Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

"drengene" her på HN
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 19:03

ja jeg sidder lige her og får tiden til at gå med at læse nogen tråde. tit gåt jeg ind på folks præcentaioner og læser gerne i gæstebøgerne som oftes er tomme.

men det sjove er så jeg sidder og læser en tråd hvor en fyr har skrevet går ind og kigger på han præcentation. han har en ganske almindelig allround hest ikke noget særligt men da meget pæn. læser så gæstebogen og der er den ene tøs efter den anden der da lige har været forbi og ville smide en hilsen (uden at kende ham) og sikke en dejlig hest du da har dig der. haha griner lidt, skakkels drenge i bliver jo nærmest "ædt" af alle os tøser:)

bare et lille fnis her fra

0
0
Svar på denne tråd

Sådan...
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 19:07

...er det vel generelt i hesteverdenen?

Puh, hvor er der mange teenagedrenge, der kunne gøre sig, hvis de vidste, at de bare skulle gå til ridning!

SÆLGES

Variant trailer 2½ år gammel

Komfur 1½ mdr gammelt - hvidt med glaskeramiske plader

0
0
Svar på denne tråd

heste drenge
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 19:17

GG...ham drengen der kom i stalden,da jeg var mindre,og de fleste af pigerne var vilde med ham,ja han er bøsse...hehe...

hans mor købte røde træsko til ham...

SVEND 4 EVER!!!!!

www.heste-nettet.dk/fo...7/1279937/

skal du bruge en fotograf....så læs lige advarslen her

www.heste-nettet.dk/forum/6/54502/ 54502/

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

Smart!
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 19:19

Så ved vi, at vi fremover kan kende dem på de røde træsko!

SÆLGES

0
0
Svar på denne tråd

Hehe ja
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 19:22
Det er da bare for typisk.. (Næsten) alle de lækre fyre er bøsser.. Og så når der endelig er en fyr som også rider.. Tja.. Så er han sq også bøsse.. Hehe.. Det er da for nedern!!

Bettina & Perikles.

0
0
Svar på denne tråd

ja men..
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 19:27

jeg vil så sige at den også går den anden vej.

jeg har ihvertfald fået mig et par tilbud på denne side det sidste års tid. både fra rigtge heste fyre, men der er nu også ude fra kommende fyre, som åbenbart tror hn er et godt score sted.

men det er rigtigt nok, har prøvet at overtale min lille bror til at begynde og ride...men fyre er generelt bare bange for heste

i må gerne hade mig, men had mig venligst for hvem jeg er,

og ikke hvem jeg ikke er!

0
0
Svar på denne tråd

hankøn
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 19:38
Vil lige sige at jeg er da hankøn og har egen hest, OG NEJ jeg er ikke bøsse.

Rigtig mænd rider hver dag,og går i RIDEBUKSER.
0
0
Svar på denne tråd

Dollor
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 19:41

Og du går heller ikke i røde træsko?

SÆLGES

0
0
Svar på denne tråd

Dollor
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 19:44
eller har din hest lyserødt underlag og bandager?
0
0
Svar på denne tråd

Hehehe
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 19:45

Man behøver vel ikke være bøsse af den grund?

Ude i vores stald er der kun 1 mand der har hest, skøn lille western hest, men mænd er ikke sjællent set derude, kærester og mænd er gode til tage med derud og hjælpe, og for at hygge :P

Min bette nevø, tja han har da ikke egen hest, men når moster siger kom lad os ride, så rider han da med. Så har hans lille søster så lige 7 heste, plus den går de bor på, udlejes til rideskole hvor de står for driften, min søde nevø foder gerne hestene mm.

Med venlig Hilsen

Louise

R.I.P Nuser

0
0
Svar på denne tråd

blant de få
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 21:51

Er også hankøn, har egen hest og er heller ikke bøsse. Men tror også jeg er den eneste ud af 70 der hvor jeg er opstaldet

M.v.h. Carsten I Nielsen.

"Det sværeste ved ridning, er at gøre det så let som muligt"
0
0
Svar på denne tråd

sdfcrtgyhuj
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 22:00

haha. Sjovt nok.

Min ven begyndte at tale om at hendes veninde red, så han kom til at nævne ordet "dressur" eller sådan noget.

Straks er der en pige der spørger om han er homo eller biseksuel, og til sidst er det spredt over hele stranden (føles det som), og han bliver konstant spurgt om han er homo eller biseksuel xD haha. jeg morede mig d: sådan én lille sætning, kan blive til så meget hurlumhej : D

Ask,
Jeg savner min hest, kom hjem igen ..
0
0
Svar på denne tråd

kender kun en..
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 22:02
min far er begyndt at ride, men ellers har jeg faktisk aldrig kendt nogle han kønsvæsner der ridder...

Mvh.

Dina Weibull med frieser hoppen Julia M

0
0
Svar på denne tråd

Ja, jeg kan så...
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 22:21

stå inde for min Johan ikke er bøsse... ...og han har heller ikke har et par røde træsko...

vh Helle

0
0
Svar på denne tråd

Yasmin'
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 22:26

Min bedsteven rider, Men da han bor i ét alm. hus, & ikke kan ha en hest stående hos ham selv, står den hos hans mormor&morfar, som bor lige skråt overfor mig && som selvfølgelig også er hestemennesker

Mvh Yasmin.

0
0
Svar på denne tråd

Helle.
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 22:33
Jeg giver helle helt ret... Johan er bestemt heller ikke bøsse...
Men Helle... vi kunne da give ham et par røde gummi træsko, bare for synets, og grinets skyld

Michelle

HUSK hjelmen - den er pænere end kraniebrud.

JACK SØGER PART...

0
0
Svar på denne tråd

træsko
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 23:43

GGG...røde træsko er et hit!

SVEND 4 EVER!!!!!

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

Æj...
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 23:48

Jeg vil bare gerne have en kæreste der red

Malle

- med Honeyburst/Raja :D

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er ...
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 23:53

Heller IKKE bøsse og har også egen hest og én mere på vej.

Men kunne godt bruge flere mænd hvor vi står.

Jeg er den eneste mand der rider på det sted hvor vi står.

Se vores hjemmeside www.123hjemmeside.dk/staldarthur

Meget udstyr sælges/byttes

Dejlig privat hestetrailer udlejes ved Fårvang eller Tilst efter aftale kontakt pr mail.

0
0
Svar på denne tråd

ridende drenge..
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 23:56
Ja ude i min stald er vi 2 piger og 5 drenge, der rider :P Ingen af drengene er bøsser.. De tigger konstant for at komme med ud på ridetur, ret sjovt faktisk :)

-Veo

Stald Nordlund

Tinkeren Coco

Ismulen Halla fra Hejelte

Ismulen Ljufá fra Vestergaard

.

* Ungdomshuset, Jagtvej 69 lever stadig *

Går du ind for dyrevelfærd ? - www.anima.dk

0
0
Svar på denne tråd

Mænd der rider...
Forfatter: 
Dato:  25-06-2007 00:12

Som min kære kone (fru Schwerin)skriver er jeg bestemt ikke til fyre, men har dog tit mødt fordommen. Lidt underligt faktisk... der er da ikke ret meget der er mere potent end have fuld kontrol med 600 kg. muskler???

Desuden kræver det virkelig sin mand at holde til at have sin hest opstaldet på et ridecenter, for hvor skal man dog ligge øre til mere ævl og kævl.

Jeg ser meget frem til vores nye berider kommer så jeg ikke skal være ene hane længere...

Med venlig hilsen

Johan

0
0
Svar på denne tråd

Da jeg var ..
Forfatter: 
Dato:  25-06-2007 01:07

.. knægt, fik jeg da nogen komplimenter på min palomino pony og "tilbud" var der da også. Af en eller anden grund fandt jeg aldrig de tøser, som henvendte sig via en "mellemhandler", interessante, skønt jeg i dag kan banke mit hoved i bordet da nogen af dem egentlig var ganske søde - men som 12 årig knægt var det nok ikke lige piger der kom først i mit hoved ..

Så er der drenge på HN, som får "tilbud" fra piger. Hey, nap dem hvis de er Ok - du fortryder senere for det sjov du ikke fik ..

Og nej, jeg er ikke bøsse. Det kan min kæreste på det kraftigste bevidne. Ej heller min bror som også rider ..

Af alle de mænd i hesteverdenen jeg har mødt, er det måske 5% der har haft løftet lillefingre når de drak Té ..

Mærkelig tro at fordi en mand rider, så er han sikkert bøsse ..

For er det sandt, er jeg sikker på at alle kvinder i mandsdomineret hobby'er og arbejde er lebber - og det tror jeg mange kvinder bliver kede af at høre ..

- Martin

0
0
Svar på denne tråd

Der var jo
Forfatter: 
Dato:  25-06-2007 09:08

Der var jo ingen der sagde, at mænd der rider er bøsser - men én som nævnte den eneste mandlige rytter hun kendte...som havde røde træsko og i øvrigt var homoseksuel ;)

Hm... nu må jeg bytte de røde træsko jeg havde købt til min kæreste

Og rent bortset fra det, så er det jo de færreste fyre der TØR ride... har jeg da erfaret.

Tine & Tulle
Det klinger! :D

(... Jaja, og Plethesten & Rejsemissen selvfølgelig)

Se videoer af de smukke her

0
0
Svar på denne tråd

Heste fyre/mænd
Forfatter: 
Dato:  25-06-2007 09:21

er helt klart en mangel vare, (Mon man kunne starte en dating side for ryttere?? ) Har haft flere kærester som bare ikke fatter det der med heste og piger, og som bliver sure/jaloux fordi man ikke lige står og venter med varme tøfler og frisk avis, men tilgængæld står klar i ridetøjet og (iflg dem) Stinker L A N G T væk af hest!! vi brokker os da ikke over deres olie fingre og stanken af olie og benz... gør vi??? Men ØJS hvor ville det dog være dejligt, med en som, ikke nødvendigvis deler ens interesse, men i det mindste forstår en bare lidt hen af vejen. Og drømmen må da klart være en Kæreste/mand som deler den, sikke nogle rideture man kunne få...

Sommer hilsner fra

Karoline & Midnight

*er single og heste ejer *

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  25-06-2007 10:46

Tjah min fætter rider - springer vist på landsholdet synes jeg at have fået af vide.. og min onkel - og hold da op hvor har de mange dejlige heste.. Morbror har da også bygget kæmpe stalg og et ridehuset og lejet det ud til en rideklub og der er da en del mænd - jeg bor så på nabogården hvor hans drægtige hopper, ungheste og så mine islændere holder til så jeg er vel lidt uden for det miljø... Nå men fætters træner er da en mand (forøvrigt gift - og fætter har da også selv kæreste og det siger næsten sig selv at morbror - fætters far heller ikke er bøsse)

Nå men de holdt så et stort stævne - riders cup i foråret.. og der synes jeg da godt nok var mange drenge der red... I skal vel bare kigge ved de store stævner - og så har jeg desuden en teori der siger at drengene helst rider spring frem for dressur... (jeg kan tage fejl men det er mit nuværende indtryk)

Så vidt jeg kan gennemskue indeholder westernverden også mange mænd.. og islænderverden som jeg kender indeholder da også mange mænd og drenge..

Mit gennerelle indtryk er at hvis man vil se mandlige ryttere skal man kigge ved seriøse klasser til stævner... Det virker som om det kun er de mænd der har succes der holder fast ved ridningen (eller også er de bare næsten alle sammen naturtalenter)... jah og så har jeg da mødt western-mænd der var ligeglade med konkurence men som bare er danske "cowboys"...

Tjah så min oplevelse er nu at der er mange mænd (straight) der rider...

If you allways do what you allways did, you'll allways get what you've allways got
0
0
Svar på denne tråd

Mænderne.
Forfatter: 
Dato:  25-06-2007 12:41

Der er da fordi at pigerne ikke kommer i de rigtige hestekredse hvis de vil møde mænd. Der er ihvertfald rigeligt i køreforeningerne og i western er jeg ret sikker på også de slår deres folder.

Da jeg havde billeder på min profil fik jeg også et nogle tilbud, desværre er jeg bare gift og gider ikke rende efter unge fyre.

Så tøser, bare på med nogle naturlige billeder på profilen .

Endnu en FjordFan.
.

Ejer af guldklumpen Sylvia.

0
0
Svar på denne tråd

At finde...
Forfatter: 
Dato:  25-06-2007 14:27

maend/drenge, der er straight og uden roede traesko, i hestverdenen er langt fra umuligt. Men jeg tror, at nat16 er inde paa noget af det rigtige. Langt de fleste maend/drenge er at finde paa konkurrence baner; hygge ridning ser ud til at vaere mindre tiltalende for dem.

Galop verdenen her i England er meget mands domineret. For hver pige/kvinde er der 2 maend/drenge i de fleste stalde, og blandt jockeyerne er der noget, der ligner 5% kvinder.

My love for horses seems unremarkable to me.

It is part of my blood, my soul and my history.

0
0
Svar på denne tråd

hmmm:-)
Forfatter: 
Dato:  27-06-2007 16:35

ja jeg er her også og er hverken bøsse eller ejer af et par røde træsko

men prøv at vende bøtten- vi må høre på vildt meget fnidder fnadder,desværre... mvh Bo

søger en at ride sammen med i midtjylland.

0
0
Svar på denne tråd

ja ja - den
Forfatter: 
Dato:  27-06-2007 17:19

er god med jer drenge - alle kan jo komme og påstå at man ikke er bøsse !

Personale søges til fremstilling af røde træsko - henv. :

Annette

rigtige piger rider hver dag
boks udlejes i lille privat stald
- direkte til skov...

0
0
Svar på denne tråd

én af de få...
Forfatter: 
Dato:  27-06-2007 20:05

og bestemt ikke bøsse til trods for egen hest...

Freedom rides....on a Quarterhorse

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"

0
0
Svar på denne tråd

Hehehe
Forfatter: 
Dato:  27-06-2007 20:27

Ja med de piger jeg møder i hesteverdenen, så er jeg nok ved at være klar til at modtage et par røde træssko

0
0
Svar på denne tråd

Malle ♥Honeyburst♥
Forfatter: 
Dato:  27-06-2007 22:22
Ja kender det godt.. Du er ikke den eneste.. Ha ha

Bettina & Perikles.

0
0
Svar på denne tråd

dsfsdf
Forfatter: 
Dato:  27-06-2007 23:39
Jeg rider og heller ikke bøsse... Og så vidt jeg ved har jeg aldrig ejet et par røde træsko...

Og som svar til dig
belboy ♥coco♥ Så er et meget forskelligt hvordan man bliver behandlet.. Men det vækker dog oftes en masse opsigt.. Både godt og skidt..

Lars
Det eneste du kan være resten af livet er dig selv, så hvorfor ikke være det med det samme.??
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-06-2007 23:50

Ja altså, min gode ven i tyskland er ikke bøsse og han har også profil herinde. Casper Lundholm. ; )

Med venlig hilsen
Kine Maria Bloch
Lundhøjgårds Wizard | Svalegårdens Monet
0
0
Svar på denne tråd

Skal vi nu til det igen igen...
Forfatter: 
Dato:  28-06-2007 09:10
Skal vi nu diskutere den åndsvage fordom igen?

Det er en af grundene til at min hest er noget af det allersidste jeg fortæller om når jeg møder en sød pige. Der kan let gå et par uger inden det bliver bragt på bane. Og det er altid EFTER jeg har fortalt om alle de meget maskuline ting jeg ellers foretager mig.

Personligt kender jeg ikke én eneste fyr der lever op til fordommen. Det er nærmest totalt modsat. Dem jeg kender er vist overdrevent heteroseksuelle.

Men hvis fyre der rider engelsk (specielt dressur) er bøsser - så må westernpiger jo være lebber. For western er jo åhhh så maskulint. Det var ellers en cowboy der var med i Village People - ikke en dressurrytter ;-)

Frederik
0
0
Svar på denne tråd

Tænk på ..
Forfatter: 
Dato:  28-06-2007 10:43

.. før automobilen blev opfundet, hvor alle red ..

Dvs. at alle mænd der red heste dengang var også bøsser ..

Det var også før kunstig befrugtning blev opfundet, så hvordan filen er vi blevet så mange mennesker idag hvis alle mænd også var bøsser dengang ..

Det må være blevet til mange lorteunger ved navn Bruno med alt det nougatpløjeri der må have foregået ..

Der er ikke meget mere maskulint end at kunne tøjre et kraftigt og stærkt dyrs kræfter og tildels dens utilregnelighed ..

For mig er det mere maskulint at gallopere stærkt på en snæver skovsti og tage et par spring end at tøjre en forudsigelig Ferrari på en bane. Mere scary og dermed sjovt og spændende ..

Fordomme og forudintagelser: Til at lukke op og skide i ..

- Martin

NB: Dengang jeg var knægt, blev jeg også småmoppet med at jeg var forelsket i Anne Grethe Tørnblad - Mmmm, sure, helt klart. Jeg var som knægt klart forelsket i en, hvad 40-år ældre kvinde, jeg aldrig i mit liv har mødt, som dyrkede en sport (dressur) jeg fandt ufatteligt kedeligt. Klart klart. Idioter !!

0
0
Svar på denne tråd

Fyre og heste..
Forfatter: 
Dato:  28-06-2007 11:33

Ja jeg vil nu også sige det er total cool når fyre rider, har selv en forlovet der har været oppe på min hyp nogle gange, hun kan ærgeligt nok ikke rides mere. Men ellers tror jeg da han var blevet ved med at ride hende. Vi skal helt sikker ha to engang når vi får råd, så vi kan ride ture sammen. Der er da ikke noget mere romantisk

Og det altså noget fis det der med der ikke er nogen fyre der rider, der er da mange mænd der rider islænder. Og der er da herre mange topryttere der er mandlige. Man skal bare lede de rigtige steder.

Og piger der ikke kan lide fyre der rider, er da snot dumme! Hallo det da vildt lækkert! Ja ok, nogen af dem er lidt fimsede, men den type er der jo inden for alle sportsgrene.. De fleste er langt fra homo, tror faktisk kun jeg har mødt én fyr der red, og var homo.

Både piger og fyre taler kun dårligt om alle os der rider, fordi de ikke ved hvad det vil sige at ride. Det er jo både krævende og udfordrende. Men samtidig en kanon oplevelse når man først er kommet igang. Man finder jo ikke et væsen mere ærligt en hest

Mvh Louise

GØR LIVET TIL EN FEST - RID ISLANDSK HEST

Desuden sys jeg det var en kanon ide med en date-site for ryttere, som der stod i en tråd længere oppe. Når der er for landmænd osv. hvorfor så ikke for ryttere??

0
0
Svar på denne tråd

Ændret mening.
Forfatter: 
Dato:  28-06-2007 12:31

Haha, hvis I spurgte mig for et års tid siden, så var jeg da også overbevist om at en fyr måtte da klart være homo, hvis han havde hest .

Det var så kun indtil min forlovede tog mig med ud i stalden til hendes hest, som jeg da egentlig syntes var ok.

Med på det tidspunkt stod der i stalden en 2-årig islænder, som jeg faldt fuldstændig pladask for. Så den var jeg ude og gå tur med, striglede den, ordnede hove osv. Faktisk blev jeg så glad for den i løbet af kort tid, at jeg blev nødt til at spørge ejeren om jeg kunne købe "føllet". Men selvfølgelig kunne jeg ikke det...

Så måtte jeg kaste min kærlighed på kærestens hest i stedet, og det endte med, at jeg fandt ud af, at jeg egentlig ikke kunne undvære de oplevelser og den glæde en hest giver, og her lidt over et halvt år efter mit møde med islænderen står jeg så med min egen fjordhest.

Om jeg så har ændret holdning til fyre og heste. I den grad, jeg bliver jo nødt til at indrømme at jeg tog fejl...!!! Det er sgu super-fedt med en hest!!!

0
0
Svar på denne tråd

på prøve
Forfatter: 
Dato:  28-06-2007 12:35

jeg bar bestemt mig for at sætte min mand på prøve...jeg har bestilt en tur på islænder i weekenden,han skal med og prøve...

og så må jeg jo se om han drøner ned og køber et par røde træsko,når vi kommer hjem...

SVEND 4 EVER!!!!!

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

hov hov
Forfatter: 
Dato:  28-06-2007 12:53
hva er der sket med min tråd jeg har da aldrig nævnt noget om bøsser. synes bare det var skægt så meget opmærksomhed fyrene får herinde i deres gæstebøgere mv. fra alle hestetøserne! og ihhh en fin hest du har. yearh rigth havde det været en anden piges hest var den bliver rakket ned. for sådan er vi piger! skrækkelige mennesker og jeg har nu heller ikk mødt nogen mandelig rytter endnu er var bøsse...
0
0
Svar på denne tråd

bøsserne
Forfatter: 
Dato:  28-06-2007 12:56

nej det var mig der fik bragt bøsserne på bane...fordi jeg skrev om en bøsse med røde træsko..

så føler alle sig truffet og skal lige fortælle om deres 6uelle retning...

SVEND 4 EVER!!!!!

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-06-2007 12:59

Bøsse eller bøsse ikke? jeg er ligeglad. ser jeg noget mit øje kan lide, så kigger jeg lidt (det kan vel kun smigre?)

MEN GODE MANERER er vigtigt, uanset om man tror at man er verdens 8. vidunder kan man godt tale pænt til folk der ikke har provokeret en- hvor kan folk med dårlige manerer dog gøre mig mavesur. Jeg kunne da aldrig finde på at kalde en mandlig rytter for bøsse"bagdel", bare fordi han er mandlig rytter. Ligesom jeg heller ikke sviner mine elever eller andre til fordi jeg kan!?

Personligt er jeg faktisk lidt ligeglad med om jeg står i en stald med mange mænd, en mand eller inden mand- for jeg synes vi alle er mennesker, og må kunne arbejde udfra vores fælles interesse.. nemlig hestene!

Nej, mit problem i hesteverdenen er dem der tror de ejer hele verden, og kan tale til folk som det passer dem- på en grim måde.

Hvad koster høflighed? Hvad koster det lige at hjælpe en anden? Går man i stykker ved at give en kompliment?.. TÆNK hvis det skulle smitte, og folk skulle få lyst til at give et kompliment tilbage, hjælpe uden at skulle tvinges, at folk måske skulle få mere lyst til også at tale pænere når de bliver tiltalt på en ordentlig måde?

Christina

Kærlighed giver livet mening
0
0
Svar på denne tråd

Vi takker
Forfatter: 
Dato:  28-06-2007 13:13

for denne tråd til tråd starter...

Denne tråd har bragt 2 mænd sammen som skal ride sammen UDEN os kagle kvinder.

De har en sport som de deler, de er samme alder og bor ikke så langt fra hinanden.

Min mand er utrolig glad for dette. Så kan de hygge sig sammen om samme sport. Og uddele erfaringer o.a.

Gud hvor jeg synes det er FEDT.

Andre mænd med samme interesse skal være velkommen til at deltage skulle jeg sige. I/omkring midtjylland.

Se vores hjemmeside på www.stald-arthur.dk

Opstaldning tilbydes i Fårvang kig på vores hjemmeside for mere info.

Stor lys hestestrailer med lav egenvægt udlejes i Fårvang eller Tilst efter aftale.

0
0
Svar på denne tråd

hihihihihi
Forfatter: 
Dato:  28-06-2007 13:15

Yil alle mænderne!!!: kan i ikke fortælle mig hvordan jeg får min kæreste med ud og ride.. har haft ham op på min lille haflinger et par gange men han påstår at han får ondt i røven

Og kan i så se at få jer meldt til vores hestetræf... gider ikke kun høre på tøser hele weekenden!!! det er en ordre..

HESTETRÆF VED DALMOSE (4261)

4. WEEKEND I AUGUST.

TJEK www.heste-nettet.dk/lodge/139390/

Der er nu intet som en Haflinger

0
0
Svar på denne tråd

louise
Forfatter: 
Dato:  28-06-2007 13:17

Hvorfor køber du så ikke et lamme overtræk til sadlen? Det er blødt at sidde i.

Bare et råd så har han ingen gode undskyldninger om dette mere.

Se vores hjemmeside på www.stald-arthur.dk

Opstaldning tilbydes i Fårvang kig på vores hjemmeside for mere info.

Stor lys hestestrailer med lav egenvægt udlejes i Fårvang eller Tilst efter aftale.

0
0
Svar på denne tråd

StaldArthur
Forfatter: 
Dato:  28-06-2007 13:23
jeg rider med ridegjord indtil jeg får guldkorn nok til en westernsadel... men mon ikke bare vi skal have nopgle drenge til vores hestetræf så kan det være at han bløder lidt op når han kan se hvor seje de er.. thihi

4. WEEKEND I AUGUST.

0
0
Svar på denne tråd

Det er lidt
Forfatter: 
Dato:  28-06-2007 13:23

ligesom det med at piger der spiller fodbold er lesbiske.

De skrøner...

Annette

Hvor er det godt at brok ikke smitter!!!!

0
0
Svar på denne tråd

fodbold
Forfatter: 
Dato:  28-06-2007 13:24

nej nej,det er det lesbiske hånboldhold du tænker på...

SVEND 4 EVER!!!!!

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

hihihihihihi
Forfatter: 
Dato:  28-06-2007 13:25
er det ikke begge dele???

4. WEEKEND I AUGUST.

0
0
Svar på denne tråd

helt ærligt
Forfatter: 
Dato:  28-06-2007 13:50

Altså helt ærligt, er det da ikke lige meget om mændene der rider er bøsser eller ej? Det er da indholdet der tæller.

Jeg vil så lige med det samme sige at der jo ikke er nogen der har generet bøsser i det her indlæg. Jeg syntes bare det er lige meget om man er det ene eller det andet.

0
0
Svar på denne tråd

sjov...
Forfatter: 
Dato:  28-06-2007 14:09

lene nielsen...jo vel er det da lige meget...om folk er bøsse eller lebbe er mig ligemeget.

vi laver nu også bare lidt sjov..

SVEND 4 EVER!!!!!

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

Ja det er
Forfatter: 
Dato:  28-06-2007 14:10

både håndbold og fodbold!

Men de er jo mennesker som alle os andre.

Annette som har en mand som har hest

Hvor er det godt at brok ikke smitter!!!!

0
0
Svar på denne tråd

Nå ja ..
Forfatter: 
Dato:  28-06-2007 14:19

.. glemte lige at nævne hvad min mor engang fortalte mig ..

".. Mænd der har redet i mange år har naturligt lært at bevæge hofterne/underlivet med de samme frem-og-tilbage bevægelser som man bruger når man dyrker lagengymnastik .."

Endnu en grund til at en mand/dreng skal lære at ride, så han kan ride andet end heste - hee heee ..

Og jeg tror selvfølgelig på alt hvad mor fortalte ..

- Martin

0
0
Svar på denne tråd

mor taler
Forfatter: 
Dato:  28-06-2007 15:04

taler din mor af erfaring??

SVEND 4 EVER!!!!!

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

He he ..
Forfatter: 
Dato:  28-06-2007 15:15

.. det skal jeg ikke kunne sige ..

Men hun fik da redet heste i 4 årtier + et par zebra'er inden hun døde ..

Og min far red også som ung ..

Så måske ..

- Martin

0
0
Svar på denne tråd

måske...
Forfatter: 
Dato:  28-06-2007 15:42

aha...så har hun sikkert leget vildhesten og berideren sammen med din far...

i øvrigt en rigtig maskulin samtale at have med sin mor...

SVEND 4 EVER!!!!!

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  28-06-2007 22:38
Tja det er nok bare i Nordjylland der ikke er så mange fyre som rider.. I hvert fald ikke i mit område.. Dog er det en undtagelse med islænderrytterne. Der er mange mænd som rider.. Men det er nok fordi at drengene fra sin gamle klasse - da man gik i folkeskole - så det som en forbrydelse at ride.. Nok derfor..

Bettina & Perikles.

0
0
Svar på denne tråd

jeg kommer
Forfatter: 
Dato:  28-06-2007 23:25
jeg kommer fra nordjylland . vi drenge der rider er ikke bøsser vi er bare tøsedrenge
0
0
Svar på denne tråd

kim ♥eng♥
Forfatter: 
Dato:  28-06-2007 23:29
Okay hehe.. Det er da også næsten det samme.. Ej selvfølgelig er det ikke alle der rider som er bøsse.. Jeg kender jo langfra alle..

Bettina & Perikles.

0
0
Svar på denne tråd

lige en tanke herfra
Forfatter: 
Dato:  28-06-2007 23:39

Det sjove med at i DK at ridning er en kvindeting...

I fx Holland er der flest drenge/mænd der rider, de fleste bedste springryttere er mænd (synes da de er i overtal, bare ikke i DK), i gamle dage var det stort set kun manden der red hvis han var adel og sådan. Mener da at det var flest mænd i forhold til kvinder.

Så kan undres over at det er blevet sådan en pige-pusse-nusse ting i DK.

Og det med at de overvældende er bøsser i DK - måske fordi at de er den kvindelige part i forholdet og det er jo en kvindeting at ride (åbenbart)

Mvh

Charlotte

Horses Are Like

Potato Chips

You Can't Have Just One

0
0
Svar på denne tråd

jeg er
Forfatter: 
Dato:  28-06-2007 23:44
jeg er en tøse dreng ikke til huntige biler men kun til hurtige heste men jeg piger . får kvalme når jeg ser to mænd gramser så jeg er sgu ikke bøsse
0
0
Svar på denne tråd

på island
Forfatter: 
Dato:  06-07-2007 13:51

snakkede lige med nogle venner der havde været på island og de siger at deroppe er det stort set kun mænd der rider... i rideudstyrsforetningerne deroppe har de et kæmpe udvalg af ridetøj til mænd - og et mega lille udvalg til kvinder (noget med to modeller eller så) så måske er det bare det forkerte sted i kigger...?? eller måske er mændene i dk nervøse for påstanden om at alle ridende mænd er bøsser

If you allways do what you allways did, you'll allways get what you've allways got
0
0
Svar på denne tråd

62830...
Forfatter: 
Dato:  06-07-2007 13:54
Ja men det er så også islænderryttere.. Af dem er der monster mange mandlige ryttere ;D

Bettina & Perikles.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider