Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

han er rejst..!
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 19:42

hej alle sammen.. idag rejste min forlovede så til afghanistan.. puha.. han skal være væk alt imellem 3 uger til 2 mdr. det er godt nok hårdt.. og så står jeg med det hele.. er godt igang med at finde lejlighed til os, og skal styre økonomien.. det har jeg ikke prøvet før så jeg føler mig lidt alene lige nu.. og går og tænker så mange ting.. der er jo krig dernede.. han skal flyve.. alle de dårlige ting som jeg jo absolut ikk skal tænke på.. og hvor jeg dog savner ham..

ja skulle bare lige ud med det..

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 19:53

Er han soldat? Håber du klarer dig igennem.

Giv en hest til den der siger sandheden - han får brug for at komme væk i en fart

Og et pinsvin...

0
0
Svar på denne tråd

kalunborg
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 19:56
nej. han har noget familie der bor der, og ville gerne se dem, da de er meget gamle.. men kan kunne ligeså godt være soldat.. jeg er nemlig lige urolig
0
0
Svar på denne tråd

familie i udlandet
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 19:57

Min far var i Israel i 3 måneder, ikke som soldat, men som sådan en jeg ved ikke hvad det hedder, freds politi agtig ting, hvor der kommer politi fra hele verdenen og hjælper dernede.. Det var hårdt og ikke særlig sjovt når man høre at der er krig dernede hele tiden..

Jeg håber du klare dig igennem det da det bestemt ikke er sjovt at være så langt fra hinanden når det er i sådan et land..

<3Jeg Savner Donna <3

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 20:05
tak.. klarer den jo nok.. og så er dte jo godt jeg kan bruge så mange timer her på hn så tankerne kommer lidt på afveje
0
0
Svar på denne tråd

det bliver nemmere
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 20:19
min mand har været udsendt som soldat flere gange og det er utroligt hvad man pludselig kan når der ikke er andre til det. Hvis det kan trøste dig lidt så er det de første uger der er de værste, det hele bliver lidt nemmere når man først har vænnet sig til være alene. Op men humøret. min mand var væk et helt år den ene gang, så jeg syntes to måneder ville være en lille ferie for mig. Ej pjat, savnet er selvfølgelig enormt. Jeg sov meget hos veninder og prøvede at holde mig i gang hele dagen så jeg var rigtig træt når jeg gik i seng, det er nærmest der man savner mest.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider