Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hvem er jeres ting testemanteret til
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 10:17

ja det spørgsmål spørg jeg om, fordi mig og kæresten skal giftes her den 7 juli, og der vil man jo sku arve hianden, hvis den ene af os dør..

jeg har så tænkt meget på og få lavet testamenta da jeg gerne ville have min mor får mine heste , ja hvis jeg skulle dø før hende... men er der nogen der ved hvad sådan et testemente koster, har i lavet et, og hvordan har i sikret jeres ting i fremtiden...

SÆLGES: lækkert feinbrand hoppeføl, brun med flotte aftegn, skriv for mere info..

0
0
Svar på denne tråd

Ingen testamente...
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 10:39

Men jeg har fuld tillid til at mine kære respekterer mine ønsker og gør det alligevel.

Jeg er ikke gift, men er sikker på at min kæreste og min forældre nok skal finde ud af at have hunden hvor den har det bedst. Hestene ved de også hvad skal ske med og resten er materielt og det finder de også ud af...

De venligste hilsner Marie...

www.sandersvig.dk

0
0
Svar på denne tråd

Mdt. aftale!
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 10:56

Jeg er ikke gift og har derfor aftalt med mine forældre og kæreste, hvordan mine ting skal fordeles.

Et testamente koster ikke frygtelig meget (1000-3000), og det er en rigtig god idé at have, hvis man har bare lidt værdier.

Kristina

4 års DV vallak med kæmpe potentiale udlån/salg her

0
0
Svar på denne tråd

Her har vi
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 10:58
Sat hinanden først og sidst, til hvad der nu måtte være ;-)

Illum

.

DU mener jeg er anstrengende og en pest, alligevel tager DU dig tid til at sidde at gennemgå og kommenter mine kommentarer.

Jeg er beæret

men

Kan DU se et underligt sygt mønstre ??

0
0
Svar på denne tråd

kroner 300,-
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 11:04

kan gøre det, ved et notarielt tetamente.www.familieadvokaten.dk/Breve-800/ b800-93.html

Husk også donortestamente på donorregisteret! Jeg har skullet tage stilling til både "skal vi slukke spørgsmål", obduktioner og organdonationer. Det er gode ting, for den efterladte, at have afklaret på forhånd.

h-sine

Bedækning ved en sodrød Hackney hingst tilbydes.

0
0
Svar på denne tråd

vi har lavet
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 11:07

testamente og vi arver efter hinanden.

Dog ved min mand godt at den ene hest skal betænkes min søster.

hilsen Linda

Når man smækker en dør hårdt i efter sig -
Så husk på, at man måske selv skal åbne den igen.
Frieser hoppe fra juni 2006 sælges efter Tsjipke 399.

www.harrigsheste.com/

kjoler sælges:www.harrigsheste

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider