Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

nu er psykopaten på spil igen
Forfatter: 
Dato:  23-06-2007 23:41
jeg har her til aften fået en sms ang der endnu engang er et tilfælde med en hoppe der har fået syet en flænge omkring skeden.det er sket i støvring lidt uden for Aalborg...hm håber snart der er en hest der får ram på ham el dem der står bag det.utroligt at der er nogen som kan finde på det...så det er endnu en grund til at kigge efter jeres heste hver dag...
0
0
Svar på denne tråd

hejsa..
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 08:55

træls med sådan et fjols. Jeg har kun drenge og de bliver tilset 2 gange dagligt ( minimum)og marken ligger op til huset hvor jeg har sommergræs. Så håber jeg er rimelig sikret.

m

Mona

Den der har evnen, forpligter sig.

0
0
Svar på denne tråd

Kan man
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 09:40

evt. blive henvist til noget mere information, aviser, tv eller ligende??

Mendacem memorem esse oportere.

Brugen af døde heste hos DAKA:

www.dakabio-industries...sp#arr2573

0
0
Svar på denne tråd

sms...
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 10:07

ja, den har jeg også fået... om det så er sandt er ikke til at vide.

Det er heller ikke til at vide, om hesten har fået skaden ved at gnubbe bagdelen (det er jo ret almindeligt), eller om der virkelig er en "skæmmer" på spil.

Skulle man mon ikke lige lade være med at piske en stemning op, vi kan alligevel ikke rigtig gøre en masse ved det - og vi holder vel øje med vores heste uanset???

"Man skal vælge de krige, man vil tabe, med omhu"

citat Niels Hausgaard

0
0
Svar på denne tråd

xxx
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 10:49
hm jeg skrev ikke dette indlæg for at piske en stemning op.ville bare huke folk på at huske at se efter deres hypser.men syntes bare det er lidt uhyggeligt at det endnu ikke er lykkedes at fange fyren...ja hvis det er at piske en stemning op så er jeg vel skyldig...
0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 12:02

såmænd bare have den konkrete sag gennemlæst via andre medier end hestefolk, da jeg, ja undskyld mig, men jeg har en fornemmelse af at ca. 2/3 dele af alle de 'overgreb' der er skrevet om er hesten selv der har lavet disse. UNDSKYLD hvis jeg træder nogen over tæerne det er ikke min mening at udnævne alle hesteejere for hykleriske o.l, men det er altså sådan jeg har det, og det kommer sig af at ihvertfald en af de sager der har kørt i 'mit' område, der sagde dyrlægen første at vallakken 'bare' var blevet sparket af en anden hest, men da så nabo rideskolen havde en hoppe der fik en flænge, vel og mærket efter hejmvendelse fra en bedækning (!), ændrede han pludselig forklaring og det var ganske umuligt at flængen kom fra et hestespark.

Derfor er jeg en smule skeptisk omkring de mange påstande, og da jeg selv bor i området er jeg selvfølig nervøs hvergang der kommer en sådan tråd herinde.

Mendacem memorem esse oportere.

Brugen af døde heste hos DAKA:

www.dakabio-industries...sp#arr2573

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 12:07
Ka så sige det er rigtigt nok og det er ikke en skade ude på folden da der vist ikke var noget den kunne få sådan nogle flænger af.

Det var min nabo der igår havde dr dyr ude til hendes hest som fortalte at han lige havde været ude ved den omtalte hest.

Og han henviste hende til at sende en sms ud med denne info mener politi er informeret i dette tilfælde men lige meget hvad i disse tider holder vi jo ekstra øje med vores heste.. Da det er om sommeren denne person er ekstra meget ude...

Håber bare at han snart blir fanget så vi kan ha vores heste på døgnfold i ro..
0
0
Svar på denne tråd

kgfjhffgfghjkliuyttyh
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 12:23

Uhadada

Ikke særlig rart

Sagde Charlotte

- Hende der har sin HELT egen mening ;)

Arrangør af sommerstævnet med alle pokalerne :D

Se mere på:

www.dalvang-rideklub.hestesider.dk

Mine dejlige muler <3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider