Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

min kats fuglefangst hihi
Forfatter: 
Dato:  26-06-2007 19:21

synes lige jeg vil dele denne oplevelse med jer, og ja det er ikke for sarte sjæle

Min kat på 2 år har glemt sit jagtinstikt hun kom i dag meget stolt ind med en død fugleunge (som lige havde brækket nakken ved at flyve ind i vinduet, vi så det) nå men hun viser os stolt sin fangst, og skuler af hundene( tænk om de ville nuppe hendes fugl), da hendes æresrunde er slut sætter hun sig på terassen (staves) og ja hvad gør man så??? ja hun er et stort spørgsmåltegn nå men man kan da altid tjatte lidt til den... nå den bevæger sig ikke, men kan så snuse til den... FØJ fjer i næsen... man tjatter så lidt til den igen... der sker ingenting... man går ind og drikker lidt vand, går ud til fuglen igen... hmmm mon man kan sætte tænderne i den... ja det kan man godt, men adr den smager ikke godt jaja man kan da også bare lege med den så så ja nu har hun leget med sin fugl i en times tid og ja den er hel endnu omend lidt ulækker

tænk jeg troede at katte bare pr. instikt åd deres bytte, men jeg har da taget fejl...

Knus Nanna

som har fået nyt job fra den 13 august :-D

Nu med Fjordbollen Brian, som gerne vil have en part 2-3 dage om ugen :-)

Sejr R.I.P 4/1 2007 (den dejligste fjordhest nogensinde)

0
0
Svar på denne tråd

hhh
Forfatter: 
Dato:  26-06-2007 19:35
minder så meget om min lille sofus. han 11 mdr. og aner ikk hvordan man fanger større dyr end sommerfugle. men de er kun sjove så længe de har liv nok til at kunne bevæge sig nok til næsten at slippe fra ham. men når de så er halvdøde hva gør han så? jo han bærer dem pænt indenfor til os viser os den, ligger den så ned og går videre og finder noget andet sjovt. som at spise min papsøsters elefants hale.. hehe. men det er jo helle ikke sjovt når hårene sidder fast i munden.

Gud er God!!

0
0
Svar på denne tråd

min kat
Forfatter: 
Dato:  26-06-2007 22:22

er 1 år (norsk skovkat) og han kan skrive musefanger og fuglefanger på visitkortet. Forrige gang han havde fanget en fugl (det var en solsort) sad han stolt med den på terassen. En af mine drenge så, at der kom en skade gående, sidelæns, og vupti så huggede den kattens fugl og fløj væk med den! Men hævnen er sød, et par uger senere sad katten såmænd og gnaskede i en skadeunge på græsplænen. Så kan de lære det, møgskader!

KH Dorthe, der elsker alle dyr, undtagen skader og edderkopper.

0
0
Svar på denne tråd

min kats bytte
Forfatter: 
Dato:  26-06-2007 23:59
Min ene kat æder alt hvad der er leven, første gang var det en mus han spiste i min have. Kun et ben blev tilbage.
Anden gang var det en solsort, min anden kat havde åbenbart fået nakket et stykke fra ham, hun kom stolt ind og ville ellers begynde og spise den halvdel hun havde fået fat i. Jeg fik dog fat i hendes halvdel og smidt ud.

Her for en times tid siden opdager jeg så at han igen legede med noget ude i haven, gik ud og kiggede, det var ikke en fugl, ej heller en mus, men en stor fed frø. Det var lige ulækker nok, så fat i begge katte og ind med dem

damejakker sælges.

Sådan indsætter du billed.

I don't suffer from insanity...

..I enjoy every waking moment of it..

0
0
Svar på denne tråd

He he.
Forfatter: 
Dato:  27-06-2007 00:05

Ja, de er nogle drabelige dyr, de katte.

Mine fanger og æder alt, hvad de kan komme i nærheden af. Mus, fugle, mosegrise, sommerfugle, edderkopper, biller, myg. ALT!

Webster: Er det ikke tarveligt at tage kattens bytte fra den? Det er jo dens naturlige instinkt, og det skal den vel ikke straffes for? Så tror den jo bare, at den har gjort noget galt. Og mus vil du vel gerne have, de tager?

Kh

Maria

Errare humanum est - sed perseverare diabolicum est...

0
0
Svar på denne tråd

Frygtløs
Forfatter: 
Dato:  27-06-2007 01:54

fanger alt, hvad der fanges kan. Han elsker at bo på landet, det er jo en ren muse-McDonalds.

Før var han total bykat, og havde kan været nede på landjorden, de to gange, han faldt ned fra fjerde sal.

Og FRygtløs, har orden i sine sager. Musene ligger i høet, mosegrisene under den lille trailer, næsten alt andet bliver lagt i værkstedet. På nær hans elskede fugle, de skal helst med ind .

Også vil jeg skide på, at det er synd, at tage hans bytte fra ham. Ud det skal de bare, jeg vil ikke have dem indendør

Han får altid ros, når han kommer med noget, der skal vises frem.

Og han ved godt, at han ikke må have dem med ind. Du kan tydeligt se, hvordan han prøver at liste sig ind.

Så jeg tror ikke han har de store traumer. over at blive losset ud af hjemmet, hvis han medbringer en fuglebasse.

Mvh. Lotte.

Stald Topaze - Avl af brogede

kat. 1 ponyer og heste.

FORZA BRØNDBY.

FORHANDLER AF PAVO.

0
0
Svar på denne tråd

Maria.
Forfatter: 
Dato:  27-06-2007 07:57
Nej det synes jeg ikke, jeg vil ikke have en kat der er smurt ind i et andet dyrs indvolde og blod, ej heller fra en mus. Der ligger så også det i det, at han har haft orm en gang, og hvis jeg kan undgå at det sker igen, så vil jeg helst det.

Det er så heldigvis heller ikke hver dag han fanger fugle, mus etc.

damejakker sælges.

Sådan indsætter du billed.

I don't suffer from insanity...

..I enjoy every waking moment of it..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider