Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

TANDLÆGE KBH HURTIGT!
Forfatter: 
Dato:  27-06-2007 11:32

Ja jeg søger en god men ikke alt for dyr tandlæge i kbh hurtigt, har en tand der er begyndt gå ondt, det tager til dag for dag, det er en gamle tand jeg for mange år siden havde et hul i, nu er fyldet begyndt knække sammen med min tand..

Har ikke fundet en tandlæge endnu, trods jeg boede her længe (4 mdr), da jeg er lidt bange for gå til tandlægen, da alle jeg har haft ikke har været søde i munden, derfor bare har beholdt min gode i nordjylland.

Med venlig Hilsen

Louise

R.I.P Nuser

0
0
Svar på denne tråd

Hej med dig
Forfatter: 
Dato:  27-06-2007 11:44

Kan anbefale Tandlægerne på Sankt Thomas Allé, ved Sankt Thomas Plads.

Enormt søde og ikke så dyre.

Maria

Søger lejelejlighed i Kbh., med tilladelse til kat.

Kan du hjælpe?

0
0
Svar på denne tråd

Okay :)
Forfatter: 
Dato:  27-06-2007 12:11

Aner ikke hvor det er, har du et telefon nummer evt?

Med venlig Hilsen

Louise

R.I.P Nuser

0
0
Svar på denne tråd

jo længere du venter
Forfatter: 
Dato:  27-06-2007 12:13

kan ikke se hvorfor det skal være billigt... du bestemmer jo næsten selv at det bliver dyrt når du trækker det så længe... jo længere man venter med at gå til tandlæge - jo dyre bliver det i sidste ende...

I' m me.... and I'm perfect...

Ægte GUCCI solbriller og LOUIS VUITTON taske sælges! se mere på min præ.

0
0
Svar på denne tråd

Øhhhmmm
Forfatter: 
Dato:  27-06-2007 12:18
Nej der er stor forskel på hvad de tager for det, nogen tandlæger vil have 500 for lave et hul hvor andre kun skal havde det halve, eftersom jeg er i stort - så vil jeg heller se om jeg kan få det til under 500 kr. Ved godt det kun blir være af vente, det derfor jeg hurtigt skal bruge en tandlæge.

Med venlig Hilsen

Louise

R.I.P Nuser

0
0
Svar på denne tråd

Der er
Forfatter: 
Dato:  27-06-2007 12:20
stor forskel på tandlæger. Nogle er lidt for hurtige til at sige, at en mørk plet er et hul, og det er derfor rart at få anbefaldet en god en, som ikke ser "spøgelser" over alt. Min kæreste leder også efter en tandlæge i København (hans tænder trænger til at blive tjekket), men det er svært at vide, hvem der er reelle og hvem der blot forsøger at tjene kassen. Jeg har tandlæge på sydfyn (170 km væk), og vil ikke skifte da han er reel, og ikke begynder at lave hver misfarvning fordi det kan udvikle sig til et hul - han ser tiden an (jeg kommer også troligt hver 6. måned!). Om han er billig? Det ved jeg ikke. 250 kr for et tjek og 1000 kr for to huller (plastfyldninger) + tjek + bedøvelse - er det billigt?

Pennyblade købes. Se mere på præsentationen.

Pontus efterlyses, 15 årig New Forest på ca. 127 cm.
0
0
Svar på denne tråd

Tandlæger
Forfatter: 
Dato:  27-06-2007 12:21

Maria

Søger lejelejlighed i Kbh., med tilladelse til kat.

Kan du hjælpe?

0
0
Svar på denne tråd

Heheheheh
Forfatter: 
Dato:  27-06-2007 12:23

Tak, prøvede krak, den kunne ingen tandlæge finde på adressen.. hehe.. Glemte helt de gule sider findes :D

Med venlig Hilsen

Louise

R.I.P Nuser

0
0
Svar på denne tråd

Tandlæger
Forfatter: 
Dato:  27-06-2007 13:29

som jeg bruger er disse

http://www.buddingetandklinik.dk/

Pris og kvalitet hænger sammen- så det kan blive meget dyrt at vælge en der er "for" billig- det måtte min kære veninde sande da hun fik lavet noget klams som kom til at koste hende en rodbehandling-

MVh Dorthe

0
0
Svar på denne tråd

jeg kører
Forfatter: 
Dato:  27-06-2007 13:31

pænt til vallensbæk og bruger vallensbæk tandlægecenter.

Magen til reele mennesker skal man lede længe efter´. -Også er de ret pædagoiske...jeg er rigtig slem tandlæge rad!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider