j.a. vacuum. Så kommer der lidt længde på og så en god sovebh, så er den i skabet... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Jeg vil godt gå af med noget, hvis det skal være.. Vil du ha én skål eller mere?
--- ღ Balthazar & Obertinn ღ Nu med Pintohesten, Great-Vikings Indiana.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
29-06-2007 10:32 |
|
Haha, de skal jo ikke være lange M Pedersen! *GGG* Obsession, tak for det, bare så der er til en B det ville være fint.. Eller bare en A måske? Suk... Hvordan ordner vi dén? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Jeg vil MEGET gerne af med en del, så du kan sagtens få en B evt. C?
Jamen, er det ikke bare stikke en nål i, suge ud på en måde og så sprøjte det ind igen? Arj, ved det sq ikke.. Ikke hver dag jeg deler sårn noget ud.. Hehe.
--- ღ Balthazar & Obertinn ღ Nu med Pintohesten, Great-Vikings Indiana.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
29-06-2007 10:39 |
|
Haha, nå det gør du alligevel ikke? *LOL* Bare en B tak, det må være nok! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen det er jo |
|
|
der sådan en nat bh skal ind og gøre gavn. Først samler man lidt fylde og så hægter man op. Måske man skulle tage patent på en natbh...??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
29-06-2007 10:43 |
|
Beklager, M, men de findes allerede... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Urter, hi hi hi hi |
Merri |
29-06-2007 10:45 |
|
Tjo... Produktet er sikkert bare en fed fidus for opfinderen, men det kommer nu også an på hvordan de anvendte urter er behandlet. De første to: bukkehorn og fennikel, er oftest brugt pga. deres gavnlige virkning på mave/tarm systemet, mod oppustethed og væskeansamlinger. Den syntetiske aminosyre L-Tyrosin, virker ligeledes på skjoldbugskirtlens stofskifte. (indtilvidere 3 ingredientser, der ikke har noget med patværket at gøre ) Vild kartoffel??? der skal jeg ikke kunne udtale mig videnskabeligt men det de mest fremhæver er C-vitamin. (det får den almindelige dansker vist også lige i underkandten af.) Så kommer tangplanten Kelp. Den har herhjemme været markedsført som slankemiddel. Så kommer der noget der rykker (men igen afhænger det af hvordan urterne er blevet behandlet) DAMIANA! Produktet lovede også øget seks-lyst Det er pga. denne plante... (og så siger jeg ikke mere *fløjt* men den er ikke narkotisk på nogen måde.) Kvan: En gammel vidunderplante som både før, under og efter middelaldren blev holdt i store gårde pga. den brede næringsværdi. Hjertespand: har ikke lige læst på lektien  Tidsel: Jo, den skulle nok have nogle hormonregulerende egenskaber, bare ikke i den dosis der er brugt. Gætter på, at det er tidselolien der er brugt som base for alle de andre udtræk/stoffer. Den er bestemt sund. Humle: Endeligt en plante der direkte er bevidst kan have indflydelse på de kvindelige fortrin. Humle indeholder et østrogen-lignende stof, som ganske rigtigt kan stimmulere brystvævet. (Men hvorfor går langt de fleste mænd så ikke rundt med buster, der ville gøre selv den p*rnostjerne dybt midsundelig?). Det virker som et produkt der indvirker på fordøjelsen og pengepungen, uden at gøre nogen større gavn nogen af stederne  Især når produktet roses i forblommede floskler, uden på noget tidspunkt at støtte sig til nogle faktuelle/videnskabelige betegnelser, hverken tests, undersøgelser eller nærmere videnskabelige forklaringer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| piller.. |
smukke-ped |
29-06-2007 10:52 |
|
piller der kan give større bryster...aha.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg ville nu heller have et produkt, som gik den anden vej  Er træt af mine bryster, de er utrolig tunge, og knap så små 
/DarkAngel "At give en grund til noget er at så tvivl om det. William Hazlitt" Du er velkommen til at tilføje mig på MSN: darkang3l@gmail.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| useriøst |
Sune |
29-06-2007 10:54 |
|
Magen til useriøst og udokumenteret produkt! det overtræder da vist både lægemiddel- og markedsføringsloven! Undre det dig slet ikke at du ikke en gang kan se hvem der er der sælger produktet? Hvorfor har de ingen anbefalinger danske læger når det nu er sådan et vidunder produkt?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej med dig |
mussei ♥cecilia♥ |
29-06-2007 10:55 |
|
det skam ikke altid lige sjovt og have store bryster. min mor har fået hendes opereret mindre, selv har jeg store bryster i forhold til resten af min krop. det svært og finde bh`er svært og købe tøj da det ikke skal være for nedringet da man så tit bliver set som en et eller andet. fyrerne er ved og brække nakken efter en, sågar er jeg blevet spurgt af en fyr nede i byen om det var ægte ham og hans kammerat havde nemlig lavet et vædemål om det. det faktisk trist nogen gange at det er sådan. jeg har overvejet og få fjernet lidt af mine selvom de ikke er kæmpe, men alligevel syntes jeg ikke jeg ville have de ar o.s.v jeg syntes bare ikke altid det er lykken med store bryster, jeg bruger normalt m i tøj og 36 i alm bukser, skal jeg have en kjole der skal lynes i ryggen skal jeg have en 42 44 ellers kan jeg ikke passe den over brysterne, og så opgiver jeg helt og finde en kjole. så tro ikke det er lykken, men ved ikke hvordan folk med mindre bryster har det, måske som jeg har det over at have storre???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| For godt til at være sandt... |
|
|
Tjae, min erfaring med mirakelpiller for både det ene og det andet er at lyder det for godt til at være sandt, så er det, det nok også 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
29-06-2007 11:06 |
|
Hm, jeg vil jo heller ikke have STORE bryster, jeg vil bare gerne se kvindelig ud...  Sune - Jo, det undrer mig, netop DERFOR laver jeg en tråd for at høre om der er ANDRE end jeg der har hørt om det... Det kunne jo ligeså vel være at der dukkede en pige op der fortalte at hun havde prøvet det med stor succes. Hvordan lærer man hvis man ikke undersøger???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
nassebasse ♥nilaus♥ |
29-06-2007 15:33 |
|
man skal bare træne brystmusklerne, det får brysterne til at se større ud..og synes altså, at mennesker er pænest, når de er sig selv
et ægte smil kan oplyse en hel by
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeps, for de |
|
|
der bodybuildekvinder har simpelthen de mest kvindelig former..(o;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der er... |
|
|
...altså store fordele ved de små, når man nu rider. Man risikerer ikke at slå sig selv ud, ingen dyre sports-BH'er, ingen rygsmerter pga. tunge bryster - og de evt. mandlige undervisere mister ikke fokus.  Jeps, som rytter/sportsudøver kan man sniildt finde fordelene.  Ulemperne? Tja, du skal ikke lægge dig ret meget ud, for der er ikke noget til at kompensere for det foroven. Det er ikke alt tøj, der er lavet til et strygebræt, så man må klæde sig derefter. Mette (Fjolle)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ))) |
|
|
hej du  Jeg kender ikke dem her, men har da prøvede nogle andre, en lyserød pakke fra helsam butikkerne... mener de kostede 599 for en pakke...til ca 35 dage. hmm om det virker ja lidt måske men ikke sådan videre overvældet. måske jeg sku fortsætte i flere mdr for at se resultat ved jeg ikke... købte kun den ene pakke. 
Stolt ejer af Hagi Håbegård. ! Mvh Cille79...
Grønne catago full skind bukser sælges...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen dog. |
|
|
Du kunne starte på ppiller 
Det gør brysterne lidt mere spændte. Det får dem til at se store ud og føles større. Hvis du ikke allerede tager ppiller. Selvfølgelig så nogen som har bivirkning i at man får større bryster. Det kan være gestonette eller harmonet  - Ellers kun én ting du kan gøre - og det er at lægge dig under kniven. Eller dét end masse natur og vidunderlige midler 
Det Er Så Svært At Skilles Ad, Så Svært At Gå Sin Vej. Men Alle Mine Tanker, Vil Altid Følge Dig :'(-<3' Kan Ikke Hjælpe Mennesker Med Hesteproblemer - Kun Heste Med Menneskeproblemer..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg undrer mig i første omgang ... |
Lisbeth Sejberg |
29-06-2007 19:01 |
|
... over, at hvis man virkelig ville fremstå seriøs, havde man vel ofret penge på korrekturlæsning, inden hjemmesiden blev smidt ud til os  Beskrivelsen af hvad der sker, lyder da egentlig ikke videre behagelig, hvis det er mælkekirtlerne, der bliver genaktiveret (eller hvordan det nu var formuleret)  Jeg synes, det lyder som noget, der bliver ømt og aldeles ikke fremmende for 6lysten  Mvh. Lisbeth
Der var engang, hvor der skulle have været vist rodeo i Danmark .... det blev heldigvis stoppet. Godnat og sov godt :-) Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Harmonet? |
|
|
Sandra ♥Cashew:
Jeg bruger ppillerne fra Harmonet men mine bryster er stadig en 70B? Jeg har heller ikke taget på.. Jeg har faktisk slet ikke fået nogen bivirkninger fra de piller.
Jeg føler mig skuffet nu.. De har i ikke givet mig større bryster..
*øvbøv*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|