|
|
| Har du været i Prag??? |
| Forfatter:  |
Jaane ♥Pico♥ |
| Dato:  |
25-06-2007 11:09 |
|
Jeg skal på sommerferie i Prag... Nogen herinde der har været der og hvis ja - hvordan var det hilsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har du været i Prag??? |
smukke-ped |
25-06-2007 11:13 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ja, jeg har vært i Prag 2 gange, dog i december. Det er en flott by , så glæd dig:-)
Islænder sadel og dressur sadel til salg. Se min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har du været i Prag |
|
|
Ja det har jeg! Og det er bare rigtig skønt!  Det kommer selvfølgelig an på hvad man vil. Der er rigtig mange flotte bygninger. Og det Gule Marked skal ses 
Smil når du vinder, og le når du taber.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeps ... |
Shaze |
25-06-2007 11:24 |
|
Har også været i Prag, fem dage i påsken - det var fantastisk!
Hvis du skriver lidt om, hvad dine interesser er, kan vi måske komme med nogle særlige anbefalinger..
* * Shaze *
*
Psst!...du skal også læse dit indlæg i morgen.
Ko-klapper Ørkenrotteejer
Matti-passer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| prag... |
|
|
Jeg har også været i Prag. Heller ikke en by for mig. Dog er den plads med det store specielle ur flot, og så er der kirken hvor Tycho Brahe ligger begravet jo noget man skal opleves. Men jeg var der i start 90´erne, og der kan jo være meget ændret siden sidst. God tur. Kh Mette
Undervisning tilbydes; se min Præsentation Mette Lodberg V/TeamLodbergRidersCoaching
Undervisning på Hele Sjælland, og nu også i Malmø! Kvalitets unghest søges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123445234 |
Pernille ♥Donna♥ |
25-06-2007 12:34 |
|
Ja, har været i prag på skole tur.. Glæd dig, det er dejlig billigt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja i 9.klasse |
|
|
kanon by, det gule marked skal ses, og er det carlsbroen den hedder eller... det skal i hvert tilfælde også ses, og de andre ting som folk nævner. Vi var også i Theresenstadt(staves) en tidliger konsentrationslejer. Rigtig spænden, men også lidt ubehageligt. Men det kommer jo også an på hvad man gerne vil med sin ferie.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har du været i Prag? |
|
|
Ja, da jeg var lille og i 9. klasse. 
Malle - med Honeyburst/Raja 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Prag . |
Chikke |
25-06-2007 14:32 |
|
Jaa har været i Prag - Det gule marked i Prag skal besøges , da det er rigtig godt, men der er mange forskellige spændende og flotte ting - så glæd dig! Go tur 
Cirkeline, min skat er dejlig!!! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Prag... |
|
|
Jeg har været der nogle gange, og det er en fantastisk flot by. Jeg kan huske vi var meget imponerede over en borg, der ligger inde i byen (kan ikke huske navnet), men man går op af en lang snoet vej og hele vejen op er der boder med krystal og lignende. Og så er Theresienstadt absolut et besøg værd, lige som man skal se Karlsbroen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ja, jeg har været i Prag - da jeg gik i 10. klasse...så det er lige et par år siden.  Men jeg kan da huske, at det var en utrolig flot by med mange smukke gamle bygninger. Der var ikke så meget spændende at købe dengang, det var jo lige efter murens fald. Tag også en tur til Theresianstadt, det ligger ikke så langt derfra. Uhyggeligt sted, men alligevel interessant.
***** Snepony *****
If the aborigine drafted an IQ test, all of Western civilization would presumably flunk it. Mahatma Gandhi Adventure is the result of poor planning. Blatchford Snell
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhgsrtfhsth |
|
|
jeg var der for flere år siden. husker det ikke så godt. Det eneste jeg husker var at bilen skulle låses inde om natten i bur og vi turde ikke lade den stå på gaden om dagen heller, for så var den nok ikke intakt da man kom tilbage.. måske har vi været i et ekstremt kvarter  men det er måske forbedret nu 
NY lækker OS-trense sælges (full)! Highlander <3 Nyd livet på de evige græsmarker.. Glemmer dig aldrig! Den stolte ejer af Miss GiGi - fuldblod er vejen frem  -Og det går stærkt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har... |
Donnaj ♥Mie kimmie Jensen♥ |
25-06-2007 18:18 |
|
Knus Fra Mie Kreativitet er at tillade sig selv at begå fejl. Kunst er at vide, hvilke fejl, man skal beholde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Har været der på studietur i 2002 med min HF klasse, vi var der da byen blev oversvømmet(vi var den klasse, der blev skrevet om i aviserne), så fik ikke set så meget, men regner med snart at skulle derned med kæresten, for at få set det rigtig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jepsen |
TiineA |
25-06-2007 20:01 |
|
Jeg har været i Prag. Super fedt. jeg var dernede med det orkester jeg spillede med dengang. Rigtig spændende by, og rigtig god opbakning fra alle mennesker dernede når vi kom gående gennem deres gader i vores rød/hvide uniformer 
Skal os på Studietur i september. 1 uge på udvekling, og 1 uge på hoteller i prag.. Glæder mig til at se byen igen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg... |
|
|
Ja, det har jeg... i 9. klasse. Det var udemærket. Det er lidt at se...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tusind tak |
Jaane ♥Pico♥ |
25-06-2007 22:21 |
|
for alle jeres svar - glæder mig endnu mere nu - jeg er interesseret i det hele men det er jo nok begrænset hvor meget man kan nå på en uge. Har en datter på 13 der har hørt om det gule marked så det slipper vi nok ikke udenom. Koncentrationslejren ville nok også være et godt bud... hilsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|