Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Rejsemål?
Forfatter: 
Dato:  23-06-2007 21:21

Min "svigermor" har inviteret min kæreste, hans søster, mig og hende selv på en to ugers ferie. Rigtig lækkert


Men men men... Hvor skal vi hen? Lidt info om hvad vi ønsker: En to ugers ferie, det må koste ca. 10.000 per næse, turen skal ligge i december måned fra tidligst d.16 (pga skole) og turen skal gå til et sted hvor man kan opleve natur, som jungle, vilde dyr/ eksotiske dyr, f,eks. elefanter, tigere you name it.


Vi har kigget lidt på Thailand, men det er så dyrt, i hvertfald de priser vi kan finde


Så mit/mine spørgsmål er:


- Kan nogle hjælpe med at finde, forslå en billig rejse til Thailand, eller evt et billigt flyselskab?


- Eller er der nogle helt andre ideer til hvor vi kan rejse hen og stadig få opfyldt vores rejsemål?


Og steder som Tenerif, gran canaria og steder li det har ingen interesse, det er både set og vi synes ikke det er steder kan give de oplevelser for livet som vi ønsker.


Håber meget i hang på så langt, for mangler meget hjælp


-Ditte


Smil når du vinder, og le når du taber.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rejsemål
Forfatter: 
Dato:  23-06-2007 21:56

Hvad med Caribien?


Jeg mener ikke, det er specielt dyrt, og når man ikke slapper af på de smukke øer i det fantastiske vejr, så kan man jo tage til Venezuela og gå på junglesafari...


Jeg har aldrig selv været der, men jeg har hørt, det skulle være alle tiders.


Til gengæld har jeg været i Ghana. Det var vildt spændende, men der er ikke helt så megen luksus over en tur derned. Landet er ret fattigt, og der er ikke vildt mange turister. Derfor må man ikke forvente samme service og guidning som i fx Kenya og Sydafrika. Det var dog en kæmpe oplevelse - både natur og kultur. Og jeg tror sagtens, I vil kunne gøre det for 10.000 kr. men I skal være villige til at rejse rundt på egen hånd (det er ikke en 14-dages tur med guide hver dag).


Hvis det frister, så skriv endelig, og jeg skal fortælle dig en masse om min tur derned.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  23-06-2007 22:03

Hvad med Indien?


Brasilien?


Cuba?


Sydafrika?


Vietnam?




***** Snepony *****


If the aborigine drafted an IQ test, all of Western civilization would presumably flunk it. Mahatma Gandhi


Adventure is the result of poor planning. Blatchford Snell



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har desvaerre ingen elephanter
Forfatter: 
Dato:  23-06-2007 22:56

men verdens skoenneste natur, vildeste dyr, regnskov, og alt det man kan taenke sig af ting som man ikke engang kan droemme om i DK


Vi koerer (mary og mig) et lille famile forretning, og til dec kan i regne med godt vejr og varme. se paa vores hjemmeside. love AG


Ferie i Brazilien!!

Ride i Junglen & bjerge,

Bed&Breakfast EUR 13.-

Full service, bfast, lunch & dinner EUR 18.-



klick here http://www.ampaladini.com/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tusind
Forfatter: 
Dato:  23-06-2007 23:27

Tak for jeres svar. Vil da helt klart tænke og undersøge de steder i har forslået


stinebrkr: Tusind tak for tilbudet om at høre nærmere, skriver meget gerne hvis vi tager derned


Smil når du vinder, og le når du taber.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider