Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Der røg køletasken...
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 22:36

Manden er lige taget på fisketur og prøver igen lykken med at gå efter ål midt om natten. Sidst tog han min foderbeholder med, som han var så venlig, at lade være med at vaske efterfølgende. Dette resulterede i en meget stram lugt, med efterfølgende kassering af foderbeholderen...

Hvad ser jeg så ham stikke af med i dag? Ja mine foderbeholdere kunne han heldigvis ikke tage, da de er fyldt med foder, men vores næsten nye køletaske!!! Først tænkte jeg, at det var da mærkeligt, at han tager køletasken med til øl og sodavand, når han skal fiske om natten. Når vi skal nogen steder i dagtimerne, mener han helt bestem, at en papkasse er nok til at holde drikkelsen kold.

Først da han er ved at sætte sig ind i bilen falder ti-øren og jeg styrter ud, selvom jeg har en hængende i telefonrøret.

Manden prøver så, at berolige mig med, at han da nok skal huske at gøre den ren, når han kommer hjem... yea right!

Ved ikke om jeg kan være bekendt at ønske at han ikke fanger noget, så min dejlige køletaske ikke skal blive fuld af slimede ål...

Ghillie Dhu står til avlsbenyttelse. Alt afkom kan få stambog uanset hoppen.

http://www.highlandpony.dk

0
0
Svar på denne tråd

danielle..
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 23:14

kunne han ikke bare have taget det der børnebadekar som før har været brugt til hjorteindvolde? .(som i øvrigt heller ikke lugtede af roser) ..du skal da ikke være så sart med lidt åle-lugt tænk på hvor godt de lugter(og smager) når de først har været en tur på panden.

bare vær glad for din mand hedder per og ikke peter, -han havde nemlig kunnet finde på at bruge min striglekasse "for den bruger jeg jo ikke til noget fornuftigt "..

mvh. Gitte & Julie & Tyran.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider