Puha puha og puha da da da da!!! 
Jeg har lige været henne og handle, og køber så lidt forskelligt frugt.
Jeg køber blandt andet sådan en gennesigtig plastikbøtte med flotte grønne vindruer i. MMMmmm
Der står superior grapes udenpå dem, og det er dem uden sten i.
Jeg kommer hjem og sætter indkøbene på plads, og så tænker jeg MMmmm, jeg skal da lige smage en af de lækre vindruer!
Jeg tager en ud af pakken, lige skylle den under vandhanen ( man ved jo aldrig hvad de har været sprøjtet med), og stopper den flotte grønne vindrue ind i min mund, og tygger i den...
Og SÅ er det lige at mit numsehul snerper totalt sammen ligesom min mund og jeg siger ADDDRRR, a puha puha puha da da da da! 
Føj for dælan den var mere sur en en citron!!! 
Hvordan i hulans navn kan man sælge sådan noget surt @!#$, og kalde dem superior grapes!!! 
Nu købte jeg dem jo ligesom fordi de skulle forestille at være søde og sunde, men de er så sure at de er næsten uspiselige! 
Hvad filan kanjeg så bruge dem til, for vi skal ikke ha fisk til aften, for så kunne vi da bare ha klemt saften ud af dem ud over fisken i stedet for citronsaft. 
Har i nogle foreslag til hvad man kan bruge sådan nogle forfærdlige vindruer til???
Jeg syntes jo osse næsten det er en skam bare at smide dem ud.
nu er de jo i lukkede pakninger, for ellers kan man jo tit lige snuppe en enkelt henne i forretningen for at tjekke om de er gode, men det kunne jeg jo så ikke i det her tilfælde.
Har i osse kommet til at købe sådan nogle?
prøvsmager i normalt vindruerne henne i butikken?
Kom gerne med forslag til hvad jeg kan gøre ved dem så de bliver mere spislige???