Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Mens vi venter på missemor
Forfatter: 
Dato:  28-06-2007 10:15

Min kat er gravid. Meget gravid, faktisk!

Hun er så stor at hun ser ud til at kunne eksplodere når det sku være. Så nu går jeg og keder mig og venter på at hun spytter de små ud.

Nogle der har nogle gode tommelfingerregler/kender nogle tegn, hvorpå man kan se om det er ved at være?

JEG ER SÅ SPÆNDT!

Josefine&Cola

There is something about the outside of a horse that is good for the inside of a man.

- Winston Churchill

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  28-06-2007 15:15

ingen husmor-råd??

Josefine&Cola

There is something about the outside of a horse that is good for the inside of a man.

- Winston Churchill

0
0
Svar på denne tråd

De sikre tegn er
Forfatter: 
Dato:  28-06-2007 15:31
At maven ligesom "falder ned" og katten bliver lidt hul i flankerne, den kan også blive mere kontaktsøgende.

De usikre tegn: Katten er mere kontaktsøgende.

Det er forskelligt fra kat til kat, min Abrikosia får dem bare, på et sted, hun har valgt. Hendes søster Tiger punker éen, til man fatter, hun gerne vil have en kasse at føde i nu- tak! Så klarer hun selv resten. Deres mor vil holdes i poten- og helst føde i min seng...

Op til fødsel vil katten gispe, være lidt slimet bagi- og når man kan se en grønsorte "pose", så er det lige op over. Nogen katte har meget ondt og klager sig højt, andre klarer det mere stilfærdigt.

Min erfaring er, at det er forskelligt fra kat til kat, de diskrete får dem bare- og andre skal holdes i poten i timevis. Dog vil de fleste gerne have, at man er der og snakker med dem.

Mvh xtiny

♣ Scientist's Door Sign: "Gone Fission." ♣

"Have no fear of perfection, you´ll never reach it"
Salvador Dali

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  28-06-2007 18:51

jeg synes det er som om min kat er blevet mere reserveret og utilpas her på det sidste. hun virker meget besværet. hertil skal det dog føjes at hun også var ekstremt kontaktsøgende før

tak for det. var lidt i tvivl om jeg skulle gå når det var eller hvordan. vi har haft mange katte og mange killinger men de har altid bare lagt dem nede i stalden og så har vi fundet dem, men hende her er indekat så hun føder nok indenfor.

jeg har kun en gang været ude for at vores kat har født indenfor, og det var i fodenden af min seng, mens jeg sov, så..

men det er lillemissens første fødsel, så jeg er lidt nervøs.. hun er kun fra august sidste år

Josefine&Cola

- Winston Churchill

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider