Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

HOV Gitte! Hvor er Julie?
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 14:42

Se hvad jeg lige har set i gårdspladsen:

Hvad er nu det for noget? Det er da ikke Julie (Gittes fjordhest).

Mon Gitte er konverteret til highland pony?

Ghillie Dhu står til avlsbenyttelse. Alt afkom kan få stambog uanset hoppen.

http://www.highlandpony.dk

0
0
Svar på denne tråd

Ti hi...
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 15:01

Hvis hun er omkonverteret til highland pony, så er det fuldt ud forståeligt for du har da bare de lækreste ponyer...

Med venlig hilsen Gitte

Tal til mennesker, du henvender dig til på et sprog, de forstår. Forstår de dig ikke, er fejlen din. Da må du begynde forfra, ellers når vi ikke videre.

Carl Scharnberg

0
0
Svar på denne tråd

Hej, hun ser rigtig fin ud
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 15:34
bare lige et lille almen råd. Rid aldrig i gummisko. Jeg gjorde det samme for mange år siden, da jeg liiige skulle ride den ene hest en sen aften, da den anden var kørt til stævne og støvlerne var hjemme til pudsning. Uheldigvis fik jeg hesten ned over mig og fik knækket foden af led p.g.a gummiskoen. Jeg kunne ligge på ryggen og se min fodsål med strakt ben. Det er 15 år siden og efter har jeg været tvunget til at vælge uddannelse/arbejde ud fra den skade da jeg døjer med slidgigt m.m i foden. Ryggen er også blevet dårlig p.g.a. jeg har humpet meget rundt på en stiv fod. Jeg kan ikke løfte tunge ting mange gange, løbe, hoppe, springe eller bruge schenklerne på en tung hest. Til gengæld er jeg ikke platfodet mere på den fod da de har sat den 100% rigtig på igen. Så jeg bliver sgu' så ked af det når jeg ser en rytter med uhensigtmæssigt fodtøj.
0
0
Svar på denne tråd

Danielle..
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 17:51

njooe.. lidt konverteret er man vel.. og især Amys temperament er skyld i det for faktum er at sådan en highland ER dejligere end en humørsyg fjordhest (det må du ikke sige til julie, så bliver hun bare misundelig ) ..meen.. jeg har så heller ikke lige 50.000kr til en ny hest, så jeg nøjes vist bare med at låne dine (eller rider Julie) indtil jeg vinder i lotto eller noget i den stil

..men du kunne jo selvfølgelig også bare give mig en.. du har jo så mange ..og Ghillie ville liige passe i min hestebestand .

mvh. Gitte & Julie & Tyran.

0
0
Svar på denne tråd

hahaha...
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 22:26

... godt ord igen :-)

Kunne bare ikke lade være med at drille lidt. Til jer andre: med til historien hører også, at Gitte undervejs på hendes tur ringede mig op, for at jeg skulle overbevise Amys ejer om, hvor dårlig en hest hun havde, så Gitte kunne købe hende billigt + at Julie efter sigende skulle være blevet smækfornærmet, da Gitte trak af med Amy og ikke hende... Stakkels Julie ;-)

Ghillie Dhu står til avlsbenyttelse. Alt afkom kan få stambog uanset hoppen.

http://www.highlandpony.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider