står med en ponyvallak som skal væk om to uger og sys betemt ikke han er dyr. HAR LIGE SAT HAM YDERLIGERE 5000 ned ! han kommer herind i morgen. men ville lige høre, om det kunne betale sig? nogle som evt. mangler/ kender nogle som øger gode 1'er ponyer ?
Jeg har lige solgt min 1'er pony til udlandet, nærmere Norge. Han blev solgt på maks. 1½ uge. det gik virkelig stærkt, og selvom vi har taget ham af nettet så ringer folk stadig.
Der var 3 ude og prøve ham. De to sidste ville begge købe ham.
Vi har nok fået omkring de 15 henvendelser på ham det har været fra hele Norden..
hej han kan gå en la nu, snuet til changementer . han blev først tilredet som 5 års, så er lidt bagud i sin uddannelse. særdelses velgående og utrolig godt sat sammen. på maks mål, 7 år. har gået lc3 på c-plan. sidste sommer til 62% er ikke tartet siden pga. min alder. 30000,- der medfølger underlag og lidt andet små-udstyr med i prisen. det kunne være et forsøg at sætte ham ind der i hvert fald. hvad gik jeres ?
sys i det kan etale sig at ruge tid og penge på at sætte ham til salg nu, eller skal jeg heller smide ham i kommission, hvor de har ti gange flere kontakter, plus de er professionelle. det da klart at de tager en edrier, som er "voksen" mere seriøst end en 17-årige pige, so selv skal sørge for fremvisning etc. ! hjælp, giv mig et råd, er i syv sind, synes virkelig han skal væk inden august !
selvom du sender din hest i kommision er der stadig ingen garanti for at han bliver solgt inden august. nogle gange går det stærkt og andre gange mindre stærkt. så husk at det også koster penge at have hesten i kommision plus nok 10 procent af salgsprisen.
nogle foretrækker at købe hest gennem proff. ja, men igen andre vil hellere købe privat.
ikke et egentlig råd til dig bare nogle flere tanker at forvirre dig med