|
|
| brasiliensk voks |
| Forfatter:  |
miller |
| Dato:  |
24-06-2007 21:10 |
|
ja så fik jeg endelig taget mig sammen... fredag gik turen til kosmetologen, skulle have vokset understellet..  puh jeg var nervøs,men utrolig nokgjorde det ikke ondt.men følter mig total underlig at ligge der med stellet blottet. gg... andre der har prøvet det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Av for den da!! |
|
|
Mener du seriøst at det ikke gør ondt? Jeg har ikke prøvet det, men min veninde snakker om at hun vil, men det bliver ikke med mig for jeg tror det gør temmelig væmmelig ondt  Venlig hilsen June
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| seriøst |
miller |
24-06-2007 21:47 |
|
ja det gjorde kun lidt ondt øverst.. eller hva man siger.. kan kun sige at jeg overvejer at gøre det igen.. synes seriøst man skal prøve det, før man afviser det. og så holder det helt op til 5 uger.. helt blød som barne numse er det.. gg 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeps... |
Tullermus |
24-06-2007 21:52 |
|
Jeg smutter glad ned hver 4. uge og lader mig flå. Det gør da lidt ondt, som at hive et plaster af, men værre er det ikke. Der er ingen tårer i øjnene eller skrigeri.
/Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
24-06-2007 21:55 |
|
Hmm... Brasiliansk voks... Det vil sige... Ja, hvor præcist? Dér dér, eller ved siden af / bikinilinien?... Beklager min uvidenhed... 
Mvh Bonnie **Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did** Logo/Banner/Fotografi: www.bjfoto.ridesiden.dk Gratis fotografering i hele Juni og Juli! Book nu! Kontakt via PB eller hjemmesi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Virkelig??t |
|
|
Er det rigtigt?? Hvor meget kan man få fjernet? Ja sorry, men jeg vil helst have det hele væk Og hvad koster det? Hvis det ikke gør mere ondt end det, så er det da klart det næste træk fra min side! Jeg er møgtræt af alt det barbering hver/hveranden dag, for det er da ved at være dyrt i blade  Tak for oplysningen!
Vickie Tidligere Vickie (Zheena) Med smuk Connemara 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgdsfgsdfg |
Betty Boop |
24-06-2007 22:30 |
|
En Hollywood er helt glat, og en Brazilian er en fartstribe i midten. Og i siderne, kaldes vist bare bikinilinjen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gør det ikke ondt? |
|
|
Hmm hvad koster sådan en omgang, for det lyder da rarere end alt det der babering (mig og skraberen er nemlig ikke gode venner)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Betty Boop, det er omvendt. En brazillian er helt glat og en hollywood er med striben  Jeg giver 200 kr for en Hollywood og 300 kr for en brazillian.
Med venlig hilsen Line Nu med stjernehesten Gaia (og Bernie selvfølgelig ) Himlen har, den 24/4-07, fået den smukkeste stjerne, Marik.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lige akkurat igår |
|
|
faldt beslutningen om, at jeg skal være en star når jeg nu alligevel skal have benene gjort sommerklar. Jeg skal slippe, for hele ben og en hollywood 450 mener jeg. Jeg smutter til en mindre klinik i lyngby, som er super gode (har sågar været i custome og de er ofte nævnt på orstrogen.dk) og meget flinke. Så snart skal jeg stå testen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345678 |
miller |
25-06-2007 09:32 |
|
jeg gav 550 kr. for hele benet plus en brasiliensk.. og resultatet er bare så godt og billigere end blade
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor er i modige!!! |
Karina (Islænderfan) |
25-06-2007 09:38 |
|
I er godtnok nogle modige folk herinde!!!  Og det der brazilian er det ikke hvor de efterlader hårene der og de er klippet så de er hjerteformet???  Jeg nøjes med gilette " the best a man/ woman kan get"  Og jeg nøjes med bikini linien, ben osv, for jeg kan ikke forlig mig med tanken om at rende rundt helt skaldet. 
Med venlig Hilsen Karina Prøv en Islænder! Du vil garanteret syntes det er skideskægt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øhmmm. |
|
|
Hvordan tør i??? Ja hvis det øverste gør mest ondt, så ved jeg godt hvordan det er  Men ud over det, at ligger der med det hele i vejret, er det ikke lidt sært??? -måske er jeg snerpet og gammeldags 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1111111111111111 |
Mor til ♣Franciska♣ |
25-06-2007 10:03 |
|
Sidste år fik jeg et gavekort af min kæreste til en beautybiks. Gavekortet indeholdte følgende behandlinger: Ansigtsbehandling Kropsmassage Voks af ben De to af behandlingerne har jeg brugt... Den sidste har jeg ikke haft mod på endnu. Gæt selv hvilken. Er I sikre på det ikke er så slemt?? Kan vi ikke høre fra én der syntes det gjorde rigtig ondt, hvor længe gør det ondt? Min største frygt er at den tynde hud ryger med af. Chancen er lille, men den er der! GYYYS 
Mvh Bonnie **Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did** Logo/Banner/Fotografi: www.bjfoto.ridesiden.dk Gratis fotografering i hele Juni og Juli! Book nu! Kontakt via PB eller hjemmesi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Maja skriver ! |
bimsemor |
25-06-2007 10:05 |
|
ja var faktis nede i lørdags , først mine ben , det gjorde ikke ondt . så bikinilinien , heller ikke ondt . men da hun så tog det lidt længere nede av av !!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Brazilian vs Hollywood |
|
|
På den hjemmeside jeg lige var inde og læse på, står der at en brazilian efterlader en stribe, hvorimod en hollywood efterlader intet?? Tullermus, hvor går du henne? Overvejer at prøve voksbehandling inden jeg skal to uger sydpå til september. Er så træt af at barbere ben mm. hver evig eneste dag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Jeg synes da også det gjorde vildt ondt, men jeg tror det havde noget at gøre med at mine hår var for lange. Jeg ville være sikker på der var nok at "hive" i. Jeg fik som sagt ikke taget det hele på én gang da jeg synes det gjorde P*** ondt, men den første gang er ALTID den værste. Jeg skal have taget mig sammen til at få bestilt tid igen for det skal da helt klart prøves igen, om ikke andet så bare for at bevise at 2. gang ikke er så slemt for der ved man, hvad man går ind til. Jeg troede også det ville være slemt at man skulle smide bukser og hele pivtøjet, men det gik overraskende fint. Det virkede meget naturligt.
Med venlig hilsen Line Nu med stjernehesten Gaia (og Bernie selvfølgelig ) Himlen har, den 24/4-07, fået den smukkeste stjerne, Marik.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| At tage mod til sig - i Århus |
uldhunden |
25-06-2007 10:45 |
|
Jeg føler mig helt modig, nu hvor jeg har læst om jeres positive oplevelser med det! Det skal vist prøves... Nogen der kan foreslå et godt sted i århus/omegn? Eventuelt med priser/hjemmeside? Skal dog lige spørge... Nu bruger jeg epilator til benene, og det er helt fint. Kun en gang har jeg forsøgt at bruge den i armhulen, men djævlemaskinen fik fat i huden også og så blev hele armhulen riv-rav-rusket igennem inden jeg skrigende fik flået den væk. Oplever I andre noget lignende med jeres epilator? Efter den oplevelse har jeg ikke følt mig fristet til at forsøge med epilatoren på understellet, så oplevelsen af at få rykkert håret ud der har jeg stadig til gode...
Mvh Uldhunden "I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?" Death thought about it. "Cats," he said eventually. "Cats are nice." Terry Pratchett Sourcery
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| At blotte... |
|
|
At smide undervognen til syn, ville jeg ikke tænke yderligere over De har nok set så mange at min undervogn ikke giver dem noget særligt at snakke om ved aftensmaden alligevel.
Vickie Tidligere Vickie (Zheena) Med smuk Connemara 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Frederiksberg |
|
|
Uh ha jeg ville også gerne prøve igen, men har ikke fået taget mig sammen endnu, prøvede engang selv med varmt voks i bikinilinien og det gjorde så ondt jeg ikke turde tage den anden side det så ikke så smart ud  Nogen der kan anbefale et godt sted på Frederiksberg og måske priser for hele ben og og helt glat.
Mvh. Mette Smukke Braki hvil i fred:(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalallala |
|
|
Jeg har altid gjort det med det home-kit man kan få i Matas til 375 kr, det er nemt at påføre osv, men så er det lige man skal overvinde sig selv til at rive til Men jeg fandt ud af at det gør mindst ondt hvis man tager mindst muligt "oppe" ad gangen. Har aldrig kunnet nå "helt" ned så der ved jeg ikke hvordan det føles... Men var lige inde og finde en kosmetolog her i roskilde, og hun tager kun 275 for en brasiliansk!! Så det er nok lige noget der skal gøres så snart hårene vokser frem igen  Det er bare så dejlig nemt og hårene er bløde når de kommer frem igen og det klør aldrig = ingen grimme knopper!! Så hvad er det man siger : Man må lide for skønheden, og med et så godt resultat gør jeg gerne det!! 
Hilsen Laila Den stolte ejer af Picasso og Kyrre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er der nogen |
JumpingGirl |
25-06-2007 14:39 |
|
der har fået hår fjernet dernede permanent?? Har prøvet en test engang, det gjorde ikke ondt - men synes nu hurtigt hårene voksede ud igen. Fik at vide det koster ca 2000 kr - men så er det man ønsker også væk for evigt, sagde de. Er det virkelig rigtig det ikke vokser ud igen, efter nogle år?? Hvis det kommer igen, er det jo mange penge ud af vinduet - men bliver hårene væk, ville jeg klart overveje det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hahaha... |
Tullermus |
25-06-2007 16:15 |
|
Jeg går hos Face/body i Tornebuskegade 5, lige ved Nørreport. Giver 250 kr for at blive flået -mener ben + brazilian koster 450.
Nej, det gør ikke særlig ondt -voksen er lidt varmere end hud-temperatur (jeg er lidt sart, så min voksdame puster pænt på spatlen med voks inden hun smører på). Bliver voksen for varm skaller man lidt af, men de spørger altid om temperaturen er ok. Afhivningen er da ikke ligefrem behageligt, men man vænner sig til det. Allerede ved 2. voksbehandling gjorde det mindre ondt end første og nu har jeg kun lige et par hjørner hvor det niver lidt. Og det er faktisk ganske fascinerende at følge med i. Tager i øvrigt ca. 15. min, så man ligger jo ikke blottet i timevis og bliver flået i stykker.
Det er ikke akavet overhovedet, min dame er meget afslappet omkring det og vi griner og joker og snakker hele vejen igennem. Eneste akavede er til sidst hvor man skal vende sig om på maven og æh... sprede ballerne. Jeg var noget skeptisk første gang jeg var på briksen, men de ser altså fjapper og numser hele dagen og er supercool omkring det. Man holder også selv tilside hvad der skal holdes tilside for at de kan komme til i æh... folderne.
Hos min dame kaldes det en brazilian når der skal vokses i de nedre regioner af æh... de nedre regioner. Okay, for at sige det lige ud: Skambamser osv. Man må selv om om der skal efterlades stribe eller tot eller dusk eller noget andet.
/Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| imorgen |
|
|
har jeg en aftale med en kollega´s søster, hun har alt grejet til at vokse ben. Så nu skal det gøre, hårene er endelig vokset ud til en tilpas længde! Har endnu ikke bestemt hvor langt hun skal gå op! Og så skal jeg kun give 100 kr for det...
Startvægt: 108.9 kg Ønsket tab: 34.0 kg Tabt: 21.1 kg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kæft en morsom tråd |
|
|
er helt flad af grin hehe.. Seriøst vil prøve en gang fjamseflåning som veninden kalder det lol er nemlig uvenner med giletten den gir røde knopper hver gang og det er pænt pineligt at skulle afsides og klø sig konstant pga af det.. syntes da prisen er ok troede faktisk det var dyrer??
Mor til verdens smukkeste barn Joseph Alexander.
"Proff. Multitasker = Mor fuldtid "
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vicky02 |
troldefe (mømle) |
26-06-2007 02:14 |
|
hvad hedder den klinik i lyngby ?  veninden fortalte mig begejstret om det, da hun havde fået en brazilian, og sagde at det gjorde meget mere ondt på lårene end på selve "fido´en" , men, turde ikke alligevel, så jeg skulle bare have taget benene, men rimelig utilfreds med resultatet, der er flere steder hun har misset.. Så nu skal det være,hele molevitten.. et anden klinik dog..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det var |
|
|
marias hudeplejeklinik: http://www.mariashudpleje.dk/ Jeg er specielt blevet anbefalet den afdeling der ligger på bagsværdvej (det er så også den der ligger tættest på). Idag skal en veninde ned og flås "fra navlen og nedefter" jeg venter spændt på resultatet, om det er til at overleve, og er det det, så skal jeg derned så snart vejret vender igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
jeg plejer at vokse selv fra knæene og ned men kunne godt tænke mig at få det gjort ordentligt - er der nogen der kender til et godt sted i nordsjælland ? feks hillerød
Med Venlig Hilsen Tine hingsteføl sælges : efter De Noir/Schwadroneur.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
puuh ah det skulle være værd at overveje ... nogen derved hvor længe hårene er om at vokse ud på fx. ben ?
HAr slrig lige taget tid på da jeg barbere temmelig tit ..hee har prøvet at få vosket bikini linjen - synes ikke det gjorde vildt ondt. Var faktisk overrasket! men kan ikke huske hvor lang tid jeg gik uden at barbare?
Støt de græske hunde www.graeskehunde.dk <3 Nu med part på Bella <3 <3 Og med katten Belle <3 TØJ SÆLGES
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er stadig |
|
|
i overvejelses fasen, og jeg er STADIG overbevist om, at der skal en del mere alkohol til end sidste gang, før jeg ikke piver  Og det var endda kun på benene... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vil også |
|
|
Vil også gerne vide hvor langt det hele skal være inden vellykket"flåning"kan foretages. Det er nemlig det der er mit problem. Er ikke så bange for hvor ondt det gør, men hader hår, så hader de uger når det skal gro ud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor lange de skal være |
miller |
26-06-2007 12:02 |
|
jeg fik at vide at hårene skal være omkring 0,5 cm. lange og ikke over 1,0 cm, for at det er en vellykket flåning af landingsstellet. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm.. smerte? |
|
|
Jeg er temmelig hysterisk med hårfjernings-smerte. For eksempel synes jeg, at det gør helt vanvittig ondt at epilere mine ben (især på bagsiden af lårene - av,av,av!) Er smerten ved voksning sammenlignelig med den ved epilering? Jeg håber jo lidt, at voksningen er mindre smertefuld, da det trods alt går hurtigere. Er der nogen, der kan be- eller afkræfte det? Desuden vil jeg også gerne høre lidt personlige erfaringer med klinikker i Århus?  Marianne
Gud sidder i himlen og ler af os mennesker fordi vi ikke tror på ham Jostein Gaarder "Kabalemysteriet"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vicky02 |
|
|
Perfekt.. det var jo lige det jeg gik og ledte efter.. Ville gerne have mine ben og armhuler "flået" ^^
Ved du om der er lang "bestillings tid" ? Har de somregel altid plads eller er det godt at bestille tid lang tid i forvejen?
Det lyder godt nok også lækkert med at få vokset undervognen men puha.. >_< kan ikke forstille mig andet end at det gør ondt.. men tror da bestemt jeg ville overveje det engang..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er der slet ingen.. |
|
|
Er der slet ingen, der kan fortælle lidt om smerten ved professionel voksning i forhold til epilering? Og måske anbefale et sted i Århus? Marianne
Gud sidder i himlen og ler af os mennesker fordi vi ikke tror på ham Jostein Gaarder "Kabalemysteriet"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
nu spørger jeg nok dumt, men hvad er epilering?  Jeg fik vokset mine ben til op på midt på låret i tirsdags, havde ikke lige modet til at gå hele vejen op! Hilsen Stine
Startvægt: 108.9 kg Ønsket tab: 34.0 kg Tabt: 21.1 kg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| knopper |
yiip |
28-06-2007 17:12 |
|
får i ikke knopper bagefter... jeg dur' kun til barbering.. bruger jeg voks så får jeg knopper...
I' m me.... and I'm perfect... ******************************** Ægte GUCCI solbriller og LOUIS VUITTON taske sælges! se mere på min præ.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fie... |
|
|
Såvidt jeg har forstået det, så er der relativ lang ventetid i bagsværd, men mere tålelige vente tider i lyngby. Jeg selv har fået en tid i bagsværd i starten af august måned...Og jeg skulle virkelig prikke, for at få den. Min venindes referat var forresten, at det gjorde mere ondt at få ordnet lårene end "dernede".
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Epilator bruger jeg også. Under armene skal man bare huske at stramme huden ude, ellers av av.. Men hold k... jeg synes det gør naderen.. Jeg har også prøvet bikinlinien. Nogen der har set Alene hjemme ? Godt, jeg lød ca. som ham da han fik sprit i ansigtet.. Jeg tror måske en voskbehandling er mere "mild" der ryger mange hår på en gang, altsår en gang smerte og ikke 40 gang på det område, så skal man veje det op mod det andet.. Så kunne det godt være voks var værd at prøve. Jeg tør bare næsten ikke, jeg kan jo huske hvordan jeg lød da jeg lige skulle prøve epilatoren. Kan i se jer et skrig bag forhænget og så smutter dem der venter..( de skal ikke nyde noget)  Hmmm hvad skal en kvinde dog gøre!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hold da op |
misssophie ♣bjørnebandittenb |
29-06-2007 10:14 |
|
hold da op... jeg er vist røget i masochist-forum ved en fejl... jeg skynder mig ud igen
Sophiec HUSK!!! hesten er et levende dyr,- ikke blot en ridemaskine!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Marias Hudpleje |
|
|
Whuhuu! Fik lige akkurat en tid hos marias hudpleje klinik i lyngby til en voks behandling.. De tager ellers ikke flere kunder ind så jeg var godt nok heldig  Glæder mig allerede til at få glatte og bløde ben^^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|